Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-08-2020 11:06:00 |
Składania : | 04-09-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie zwraca się z zapytaniem dotyczącym wyceny usług związanych z zapewnieniem ochrony.
Ogólne informacje dotyczące obiektu:
Parametry techniczne budynku:
Obiekt jest wyposażony w system monitoringu zewnętrznego oraz system czujek ruchu wewnątrz obiektu wraz z alarmem dźwiękowym,
• Teren ogrodzony i oświetlony.
Szczegółowy zakres czynności dotyczący zapewnienia ochrony:
Kwoty należy podać w wartościach netto oraz brutto wskazując zastosowaną stawkę podatku VAT. Płatność za wykonane usługi będzie dokonywana w terminie 30 dni od przedłożenia w ECB faktury.
Wyceny należy dokonać dla okresu od 04 września 2020 r. Do 03 września 2021 r.
Oferty cenowe należy złożyć w terminie do 04 września 2020 r. do godz. 12:00.
Dopuszcza się złożenie oferty w formie skanu pdf na adres mail: pawel.bielak@pacanow.eu.
Zamawiający dopuszcza możliwość oględzin obiektu i urządzeń przez zainteresowane strony dnia 1 i 2 września 2020 r. w godzinach od 10:00 do 13:00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania ogłoszonego postępowania jak również do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcy jakichkolwiek kosztów poniesionych przez niego w związku z postępowaniem.
Osoba kontaktowa:
Paweł Bielak – tel. 531 826 595, mail: pawel.bielak@pacanow.eu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 531 826 595
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty