Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-09-2020 13:06:00 |
Składania : | 03-11-2020 14:00:00 |
Otwarcia : | 03-11-2020 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Muzeum Śląskie w Katowicach zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pn.:
„Okresowe (półroczne) przeglądy centralnej baterii oświetlenia awaryjnego GFS Netlight typ E 220/12 Bru wraz z usługą serwisu awaryjnego w Muzeum Śląskim w Katowicach ul. Dobrowolskiego 1”
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych (półrocznych) centralnej baterii oświetlenia awaryjnego CB1 wraz z świadczeniem usługi pogotowia awaryjnego w okresie obowiązywania umowy w Muzeum Śląskim w Katowicach ul. Dobrowolskiego 1.
II. Warunki udziału w postępowaniu.
O udział w
postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki dotyczące
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Wykonawca
spełni warunek, jeżeli oświadczy, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeglądy
centralnej baterii oświetlenia awaryjnego,
b) posiada wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje odpowiednimi narzędziami i
personelem zdolnym do wykonania przedmiotowego przeglądu.
Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie będące warunkiem udziału w
postępowaniu: MŚ-DAG-PKl-236-03-20 - Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy
III. Przedmiot
zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
a) pomiar w trybach: praca w sieci, praca awaryjna, przełączanie urządzeń,
b) kontrola mechaniczna urządzeń,
c) kontrola prądu ładowania i ustawienie prądu ładowania w CB1,
d) pomiar napięcia baterii na początku obciążenia lub pomiar napięcia ogniw,
e) kontrola świecenia źródeł światła w oprawach z modułem adresowym,
f) interpretacja wyników wskazanych przez urządzenie CB1,
g) sporządzenie protokołu z przeglądu technicznego wraz z wypisaniem usterek i
zaleceń,
h) w zakres prac związanych z przeglądem systemu nie wchodzi wymiana
uszkodzonych elementów elektronicznych lub źródeł światła,
i) dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zgodnie z podpisaną umową świadczyć
będzie usługę pogotowia technicznego
awaryjnego dla centralnej baterii oświetlenia awaryjnego. Interwencja Wykonawcy
powinna nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od zgłoszenia usterki (drogą
mailową). Koszt niezbędnych części zamiennych naprawy awaryjnej pokrywa
Zamawiający. Wszystkie naprawy awaryjne wynikłe w okresie ważności umowy
serwisowej w okresach między przeglądami wskutek nieprzewidzianych awarii
powodujących postój urządzeń zostaną wykonane w ramach dodatkowego zlecenia
IV. Zamawiający wymaga:
a) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem
zawartym w przedmiocie zamówienia opisanym w pkt. II, Umową - załącznik nr 2 oraz ofertą,
b) Zamawiający wymaga przedstawienia do wglądu świadectw wymaganych do
prowadzenia prac.
c) Wykonanie zakresu prac przez ekipę serwisową w składzie: 1 osoba lub nie przekraczającym
2 osoby.
d) Wykonawca powinien posiadać licencję na program Netlight
Konfigurator Developed by GFS GmbH konieczny do konfiguracji
centralnej baterii oświetlenia awaryjnego CB1.
V. Termin realizacji.
Terminy realizacji zamówienia przewiduje się w okresie:
a) przegląd jednorazowy - IV kwartał 2020,
b) przegląd jednorazowy - II kwartał 2021,
c) przegląd jednorazowy - IV kwartał 2021,
d) przegląd jednorazowy - II kwartał 2022,
e) przegląd jednorazowy - IV kwartał 2022.
Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia z Zamawiającym dokładnego terminu wykonania prac oraz potwierdzi ustalenia drogą mailową.
VI. Oferta powinna zawierać następującą wycenę:
a) przegląd jednorazowy - ………………………PLN netto
b) stawka roboczogodziny w przypadku naprawy awaryjnej - ………………………PLN netto
c) dojazd jednorazowy do siedziby Muzeum Śląskiego - ………………………PLN netto
VII. Pozostałe informacje:
a) warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury;
b) termin związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego
terminu składania ofert,
c) Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania ceny brutto oferty z uwzględnieniem
wszelkich kosztów bezpośrednich i pośrednich, jakie poniesie z tytułu należytej
oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia,
zysku Wykonawcy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków,
ubezpieczeń i innych opłat, a w szczególności prawidłowego podatku
VAT (jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty przez osoby fizyczne
nieprowadzące działalności gospodarczej wyliczona wartość oferty winna być
traktowana jako brutto. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności
gospodarczej kwota wynagrodzenia brutto podana w ofercie będzie pomniejszona o
należne zaliczki na podatek, składki na ubezpieczenia społeczne oraz inne
obciążenia, zgodnie z właściwymi przepisami. Podana w ofercie cena
całkowita brutto musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania;
d) za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która przedstawia najniższą cenę.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że
złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe,
nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
e) Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem i
złożeniem przez Wykonawców oferty;
Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień;
Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w treści złożonych ofert oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zaproszenia niepowodujących istotnych zmian w treści złożonych ofert – niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę o dokonanej poprawie;
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyn, co nie może być podstawą ewentualnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego;
W przypadku, gdy umowę będzie podpisywała osoba nieuprawniona do reprezentacji podmiotu, Wykonawca musi dostarczyć przed podpisaniem umowy stosowne pełnomocnictwo.
W przypadku pytań:
- W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", w przypadkach awaryjnych proszę kierować korespondencję do Pawła Klus, p.klus@muzeumslaskie.pl, 32 213 08 03, 504 269 161, a w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
VIII. Załączniki
a) MŚ-DAG-PKl-236-03-20 - Załącznik nr 1 - OPZ
b) MŚ-DAG-PKl-236-03-20 - Załącznik nr 2 - Wzór umowy
c) MŚ-DAG-PKl-236-03-20 - Załącznik nr 3 - Schemat CB1
d) MŚ-DAG-PKl-236-03-20 - Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy
Komunikaty