Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: UMP eSklep nr 137937 „Remont izolacji pionowej ściany północnej budynku Centralnej Stolarni UMP przy ul. Marcelińskiej 42 w Poznaniu”.

Tomasz Białasik
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Inwestycyjno-techniczny
Termin:
Zamieszczenia : 10-09-2020 20:47:00
Składania : 17-09-2020 10:00:00
Otwarcia : 17-09-2020 10:10:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu zaprasza wszystkich chętnych do wzięcia udziału w postępowaniu p/n: 

Remont izolacji pionowej ściany północnej budynku Centralnej Stolarni UMP przy ul. Marcelińskiej 42 w Poznaniu (nr ewid eSklep UMP: 137937).

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, zakresu i terminów realizacji, kryteriów oceny ofert, warunków płatności itp.zawarte są w załącznikach dołączonych do przedmiotowego postępowania.

Jeśli będą Państwo zainteresowani udziałem w niniejszym postępowaniu, prosimy uprzejmie o wypełnienie poniższego formularza ofertowego wg pozycji zawartych w kategoriach "Kryteria oceny" i "Warunki formalne" oraz dodatkowo załączenie w formie skanu wypełnionego "Wykazu materiałów szczególnie istotnych dla Zamawiającego" zgodnie z drukiem Załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego i Umowy.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Szacunkowy_przedmiar_ DEC-20-091.pdf pdf 78.12 2020-09-10 20:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Zapytania i Umowy - SOPZ - izolacja.pdf pdf 8077.56 2020-09-10 20:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Zapytania i Umowy - Wykaz materiałów.pdf pdf 87.6 2020-09-10 20:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do Umowy - Dokumentacja Powykonawcza.pdf pdf 115.77 2020-09-10 20:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do Zapytania – Projekt Umowy.pdf pdf 144.29 2020-09-10 20:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do Umowy - Karta Gwarancyjna.pdf pdf 90.74 2020-09-10 20:47:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - ID_137937.pdf pdf 124.48 2020-09-10 20:47:00 Postępowanie
ZO_nr_137937_Informacje_Zamawiającego.pdf pdf 517.33 2020-09-21 09:39:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-09-21 09:39 Tomasz Białasik Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert oraz o unieważnieniu postępowania wg Pisma w załączniku.

ZO_nr_137937_Informa [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Całość usługi wg niniejszego Zapytania Ofertowego Wartość usługi stanowi cena ryczałtowa brutto. Wykonawca zobowiązany jest wycenić przedmiot usługi na własną odpowiedzialność i ryzyko. Szczegóły usługi wskazano w Projekcie Umowy oraz Załączniku nr 1 do Zapytania Ofertowego "SOPZ". Załączony w niniejszym postępowaniu przedmiar robót ma wyłącznie charakter szacunkowy. 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja 30% Proszę wpisać okres gwarancji w liczbie pełnych miesięcy (minimum 36 m-cy). Zasady punktacji wg pkt. 3. Zapytania Ofertowego (0)
3 Wykaz Materiałów szczególnie istotnych dla Zamawiającego - Proszę załączyć wypełniony skan tabeli wg Załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego i Umowy (0)
4 Warunek udziału w postępowaniu wg dz.VI p.1 Zapytania ofertowego - Oświadczam, że posiadam kompetencje / uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - proszę potwierdzić (0)
5 Warunek udziału w postępowaniu wg dz.VI p.2 Zapytania ofertowego - Oświadczam, że moja sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na realizację zadania - proszę potwierdzić (0)
6 Warunek udziału w postępowaniu wg dz.VI p.3 Zapytania ofertowego - Oświadczam, że dysponuję wymaganym potencjałem technicznym i osobowym do wykonania przedmiotu zamówienia - proszę potwierdzić (0)
7 Oświadczenie do Oferty - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń - proszę potwierdzić (0)
8 Oświadczenie do Oferty - Oświadczam, że zapoznałem się z projektem umowy i nie wnoszę do niego zastrzeżeń - proszę potwierdzić (0)
9 Oświadczenie do Oferty - Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego - proszę potwierdzić (0)
10 Oświadczenie do Oferty - Oświadczamy, że uważamy się związani niniejszą ofertą przez czas wskazany w zapytaniu ofertowym - proszę potwierdzić (0)
11 Oświadczenie do Oferty - Oświadczam, że spełniam warunki określone przez Zamawiającego - proszę potwierdzić (0)
12 Oświadczenie do Oferty - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o zamówienie w niniejszym postępowaniu - proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 646