Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Szanowni Państwo,
Postępowanie to prowadzone celem uzyskania ofert.
Gwarancja i serwis
Wymagania ogólne dla dostarczanych rozwiązań :
1. Dostarczone urządzenia musza być fabrycznie nowe, nieużywane w innych projektach, nie
wycofane z produkcji i pochodzić z legalnego, polskiego kanału dystrybucji.
2. Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału
sprzedaży producentów na teren Polski – ze względów gwarancyjnych niedopuszczalne jest
dostarczanie sprzętu z tzw. brokerki,
3. Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne
producentów w okresie zapisanym w specyfikacjach sprzętu,
4. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji
aktualnej na dzień dostawy,
5. Całość dostarczonego sprzętu i oprogramowanie musi być ze sobą kompatybilna,
6. Wykonawca winien w momencie dostawy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że posiada
autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z
nimi związanych.
Warunki gwarancji i serwisu :
1. Zamawiający wymaga, by serwis był autoryzowany przez producenta urządzeń, to jest by
zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na części nowe i oryginalne,
zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta dostarczonych rozwiązań,
2. Serwis gwarancyjny świadczony ma być w miejscu instalacji sprzętu,
3. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (od poniedziałku
do piątku, w godzinach 8-17), fax, e-mail lub WWW (przez całą dobę),
4. Wykonawca ma udostępnić pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla wszystkich
dostarczanych rozwiązań.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Komunikaty