Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3.B11 WSPARCIE W PRZYGOTOWANIU I WDROŻENIU SYSTEMU ERP W GRUPIE MUSZKIETERÓW ETAP PIERWSZY SYSTEMY IT DLA SPÓŁKI MGI (Bricomarché)

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2020 11:23:00
Składania : 22-09-2020 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o propozycję - RFP
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

WSPARCIE W PRZYGOTOWANIU I WDROŻENIU SYSTEMU ERP W GRUPIE MUSZKIETERÓW

ETAP PIERWSZY SYSTEMY IT DLA SPÓŁKI MGI (Bricomarché)

Data: 08.09.2020

 

 

 


 

1.               Informacje o Bricomarché:

Bricomarché to przyjazna klientom sieć marketów z wyposażeniem do domu i ogrodu. Naszą misją jest dostarczanie niezawodnych rozwiązań i wysokiej jakości materiałów w najlepszych cenach wszędzie, gdzie tego potrzebujesz. Ponad 160 sklepów rozlokowanych głównie w mniejszych miejscowościach, ale również w dużych miastach, pozwala nam dotrzeć do klientów z całej Polski, a dzięki sklepowi internetowemu Bricomarche.pl jest to jeszcze łatwiejsze. Otrzymujesz dostęp do tysięcy produktów bez wychodzenia z domu - po prostu wybierz swój sklep i przeglądaj bogaty asortyment produktów dostępnych od ręki w Twojej lokalizacji! 

 

Dążymy do tego, aby z zakupów w Bricomarché zadowolony był każdy klient. W przyjaznej wielkości formatach od 1000 do 5000m2 sklepy Bricomarché oferują wybór często ponad 25 tysięcy artykułów z czterech sektorów: budowanie, majsterkowanie, dekoracja i ogród. Asortyment w naszych sklepach dopasowujemy do lokalnych oczekiwań naszych Klientów.

 

 

2.               Nazwa (firma) oraz adres Zamawiającego

MGI Polska  Sp. z o.o.

ul. Św. Mikołaja 5

Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne

NIP: 7822148821

 

 

3.               Tryb udzielania zamówienia

Postępowanie prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia. Prawo Zamówień Publicznych.

 

 

4.               Warunki ofertowania

1. RfP nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „MGI POLSKA” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu [Spółka MGI] lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert przez Oferenta.

2.  Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez Spółkę MGI.

3.  Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki MGI do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

4.  MGI  zastrzega sobie prawo do wycofania RfP w dowolnym czasie.

5.  Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki MGI  w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.

6. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument RfP sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu RfP w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja RfP sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim. 

7. Projekt prowadzony będzie we współpracy z anglojęzycznym Zarządem Grupy Muszkieterów w Polsce oraz działem IT w Polsce i Francji. Wszystkie kluczowe materiały (w niektórych przypadkach wystarczy Executive summary) wytworzone w ramach projektu muszą być przygotowane w wersjach dwujęzycznych (w szczególności prezentacje na Komitet Sterujący, kryteria wyboru, treść zapytania ofertowego ,a ranking ofert).

8. Termin ważności oferty musi wynosić: 3 miesiące.

 

5.               Specyfikacja, cel, zakres 

 

Spółka MGI, reprezentująca  siec sklepów pod szyldem Bricomarché zamierza zrealizować zadanie polegające modernizacją systemów informatycznych wspierających podstawowe procesy biznesowe (w pierwszej kolejności centrala i sklepy szyldów DIY Bricomarché)

W związku z tym pragniemy zaprosić Państwa do złożenia oferty na usługę wsparcia przy wyborze integratora i wdrożeniu systemów informatycznych.

 

 

Celem przedmiotowego zapytania jest wyłonienie oferenta, firmę doradczą do realizacji  poniższego zakresu:

 

Analiza, definicja i uzasadnienie potrzeb

 

1.      Analiza przygotowanej dokumentacji, weryfikację procesów oraz istniejących zasobów jak i zapoznanie się ze strategią firmy oraz planem rozwoju IT,

2.      Przygotowanie kompleksowej analizy przedprojektowej, obejmującej opracowanie uzasadnienia biznesowego dla projektu wdrożenia systemu ERP w tym wpływu docelowych systemów na organizację pracy w centrali i na sklepach Bricomarché w Polsce, uwzględniając w pierwszej kolejności oszacowanie budżetu wdrożenia, a także analiza zależności i ryzyk,

3.      Dostosowanie dokumentacji do potrzeb Grupy Muszkieterów;

 

Wsparcie w wyborze  dostawców systemów informatycznych i hostingu

 

1.      Opracowanie i wysłanie zapytania ofertowego w tym przygotowanie specyfikacji, dokumentacji oraz istotnych warunków dla RFP,

2.      Ustalenie kryteriów wyboru dostawców w tym zdolność do długoterminowej współpracy,

3.      Weryfikacja kompletności ofert oraz rekomendacja wyboru docelowego oferenta,

4.      Udział w rozmowach z oferentami oraz wsparcie negocjacyjne w wyborze integratora oraz hostingu,  udzielanie odpowiedzi na pytania (doprecyzowanie odpowiedzi i wymagań) do treści RFP (w zakresie wsadu merytorycznego) w celu optymalizacji licencji i opracowania propozycji umowy;

 

Wsparcie na etapie wdrożenia systemów

 

1.      Wsparcie organizacji w ustaleniu struktury organizacyjnej dla projektu wdrożenia, zaplanowanie zasobów wewnętrznych i zewnętrznych na etapach - przygotowanie, wdrożenie oraz po wdrożeniu oraz wsparcie w opracowaniu docelowego modelu  IT,

2.      Rekomendację metodologii prowadzenia projektu, opisanie kluczowych kompetencji i oczekiwanych umiejętności oraz doświadczenia dla członków zespołów projektowych,

3.      Opracowanie wysokopoziomowego modelu prowadzenia projektu zgodnie z przyjętym podejściem do realizacji wdrożenia,

4.      Przygotowanie harmonogramu poszczególnych etapów prac uwzględniającego zakończenie wdrożenia systemów w sklepach i w centrali na koniec 2 kwartału 2022,

5.      Wsparcie w przygotowaniu narzędzi wspierających zarządzanie projektem,

6.      Komitety sterujące (dwujęzyczne) planowane przynajmniej raz w miesiącu – z udziałem oferenta,

7.      Wsparcie w sytuacjach kryzysowych (opóźnienia na różnych etapach projektu);

 

 

Model finansowania


1.      Analiza optymalnego modelu finansowania i rozliczenia planowanego przedsięwzięcia (aspekty rachunkowe i podatkowe).

 

6.               Kryteria produktu/usługi

1.   Oferta powinna zakładać przygotowanie i przedstawienie raportów każdego z elementów pkt 5 (ujęte w cenie)  w formie prezentacji w języku polskim oraz angielskim,

2.   Oferta powinna zawierać skład (CV) zespołu projektowego z udokumentowanym doświadczenie w tego typu projektach dla klientów z branży handlu detalicznego („dom i ogród”),

3.   Wymaga jest dostępności konsultantów w trakcie trwania projektu. Konsultant musi liczyć się z delegacjami do centrali Grupy Muszkieterów,

4.   Docelowa umowa w języku polskim i w prawodawstwie polskim,

5.   Zleceniodawca zastrzega możliwość zmiany Doradcy lub zerwania umowy z naszej strony w każdej chwili jeśli Doradca nie będzie spełniać naszych oczekiwań, tj. brak dostępności etc.,

6.   Oferent przyjmuje do wiadomości, że w docelowym kontrakcie MGI  zastosuje kary umowne:

                         i.            Za opóźnienie,

                        ii.            Za niewykonanie usługi,

                      iii.            Za brak poufności.

Kryteria oceny ofert:

1.      doświadczenie zespołu projektowego (udokumentowane przedstawionymi referencjami z ostatnich 5 lat w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu),

2.      cena,

3.      czas realizacji,

4.      dostępność zespołu,

5.      proponowane podejście realizacji.

Podczas spotkania (miejsce spotkań: centrala Grupy Muszkieterów, Swadzim k. Poznania) dokonujemy oceny wszystkich kryteriów i prosimy o uwzględnienie w prezentacji następujących zagadnień będących częścią oferty:

1.      Przedstawienie zespołu (prosimy, aby na spotkanie przybyła osoba dedykowana do funkcji Kierownika projektu oraz osoba merytoryczna)

2.      Przedstawienie doświadczenia z podobnych projektów z ostatnich 60 miesięcy w zakresie konsultingu strategicznego IT (case study lub referencje)

3.      Przedstawienie oferty

4.      Harmonogram oraz metodologia prowadzenia projektu

Ze strony Grupy Muszkieterów w spotkaniu będą uczestniczył przedstawiciel Sponsora, właściciel biznesowy, Project Manager oraz osoba z Zespołu Zakupów Niekomercyjnych.

5.     Wymagania formalne

1.      Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji,  w jęz. polskim

2.      Oferta musi uwzględniać wszystkie warunki oraz kryteria wskazane powyżej,

3.      Oferta powinna zawierać wycenę w walucie PLN,

4.      Warunki płatności:

a)              Oferta powinna zawierać model wyceny typu Fixed Price, jednakże niezbędne będzie wyszczególnienie planowanych zasobów (stawka dniowa x ilość) oraz przedstawienie stawki za dzień pracy na poczet ewentualnych dodatkowych zakresów/ zleceń wykraczających poza cel zapytania ofertowego.

b)              Wynagrodzenie,  płatne będzie w transzach, odpowiadającym etapom. Płatności każdej z powyższych części wynagrodzenia za wykonanie etapów nastąpi na podstawie protokoły odbioru prac za poszczególne etapy potwierdzające prawidłowość wykonania zadań.

c)              Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów odbioru usługi (odebranie ostatecznego produktu usługi).

d)              Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT wraz z załączonym protokołem odbioru prac.

Wszelkiego rodzaju przedpłaty nie są akceptowane.

5.      Warunki zamówienia: zamówienie składane pocztą elektroniczną.

 

6.      Obligatoryjne załączniki do oferty:

a.     Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.

6. Termin składania ofert oraz termin ważności oferty                                  

1.    Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 18.09.2020 do godziny 10:00

2.    Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

3.    W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- pytania prosimy zgłaszać w dniach 08.09.2020 - 18.09.2020.

- pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·        tel. 22 101 02 02

·        e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

4. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kwestionariusz 3.B11 ERP MGI FIRMA DORADCZA.xlsx xlsx 14.32 2020-09-08 11:23:00 Postępowanie
Wycena zakresu prac_3.B11 ERP MGI FIRMA DORADCZA.xlsx xlsx 19.27 2020-09-08 11:23:00 Postępowanie
3.B11 ERP MGI FIRMA DORADCZA.pdf pdf 112.69 2020-09-08 11:23:00 Postępowanie
Wycena zakresu prac_3.B11 ERP MGI FIRMA DORADCZA.xlsx xlsx 19.27 2020-09-08 11:23:00 Przedmiot zamówienia
Kwestionariusz 3.B11 ERP MGI FIRMA DORADCZA.xlsx xlsx 14.32 2020-09-08 11:23:00 Kryterium

Komunikaty

2020-09-21 09:00 Łukasz Sobolewski Witam

Czas składania ofert został wydłużony do wtorku rano, tj. 22.09.2020 godzina 09:00.

Pozdrawiam Łukasz Sobolewski

2020-09-16 09:11 Łukasz Sobolewski Witam

Czas składania ofert został wydłużony do poniedziałku rano, tj. 21.09.2020 godzina 09:00.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Analiza, definicja i uzasadnienie potrzeb (obowiązkowe) Proszę wpisać kwotę total (za ten zakres) oraz uzupełnić tabelę z kwotami oraz opisem zakresu wg załączonego pliku. Forma tabeli nie powinna ulec zmianie, natomiast opisy merytoryczne poszczególnych czynności mogą być określone inaczej lub uzupełnione o inne elementy pracy.

Wycena zakresu prac_ [...].xlsx

1 usługa - (0)
2 Wsparcie w wyborze dostawców systemów informatycznych i hostingu (obowiązkowe) Proszę wpisać kwotę total (za ten zakres) oraz uzupełnić tabelę z kwotami oraz opisem zakresu wg załączonego pliku. Forma tabeli nie powinna ulec zmianie, natomiast opisy merytoryczne poszczególnych czynności mogą być określone inaczej lub uzupełnione o inne elementy pracy. 1 usługa - (0)
3 Wsparcie na etapie wdrożenia systemów (opcjonalne) Proszę wpisać kwotę total (za ten zakres) oraz uzupełnić tabelę z kwotami oraz opisem zakresu wg załączonego pliku. Forma tabeli nie powinna ulec zmianie, natomiast opisy merytoryczne poszczególnych czynności mogą być określone inaczej lub uzupełnione o inne elementy pracy. 1 usługa - (0)
4 Model finansowania (opcjonalne) Proszę wpisać kwotę total (za ten zakres) oraz uzupełnić tabelę z kwotami oraz opisem zakresu wg załączonego pliku. Forma tabeli nie powinna ulec zmianie, natomiast opisy merytoryczne poszczególnych czynności mogą być określone inaczej lub uzupełnione o inne elementy pracy. 1 usługa - (0)
5 Stawka za 1 MD prac dodatkowych Proszę wpisać kwotę (za ten zakres) oraz uzupełnić tabelę z kwotami oraz opisem zakresu wg załączonego pliku. Forma tabeli nie powinna ulec zmianie, natomiast opisy merytoryczne poszczególnych czynności mogą być określone inaczej lub uzupełnione o inne elementy pracy. 1 dzień - (0)
6 Koszty dodatkowe (koszty podróży, zakwaterowania, diety, itp.) Proszę wpisać kwotę total (za ten zakres) oraz uzupełnić tabelę z kwotami oraz opisem zakresu wg załączonego pliku. Forma tabeli nie powinna ulec zmianie, natomiast opisy merytoryczne poszczególnych czynności mogą być określone inaczej lub uzupełnione o inne elementy pracy. 1 inna - (0)
7 Inne Proszę wpisać kwotę total (za ten zakres) oraz uzupełnić tabelę z kwotami oraz opisem zakresu wg załączonego pliku. Forma tabeli nie powinna ulec zmianie, natomiast opisy merytoryczne poszczególnych czynności mogą być określone inaczej lub uzupełnione o inne elementy pracy. 1 inna - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0688 PLN, EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 38% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie zespołu projektowego 38% Proszę o załączenie potwierdzenia doświadczenia zespołu projektowego wraz z udokumentowaniem w formie referencji z ostatnich 5 lat z zakresu odpowiadającego zapytaniu ofertowemu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Warunki płatności - Proszę potwierdzić warunki płatności: Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów odbioru usługi (odebranie ostatecznego produktu usługi). Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT. Wszelkiego rodzaju przedpłaty nie są akceptowane. (0)
4 Kwestionariusz - Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza: "Kwestionariusz 3.B11 ERP MGI FIRMA DORADCZA" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Kwestionariusz 3.B11 [...].xlsx

(0)
5 Termin ważności oferty - Okres ważności oferty 3 miesiące. Proszę o potwierdzenie. (0)
6 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę o załączenie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie. (0)
8 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
9 Produkt i usługi zgodne z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt i usługi zgodne z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. (0)
10 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
11 Inne dokumenty (załączniki) - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
12 Prawa autorskie po Stronie Zleceniodawcy - Proszę potwierdzić, że prawa autorskie będą po stronie Zleceniodawcy (0)
13 Umowa - Proszę załączyć wzór umowy współpracy. (0)
14 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę o potwierdzenie. (0)
15 Czas realizacji zakres : Analiza, definicja i uzasadnienie potrzeb 8% Proszę podać przewidywany czas realizacji zakresu z dokumentu RFP (0)
16 Czas realizacji zakres : Wsparcie w wyborze dostawców systemów informatycznych i hostingu 8% Proszę podać przewidywany czas realizacji zakresu z dokumentu RFP (0)
17 Czas realizacji zakres : Model finansowania 8% Proszę podać przewidywany czas realizacji zakresu z dokumentu RFP (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 973