Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-09-2020 14:11:00 |
Składania : | 15-09-2020 10:30:00 |
Otwarcia : | 15-09-2020 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Gmina
Krosno Odrzańskie
Zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn:
„Modernizacja parteru w budynku B – etap II”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Zamawiający:
Gmina Krosno Odrzańskie,
ul. Parkowa 1,
66-600 Krosno Odrzańskie,
NIP: 926-10-00-601
1.2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane obejmujące wykonanie I etapu instalacji centralnego ogrzewania w budynku „B” Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.
Budynek Urzędu Miasta i Gminy B będący przedmiotem niniejszego opracowanie jest konstrukcją tradycyjną z trzema kondygnacjami naziemnymi i jedną podziemną. W budynku zaprojektowano całkowitą wymianę instalacji centralnego ogrzewania, tzn. rurociągi i ich izolacje, grzejniki i armaturę odcinającą i regulacyjną. Instalacja co będzie zasilana z istniejącej kotłowni z kotłem gazowym kondensacyjnym. Wszystkie pomieszczenia będą ogrzewane grzejniki płytowymi. Zapotrzebowanie ciepła na cele c.o. wynosi Q = 72 752 W.
1.4. Roboty demontażowe
Zdemontować istniejące grzejniki wraz z instalacją zasilania i powrotu od kotłowni. Materiały pochodzące z demontażu należy składać w miejscu wskazanym przez inwestora. Z inwestorem należy również uzgodnić sposób ich usunięcia (sprzedaż, przekazanie itp.).
1.5. Rurociągi centralnego ogrzewania
Projektuje się rurociągi co wykonać z rur stalowych Sanha Term typ 24000 z łącznikami zaciskanymi. Wszystkie rury należy montować natynkowo po wierzchu ścian. Rurociągi prowadzone po przegrodach budowlanych zaprojektowano z rur stalowych ocynkowanych z zewnątrz, z systemem złączek zaciskowych, w systemie Sanha -Term seria 24000 wg PN-EN 10305- 3:2011. Przewody należy mocować do przegród budowlanych - posadzki, ścian i sufitów - za pomocą uchwytów odpowiedniej średnicy z przekładką gumową w sposób umożliwiający przemieszczanie wzdłuż osi rurociągu. Przejścia przez ściany należy prowadzić w rurach ochronnych uszczelnionych obustronnie pianką PU, co ma znaczenie przede wszystkim dla zmniejszenia hałasu przenoszonego przez rurociągi. W tulejach ochronnych nie może się znajdować połączenie przewodu.
UWAGA!
Przejście przez ściany stanowiące granicę wydzielonej strefy pożarowej należy wykonać w stalowej tulei ochronnej uszczelnionej specjalną masą ognioodporną produkcji firmy HILTI o symbolu CP601S lub - szczególnie do rur kanalizacyjnych - specjalnymi opaskami dostarczanymi przez firmę Wavin. Zasada działania opasek ogniochronnych opiera się na zastosowaniu w ich budowie materiału pęczniejącego INTUMEX-L. W przypadku pożaru w temperaturze ok. 150°C materiał ten pęcznieje, powodując zgniecenie mięknącej rury, co zapobiega przedostaniu się płomieni do sąsiedniego pomieszczenia lub na kolejną kondygnację. Opaski przeznaczone są do instalowania wewnątrz otworu w przegrodzie. Wszystkie produkty firmy Wavin posiadają Aprobatę Techniczną ITB AT-15-5997/2012 oraz Certyfikat Zgodności Nr ITB-719/W. Sposób prowadzenia przewodów powinien zapewniać właściwą samokompensację wydłużeń cieplnych i możliwość wykonania izolacji termicznej. Szczególną uwagę na problem wydłużeń cieplnych należy zwrócić w miejscach przejść przez przegrody budowlane, stosując w razie potrzeby rury osłonowe o zwiększonych przekrojach. Przewody należy układać w bruzdach w miejscach tylko koniecznych za pomocą uchwytów odpowiedniej średnicy z przekładką gumową w sposób umożliwiający przemieszczanie wzdłuż osi rurociągu zgodnie z instrukcją producenta dla tego typu rur. Na przewody przebiegające w bruzdach nałożyć izolację z pianki PE przeznaczonej do kontaktu z betonem. Pianka, poza izolacją termiczną, pozwala na kompensację wydłużeń termicznych rurociągów. Całość zmontować zgodnie z „Wytycznymi projektowania instalacji centralnego grzewania” - wymagania techniczne COBRIINSTAL Zeszyt 2, Wa-wa 2001.
1.6. Grzejniki i armatura instalacji C.O.
Projektuje się wyposażenie instalacji centralnego ogrzewania w grzejniki stalowe płytowe dowolnego producenta. W obliczeniach zastosowano armaturę regulującą i odcinającą dostępną w hurtowniach, ale dopuszcza się montaż armatury innych firm, zgodnej z zastosowanymi grzejnikami. Na rysunku "Rozwinięcie instalacji centralnego ogrzewania podano opisano grzejniki i armaturę regulującą.Po wykonaniu instalację co (bez naczyń wzbiorczych i zaworów bezpieczeństwa) należy poddać próbie szczelności ciśnieniowej najlepiej razem z instalacją technologiczną co kotłowni od rozdzielaczy zgodnie z pkt. 8.5.2. „Warunków technicznych wykonania i odbioru kotłowni na paliwa gazowe i olejowe” oraz z „Wytycznymi projektowania instalacji centralnego ogrzewania” - wymagania techniczne COBRI INSTAL Zeszyt 2, Wa-wa 2001. Z dokonanych prób należy sporządzić protokół.
Izolować termicznie należy wszystkie rurociągi w piwnicy i na poddaszu instalacji centralnego ogrzewania. Jeśli zajdzie taka potrzeba przed zaizolowaniem wszystkie rurociągi czarne należy dokładnie oczyścić z rdzy i pomalować dwukrotnie: farbą podkładową i farbą nawierzchniową. Izolację termiczną wykonać otulinami z pianki polietylenowej np. firmy Thermaflex. Dla rur niezabudowanych otuliny Thermaeco FRZ, a dla układanych w posadzkach lub w bruzdach ściennych Thermacompakt-IS. Grubości izolacji przewodów w bruzdach i prowadzonych po przegrodach podano w etykietach przewodów. W innych miejscach stosować się do wytycznych zgodnych z załącznikiem do rozporządzenia w sprawie "Warunków technicznym jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie":
- do średnicy dn 25 - 20 mm/ - do średnicy dn 40 - 40 mm
Po wykonaniu izolacji cieplnej oznaczyć przyjętymi kolorami rodzaj rurociągu oraz kierunek przebiegu medium. Dodatkowo oferent uwzględni w ofercie:
a) Zabezpieczeniem miejsc prowadzenia robót pod względem BHP i p.poż.;
b) Prace przygotowawcze i porządkowe w trakcie i po realizacji robót.
2. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
3. Wymagany termin realizacji:
- do 30 listopada 2020 r.
4. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie się kierował kryterium – ceny 100%
Cena jednostkowa powinna zawierać:
a) wartość robót określonych w oparciu o przedmiar robót,
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,
c) Koszty związane z zabezpieczeniem robót przez Wykonawcę na czas prowadzenia robót.
Cena oferty podana
przez Wykonawcę za świadczoną robotę budowlaną, jest obowiązująca przez okres
ważności umowy i nie będzie podlegała
waloryzacji
w okresie jej trwania.
5. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Formularz oferty według załączonego wzoru (Zał_Nr_1) – jeżeli oferta została złożona w formie papierowej;
- Wypełniony wykaz robót wraz z referencjami (Zał_Nr_5)
- Wykaz osób (Zał_Nr_6)
6. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
a) Cena podana w złożonej ofercie (forma papierowa) ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
b) Zamawiający wymaga dysponowania minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmujące kierowanie robotami sanitarnymi w zakresie instalacji c.o, (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności wod-kan.).
c) Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat realizacją minimum jednego zamówienia, polegającego na wymianie instalacji centralnego ogrzewania z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
7. Opis sposobu przygotowania oferty – Zamawiający dopuszcza dwie formy składania ofert.
a) W formie elektronicznej poprzez Platformę Zakupową Open Nexus. Korzystając z platformy zakupowej Wykonawcy składają ofertę bezpośrednio na stronie Zamawiającego (https://platformazakupowa.pl/pn/krosnoodrzanskie). Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami formie elektronicznej (*.pdf), należy składać w terminie do dnia 15 września 2020 r. do godziny 10.30
b) Oferty w formie papierowej wg załączonego wzoru, należy składać w terminie do dnia 15 września 2020 r. do godziny 10.30 pod adresem:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie
Biuro Obsługi Interesanta
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa, adres, nr telefonu) i opisanej w następujący sposób:
OFERTA CENOWA NA:
„Modernizacja parteru w budynku B – etap II”
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego tj.
Gmina Krosno Odrzańskie,
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie
8. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: - Sylwia Kołodziej, tel: 68/41-09-772, e-mail: s.kolodziej@krosnoodrzanskie.pl.
9. Czas związania z ofertą: 14 dni od chwili otwarcia.
10. Miejsce i termin otwarcia oferty:
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15 września 2020 r., o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, Wydział Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego - (budynek „B” Urzędu Miasta).
- Składając ofertę, Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z klauzulą informacyjną z art. 13 RODO, stanowiącą załącznik do zaproszenia oraz wyraża zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego informacji zawierających dane osobowe oraz, że Oferent poinformował pisemnie i uzyskał zgodę każdej osoby, której dane osobowe są podane w ofercie oraz dokumentach (pełnomocnictwach) składanych wraz z niniejszą ofertą lub będą podane w oświadczeniach i dokumentach (pełnomocnictwach) złożonych w niniejszym postępowaniu.
11. Załączniki:
- Druk oferty – zał_1;
- Przedmiar robót – zał_2;
- Klauzula informacyjna RODO – zał_3;
- Dokumentacje projektową – zał_4;
- Wykaz robót budowlanych – zał_5;
- Wykaz osób – zał_6;
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 68/41-09-772,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty