Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-09-2020 11:23:00 |
Składania : | 22-09-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o propozycję - RFP |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
WSPARCIE W PRZYGOTOWANIU I WDROŻENIU SYSTEMU ERP W
GRUPIE MUSZKIETERÓW
ETAP PIERWSZY SYSTEMY IT DLA
SPÓŁKI MGI (Bricomarché)
Data:
08.09.2020
1.
Informacje
o Bricomarché:
Bricomarché
to przyjazna klientom sieć marketów z wyposażeniem do domu i ogrodu. Naszą
misją jest dostarczanie niezawodnych rozwiązań i wysokiej jakości materiałów w
najlepszych cenach wszędzie, gdzie tego potrzebujesz. Ponad 160 sklepów
rozlokowanych głównie w mniejszych miejscowościach, ale również w dużych
miastach, pozwala nam dotrzeć do klientów z całej Polski, a dzięki sklepowi
internetowemu Bricomarche.pl jest to jeszcze łatwiejsze. Otrzymujesz dostęp do
tysięcy produktów bez wychodzenia z domu - po prostu wybierz swój sklep i
przeglądaj bogaty asortyment produktów dostępnych od ręki w Twojej
lokalizacji!
Dążymy
do tego, aby z zakupów w Bricomarché zadowolony był każdy klient. W przyjaznej
wielkości formatach od 1000 do 5000m2 sklepy Bricomarché oferują wybór często
ponad 25 tysięcy artykułów z czterech sektorów: budowanie, majsterkowanie,
dekoracja i ogród. Asortyment w naszych sklepach dopasowujemy do lokalnych
oczekiwań naszych Klientów.
2.
Nazwa
(firma) oraz adres Zamawiającego
MGI
Polska Sp. z o.o.
ul.
Św. Mikołaja 5
Swadzim,
62-080 Tarnowo Podgórne
NIP:
7822148821
3.
Tryb
udzielania zamówienia
Postępowanie
prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem zasady
uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
Do
niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia
29 stycznia. Prawo Zamówień Publicznych.
4.
Warunki
ofertowania
1. RfP nie jest podstawą do
dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „MGI POLSKA” sp. z o.o.
z siedzibą w Swadzimiu [Spółka MGI] lub innych spółek należących do Grupy
Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie
składania ofert przez Oferenta.
2.
Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i
odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są
zwracane przez Spółkę MGI.
3.
Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje
Spółki MGI do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.
4.
MGI zastrzega sobie prawo do
wycofania RfP w dowolnym czasie.
5.
Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje
żadnego zobowiązania Spółki MGI w
stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.
6. Wiążącą wersją językową zapytania
ofertowego jest dokument RfP sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby
powstały tłumaczenia dokumentu RfP w innym języku albo negocjacje językowe
odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma
zawsze wersja RfP sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące
prawodawstwie polskim.
7. Projekt prowadzony będzie we współpracy z
anglojęzycznym Zarządem Grupy Muszkieterów w Polsce oraz działem IT w Polsce i
Francji. Wszystkie kluczowe materiały (w niektórych przypadkach wystarczy
Executive summary) wytworzone w ramach projektu muszą być przygotowane w
wersjach dwujęzycznych (w szczególności prezentacje na Komitet Sterujący,
kryteria wyboru, treść zapytania ofertowego ,a ranking ofert).
8. Termin ważności oferty musi
wynosić: 3 miesiące.
5.
Specyfikacja,
cel, zakres
Spółka MGI, reprezentująca siec sklepów pod szyldem Bricomarché zamierza
zrealizować zadanie polegające modernizacją systemów informatycznych
wspierających podstawowe procesy biznesowe (w pierwszej kolejności centrala i
sklepy szyldów DIY Bricomarché)
W związku z tym pragniemy zaprosić Państwa do złożenia
oferty na usługę wsparcia przy wyborze integratora i wdrożeniu systemów informatycznych.
Celem przedmiotowego zapytania jest wyłonienie
oferenta, firmę doradczą do realizacji poniższego
zakresu:
Analiza, definicja i uzasadnienie potrzeb
1.
Analiza przygotowanej dokumentacji,
weryfikację procesów oraz istniejących zasobów jak i zapoznanie się ze
strategią firmy oraz planem rozwoju IT,
2.
Przygotowanie kompleksowej analizy
przedprojektowej, obejmującej opracowanie uzasadnienia biznesowego dla projektu
wdrożenia systemu ERP w tym wpływu docelowych systemów na organizację pracy w
centrali i na sklepach Bricomarché w Polsce, uwzględniając w pierwszej
kolejności oszacowanie budżetu wdrożenia, a także analiza zależności i ryzyk,
3.
Dostosowanie dokumentacji do potrzeb Grupy
Muszkieterów;
Wsparcie w wyborze dostawców systemów informatycznych i hostingu
1.
Opracowanie i wysłanie zapytania
ofertowego w tym przygotowanie specyfikacji, dokumentacji oraz istotnych
warunków dla RFP,
2.
Ustalenie kryteriów wyboru dostawców w tym
zdolność do długoterminowej współpracy,
3.
Weryfikacja kompletności ofert oraz
rekomendacja wyboru docelowego oferenta,
4.
Udział w rozmowach z oferentami oraz
wsparcie negocjacyjne w wyborze integratora oraz hostingu, udzielanie odpowiedzi na pytania
(doprecyzowanie odpowiedzi i wymagań) do treści RFP (w zakresie wsadu
merytorycznego) w celu optymalizacji licencji i opracowania propozycji umowy;
Wsparcie na etapie wdrożenia systemów
1.
Wsparcie organizacji w ustaleniu struktury
organizacyjnej dla projektu wdrożenia, zaplanowanie zasobów wewnętrznych i
zewnętrznych na etapach - przygotowanie, wdrożenie oraz po wdrożeniu oraz
wsparcie w opracowaniu docelowego modelu
IT,
2.
Rekomendację metodologii prowadzenia
projektu, opisanie kluczowych kompetencji i oczekiwanych umiejętności oraz doświadczenia
dla członków zespołów projektowych,
3.
Opracowanie wysokopoziomowego modelu
prowadzenia projektu zgodnie z przyjętym podejściem do realizacji wdrożenia,
4.
Przygotowanie harmonogramu poszczególnych etapów prac
uwzględniającego zakończenie wdrożenia systemów w sklepach
i w centrali na koniec 2 kwartału 2022,
5.
Wsparcie w przygotowaniu narzędzi wspierających
zarządzanie projektem,
6.
Komitety sterujące (dwujęzyczne) planowane
przynajmniej raz w miesiącu – z udziałem oferenta,
7.
Wsparcie w sytuacjach kryzysowych (opóźnienia na
różnych etapach projektu);
Model finansowania
1.
Analiza optymalnego modelu finansowania i
rozliczenia planowanego przedsięwzięcia (aspekty rachunkowe i podatkowe).
6.
Kryteria
produktu/usługi
1. Oferta powinna
zakładać przygotowanie i przedstawienie raportów każdego z elementów pkt 5
(ujęte w cenie) w formie prezentacji w
języku polskim oraz angielskim,
2. Oferta powinna
zawierać skład (CV) zespołu projektowego z udokumentowanym doświadczenie w tego
typu projektach dla klientów z branży handlu detalicznego („dom i ogród”),
3. Wymaga jest dostępności
konsultantów w trakcie trwania projektu. Konsultant musi liczyć się z delegacjami
do centrali Grupy Muszkieterów,
4. Docelowa umowa
w języku polskim i w prawodawstwie polskim,
5. Zleceniodawca
zastrzega możliwość zmiany Doradcy lub zerwania umowy z naszej strony w każdej
chwili jeśli Doradca nie będzie spełniać naszych oczekiwań, tj. brak dostępności
etc.,
6. Oferent
przyjmuje do wiadomości, że w docelowym kontrakcie MGI zastosuje kary umowne:
i.
Za
opóźnienie,
ii.
Za
niewykonanie usługi,
iii.
Za
brak poufności.
Kryteria oceny ofert:
1.
doświadczenie zespołu
projektowego (udokumentowane przedstawionymi referencjami z ostatnich 5 lat w
zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu),
2.
cena,
3.
czas realizacji,
4.
dostępność zespołu,
5.
proponowane podejście
realizacji.
Podczas spotkania (miejsce spotkań: centrala Grupy
Muszkieterów, Swadzim k. Poznania) dokonujemy oceny wszystkich kryteriów i
prosimy o uwzględnienie w prezentacji następujących zagadnień będących częścią
oferty:
1. Przedstawienie
zespołu (prosimy, aby na spotkanie przybyła osoba dedykowana do funkcji
Kierownika projektu oraz osoba merytoryczna)
2. Przedstawienie
doświadczenia z podobnych projektów z ostatnich 60 miesięcy w zakresie
konsultingu strategicznego IT (case study lub referencje)
3. Przedstawienie
oferty
4. Harmonogram
oraz metodologia prowadzenia projektu
Ze
strony Grupy Muszkieterów w spotkaniu będą uczestniczył przedstawiciel
Sponsora, właściciel biznesowy, Project Manager oraz osoba z Zespołu Zakupów
Niekomercyjnych.
5. Wymagania
formalne
1. Oferta musi
być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w
przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć
pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w jęz. polskim
2. Oferta musi
uwzględniać wszystkie warunki oraz kryteria wskazane powyżej,
3. Oferta powinna
zawierać wycenę w walucie PLN,
4. Warunki płatności:
a)
Oferta
powinna zawierać model wyceny typu Fixed Price, jednakże niezbędne będzie
wyszczególnienie planowanych zasobów (stawka dniowa x ilość) oraz
przedstawienie stawki za dzień pracy na poczet ewentualnych dodatkowych
zakresów/ zleceń wykraczających poza cel zapytania ofertowego.
b)
Wynagrodzenie, płatne będzie w transzach, odpowiadającym
etapom. Płatności każdej z powyższych części wynagrodzenia za wykonanie etapów
nastąpi na podstawie protokoły odbioru prac za poszczególne etapy potwierdzające
prawidłowość wykonania zadań.
c)
Płatność przelewem po zrealizowaniu
zamówienia i podpisaniu dokumentów odbioru usługi (odebranie ostatecznego
produktu usługi).
d)
Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od
daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT wraz z załączonym
protokołem odbioru prac.
Wszelkiego
rodzaju przedpłaty nie są akceptowane.
5. Warunki zamówienia: zamówienie składane pocztą
elektroniczną.
6. Obligatoryjne załączniki do oferty:
a.
Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny
odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.
6. Termin
składania ofert oraz termin ważności oferty
1. Rozpatrywane
będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do
dnia 18.09.2020 do godziny 10:00
2. Oferty
dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3. W przypadku
pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość"
- pytania
prosimy zgłaszać w dniach 08.09.2020 -
18.09.2020.
- pytania
związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel.
22 101 02 02
·
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
4.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2020-09-21 09:00 | Łukasz Sobolewski |
Witam
Czas składania ofert został wydłużony do wtorku rano, tj. 22.09.2020 godzina 09:00. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2020-09-16 09:11 | Łukasz Sobolewski |
Witam Czas składania ofert został wydłużony do poniedziałku rano, tj. 21.09.2020 godzina 09:00. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
Komunikaty