Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-07-2020 13:59:00 |
Składania : | 04-08-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego
w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
Piotrków Tryb, dnia 30.07.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy
Prawo zamówień publicznych prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na:
Usługa udostępnienia systemu informatycznego do wspomagania pracy
Rady Miasta, obsługi transmisji z wydarzeń i obsługi archiwum nagrań oraz
portalu Rady Miasta.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1). Przedmiotem zamówienia jest Usługa udostępnienia systemu informatycznego do wspomagania pracy Rady Miasta, obsługi transmisji z wydarzeń i obsługi archiwum nagrań oraz portalu Rady Miasta wg. specyfikacji w załączeniu.
Do ewentualnego wykorzystania obecnie jest sprzęt będący w posiadaniu Urzędu
Miasta (w załączeniu zdjęcia sali z kamerami, rzutnikiem oraz zdjęcia systemu audio).
- dwie kamery GONSIN GX-HD3320,
- system mikrofonów bezprzewodowych
Futinx U-832E w ilości 24 szt. mikrofonów (przy stolikach 3 osobowych są 2
mikrofony),
- każdy Radny posiada notebooka z
dostępem do internetu,
2. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania: przewidywany termin uruchomienia usługi do 45 dni od daty
podpisania umowy,
2) terminy i warunki płatności: 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo
wystawionej faktury VAT,
3) inne (należy wymienić jakie): czas trwania umowy 1 rok (możliwe jest podpisanie umowy na dwa lata, w formularzu cenowym przewidziany jest taki wariant), abonament miesięczny
3. Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku
przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia: nie
4. Zamówienia uzupełniające: nie
5. Kryteria oceny ofert i ich waga: Cena – 100%, Sposób obliczenia
najkorzystniejszej oferty: Najkorzystniejszą jest oferta o najniższej cenie
przy spełnieniu istotnych warunków realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega możliwość przetestowania systemu na wezwanie oferty
najkorzystniejszej zgodnie ze Sposobem testowania systemu określonym w opisie
przedmiotu zamówienia.
6. Wymagania dotyczące oferty: 1) termin składania ofert: do dnia
04.08.2020 r. do godziny 11:00. 2) ofertę należy złożyć elektronicznie
poprzez w platformę zakupową. 3) proszę o dołączenie do oferty
specyfikacji technicznej proponowanego oprogramowania i sprzętu, modelu oraz producenta. Złożone
oferty bez opisu systemu nie będą brane do oceny ofert.
7. Załączniki do oferty: opis systemu/specyfikacja techniczna
8. Dodatkowe informacje:
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania
ofert przewidzianym
w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania
ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co
najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a
także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o
czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z
uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem
terminu wyznaczonego do składania ofert.
4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom
bez otwierania.
5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
6) Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne
wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty
niepodlegającej odrzuceniu.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania
postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
8) Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,
wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie
ofertowe.
9) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i
nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę
wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób,
w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do
potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
10) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera
umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela
zamówienia).
9. Osoba do kontaktu:
Jacek Lara
44 7327723, j.lara@piotrkow.pl
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
2020-08-03 10:17 | Jacek Lara | Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla użytkowników systemu. Szacowaną wartość szkolenia należy uwzględnić w cenie oferty. |
Komunikaty