Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-09-2020 10:31:00 |
Składania : | 16-09-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W imieniu Komendy Stołecznej Policji informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
Montaż stacji do ładowania samochodów elektrycznych w obiektach Komendy Stołecznej Policji: KRP I ul. Zakroczymska 3C, KRP II ul. Malczewskiego 3/5/7, KRP II ul. Okrężna 57 na podstawie Dokumentacji Projektowej.
Oferenci dodatkowo zobowiązani są do przedstawienia kosztorysów ofertowych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru ofert w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Dostawca/Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
Dostawca /Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Płatność za przedmiot
zamówienia będzie dokonana na rzecz Wykonawcy przelewem bankowym na rachunek
określony na fakturze Wykonawcy, w ciągu 30 (trzydzieści) dni od daty
dostarczenia przez Dostawcę/Wykonawcę do zamawiającego tj. Wydziału Inwestycji
i Remontów Komendy Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa,
prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu usługi.
Na fakturze jako płatnika należy wskazać: Komendę Stołeczną Policji, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2, NIP:5251930070, REGON: 012126482.
Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/ (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania).
Realizacja przedmiotu zamówienia: Obiekty Komendy Stołecznej Policji – Komenda Rejonowa Policji I, przy ul. Zakroczymskiej 3C, Komenda Rejonowa Policji II, przy ul. Malczewskiego 3/5/7 oraz Komisariat Policji, przy ul. Okrężnej 57 w Warszawie”.
Osoba do kontaktu w/s
realizacji przedmiotu zamówienia: Pan Andrzej Jacek Szostak, tel.
47 72 327-18 kom. 604 055 942, e-mail: andrzej.szostak1@ksp.policja.gov.pl.
Termin realizacji 21 dni od daty podpisania umowy. Wszystkie dodatkowe koszty należy wliczyć w cenę przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania lub unieważnienia ogłoszonego postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty