Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-08-2020 07:52:00 |
Składania : | 11-08-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 11-08-2020 12:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu do ewidencji środków trwałych na potrzeby Gminy Resko.
Składając ofertę należy załączyć wypełniony druk "Oferta" stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 439
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-08-12 12:55 | Łukasz Sobis |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania. |
2020-08-11 14:58 | Łukasz Sobis | Zestawienie ofert - w załączniku |
2020-08-06 13:38 | Łukasz Sobis |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytania
dotyczące
treści
zapytania
ofertowego: 1. Czy Zamawiający dopuszcza dołączony do niniejszego wniosku wzór arkusza spisu z natury? Odp. : Tak. W załączeniu wzór arkusza. 2. Według najlepszej wiedzy Wykonawcy w praktyce składniki majątku znajdujące się na zewnątrz, np. budynki są rzadko znakowane etykietami, np. metalowymi. Czy Zamawiający dopuszcza stosowanie tylko etykiet niemetalowych i stosowanie ich do oznaczenia składników majątku znajdujących się na zewnątrz poprzez skanowanie ich z dedykowanego do tego skoroszytu/segregatora? Odp.: Tak 3. Wykonawca uprzejmie zapytuje czy prawidłowo interpretuje zapisy zapytania przyjmując, iż przyszła umowa zostanie zawarta wg standardowej umowy oraz w oparciu o OWU (ogólne warunki umowy dotyczące korzystania z oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia) funkcjonujące u Wykonawcy. Jeśli powyższa interpretacja byłaby nieprawidłowa, Wykonawca zwraca się z uprzejmą prośbą o udostępnienie projektu umowy Zamawiającego celem zapoznania się z jej warunkami przed złożeniem oferty, postulując jednocześnie umożliwienie Wykonawcy zadania pytań do przedłożonego wzoru. Odp.: Wybrany Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji wzór umowy zawierający co najmniej warunki zawarte w zapytaniu ofertowym. 4.Wykonawca zwraca się z uprzejmą prośbą o zmianę terminu płatności wynagrodzenia z 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, na 21 dni od jej dostarczenia lub na 30 dni od dnia wystawienia faktury VAT. Zgodnie z przepisem art. 106i ust. 7 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług faktury VAT z tytułu udzielenia licencji nie mogą być wystawione wcześniej niż na 30 dni przed terminem zapłaty - trudno jest natomiast wystawić i dostarczyć fakturę VAT w ciągu 1 dnia. Odp.: Zamawiający wprowadza zmianę w treści zapytania ofertowego: "Faktura płatna w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej, zaakceptowanej faktury do Zamawiającego". |
2020-08-06 10:43 | Łukasz Sobis |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytania
dotyczące
treści
zapytania
ofertowego: 1. Prosimy o doprecyzowanie przez Zamawiającego ilości sztuk dla wymaganej dostawy w części: Urządzenia niezbędne do przeprowadzenia inwentaryzacji: "- etykiety samoprzylepne, chipy, tabliczki znamionowe, plomby, wszywki tekstylne – w zależności od zastosowania i rodzaju powierzchni – niemetalowe (przeznaczone do wewnątrz pomieszczeń i na zewnątrz, odporne na warunki atmosferyczne), metalowe (przeznaczone na zewnątrz, odporne na warunki atmosferyczne), odporne na uszkodzenia mechaniczne," Prosimy o podanie ilości wymaganych etykiet, bądź potwierdzenia iż Zamawiający wymienił w postępowaniu przykładowe nośniki informacji (na których może zostać wydrukowany kod kreskowy), bez wymogu dostarczenia takowych w ramach dostawy i realizacji zamówienia. Odp.: Zamawiający wymienił w postępowaniu: Urządzenia niezbędne do przeprowadzenia inwentaryzacji: "- etykiety samoprzylepne, chipy, tabliczki znamionowe, plomby, wszywki tekstylne – w zależności od zastosowania i rodzaju powierzchni – niemetalowe (przeznaczone do wewnątrz pomieszczeń i na zewnątrz, odporne na warunki atmosferyczne), metalowe (przeznaczone na zewnątrz, odporne na warunki atmosferyczne), odporne na uszkodzenia mechaniczne" - jako przykładowe nośniki informacji (na których może zostać wydrukowany kod kreskowy) jako wymóg dostarczenia w pakiecie startowym w ramach dostawy i realizacji zamówienia: np. na powierzchnie niemetalowe: - rolki samoprzylepne na powierzchnie wewnątrz pomieszczeń - min. 1 rolka (2.000 szt. etykiet w rolce) - rolki samoprzylepne na powierzchnie na zewnątrz pomieszczeń odporne na warunki atmosferyczne i odporne na uszkodzenia mechaniczne - min. 1 rolka (2.000 szt. etykiet w rolce) - tabliczki znamionowe na zewnątrz pomieszczeń odporne na warunki atmosferyczne i odporne na uszkodzenia mechaniczne - min. 200 szt. - chipy, wszywki tekstylne odporne na uszkodzenia mechaniczne - min. 10 szt. na powierzchnie metalowe: - plomby, chipy, tabliczki znamieniowe - min. 20 szt. 2. Prosimy o potwierdzenie, iż Zamawiający dopuszcza aby szkolenie z dostarczonego oprogramowania ze względów bezpieczeństwa odbyło się zdalnie za pomocą dedykowanych rozwiązań (np. za pośrednictwem zdalnego dostępu). Odp.: Tak, Zamawiający dopuszcza możliwość, aby szkolenie z dostarczonego oprogramowania ze względów bezpieczeństwa odbyło się zdalnie za pomocą dedykowanych rozwiązań (np. za pośrednictwem zdalnego dostępu). 3. Prosimy o potwierdzenie, iż zgodnie z treścią zamówienia, Zamawiający nie wymaga dokonania migracji danych do nowo zamawianego systemu. Odp.: Nie wymagamy migracji danych do nowo zamawianego systemu. |
Komunikaty