Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-07-2020 11:38:00 |
Składania : | 04-08-2020 09:15:00 |
Otwarcia : | 04-08-2020 09:20:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej X rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna działania 10.1 infrastruktura ochrony zdrowia 2 typu projektu: Wsparcie zakupu niezbędnego sprzętu i wyposażenia oraz adaptacji pomieszczeń, w tym budowa obiektów kubaturowych w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa śląskiego
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, którego wartość nie przekracza kwoty 30 000 euro, pn.: „Dostawa płynu do dezynfekcji rąk w ramach projektu pn. „Zakup niezbędnego sprzętu oraz środków do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi celem leczenia i diagnostyki pacjentów z podejrzeniem zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2”
Warunki udziału w postępowaniu.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynu do dezynfekcji rąk w ilości 422 litrów spełniający następujące wymagania:
Preparat do dezynfekcji rąk w postaci żelu przeznaczony do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, na bazie etanolu i propan-2-ol. Łagodny dla dłoni, zawierający w swoim składzie glicerynę oraz formułę zapobiegającą uczuciu lepkości dłoni. Higieniczna dezynfekcja rąk (wg EN 1500 — 30 sekund). Chirurgiczna dezynfekcja rąk (wg EN 12791- 3 min). Minimalne spektrum działania to: B, MRSA, Tbc (M.terrae), V (Vaccinia, SARS-CoV-2, HIV, HBV, HCV, BVDV, Rota). Produkt biobójczy.
Ilość:
244 sztuk w pojemnikach 0,5 litra (pompka minimum do co 2-giego opakowania) oraz 30
sztuk pojemnikach 5 litrów
II. Termin realizacji zamówienia : do 14 dni od otrzymania zamówienia nie później niż do 30.08.2020 roku
III. Termin płatności: 30 dni liczony od daty wpływu faktury VAT do SP ZOZ MSWiA w Katowicach.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty.
Zapraszamy do złożenia ofert elektronicznie poprzez wypełnienie poniższego formularza elektronicznego z załączeniem wypełnionego wzoru oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
V. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena 100 %
sposób dokonywania oceny wg. wzoru
[ ( Cn : Cb ) x 100 ] x 100%
Cn - cena najniższa
Cb - cena badanej oferty
Cena netto i brutto oferty nie podlega negocjacji i jest niezmienna.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art.3 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 5 lipca 2000r. o cenach (Dz.U.Nr 97, poz. 1050, z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 oraz z 2003 r. Nr 137, poz. 1302);
2. Cena za realizację całości przedmiotu zamówienia podana w ofercie w złotych polskich powinna zawierać wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk i powinna uwzględniać wszelkie uwarunkowania zawarte w warunkach zamówienia.
3. Cenę należy podać w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Należy również podać stawkę podatku od towarów i usług VAT, jaka została wliczona w oferowaną cenę.
VII. Wybór oferty najkorzystniejszej
O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców, po przez publikację ogłoszenia na stornie www.platformazakupowa.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od wyboru oferty, bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia na adres email wybranego wykonawcy.
VIII. Porozumiewanie się z wykonawcami
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktuj się z osobami uprawnionymi do składania wyjaśnień dotyczących postępowania:
Kierownik Działu Gospodarczego – Dariusz Walczak tel. 32/7827214
Kierownik Działu Zamówień Publicznych i Monitoringu Dostaw – Jacek Gorszanów tel. 32/7827333
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2020-08-06 12:36 | Jacek Gorszanów | Informacja o wynikach postępowania. |
2020-08-03 13:56 | Jacek Gorszanów |
Sprostowanie: Zamawiający dokonuje sprostowania co do wymogu zaoferowania ilości pojemników 5 litowych. Prawidłowa ilośc wynosi 60 sztuk zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia. |
2020-08-03 08:17 | Jacek Gorszanów |
W
związku
z
wpływem
zapytań
informujemy
co
następuje: 1. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie płynnego preparatu alkoholowego do dezynfekcji rąk skutecznego wobec B, Tbc, F, V (w tym Adeno, Noro, otoczkowych - również SARS-CoV-2) w czasie do 30 sek., spełniający zapisy dotyczące higienicznej dezynfekcji rąk wg EN 1500 30 sek., chirurgiczna dezynfekcja rąk wg EN 12791 2 minuty, zawierający 65 g etanolu na 100 g roztworu? Odpowiedź: Zamawiający wymaga preparatu w postaci żelu. 2. Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby całość zamówienia wycenić w opakowaniach a' 500 ml? Zamawiający oczekuje zaoferowania 244 sztuk w pojemnikach 0,5 litra (pompka minimum do co 2-giego opakowania) oraz 30 sztuk pojemnikach 5 litrów. |
Komunikaty