Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-09-2020 08:45:00 |
Składania : | 25-09-2020 11:30:00 |
Otwarcia : | 25-09-2020 11:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki
Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, z wyłączeniem
stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z dyspozycją art. 4 pkt 8.
Postępowanie prowadzone jest wg „Zasad postępowania w trybie zapytania
ofertowego stanowiących integralną część postępowania.
1.
Przedmiot zamówienia:
Zakup subskrypcji licencji
NetShield NAC i gwarancji na okres 12 miesięcy (od 15.10.2020 r. do
14.10.2021 r.) dla urządzeń:
1)
NetShield NAC Enterprise 10
a)
NetShield NAC Enterprise 10 – Extended Hardware Warranty 1yr
b)
NetShield
NAC Enterprise 10 - License Subscription Renewal 1yr
2)
NetShield NAC Branch
Pro
a)
NetShield NAC Branch Pro -
Extended Hardware Warranty 1yr
b)
NetShield NAC Branch Pro - License Subscription Renewal 1yr
2.
Załączniki: Zasady
postępowania w trybie zapytania ofertowego - załącznik nr 1.
3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający wyśle drogą mailową Zlecenie Wykonawcy na
przedmiot zamówienia, zlecenie będzie zawierało: przedmiot zamówienia, wartość
zamówienia z oferty, termin realizacji usługi (usługa świadczona od 15.10.2020
r. do 14.10.2021 r. ) oraz warunki płatności(Zamawiający dokona
zapłaty na podstawie faktury VAT, przelewem na konto Wykonawcy wskazane
w fakturze w ciągu 14 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego).
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga złożenia oferty w złotych polskich.
W przypadku
pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-09-29 08:52 | Krzysztof Antczak | W załączeniu informacja o wyborze oferty - WSA-ZP-BA-62-2020 |
Komunikaty