Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Znak sprawy: ZP.264.12.2020 Dostawa odzieży medycznej dla pracowników MWOMP według zgłoszonego zapotrzebowania.

Termin:
Zamieszczenia : 20-07-2020 14:43:00
Składania : 30-07-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Zapytanie ofertowe

1.   Zamawiający:

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock

2.   Przedmiot zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej dla pracowników MWOMP według zgłoszonego zapotrzebowania.


Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do 3 lokalizacji MWOMP:

-      Płock, ul. Kolegialna 17

-      Warszawa al. Wojska Polskiego 25

-      Radom ul. Rodziny Winczewskich 5.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia w podziale na ww. lokalizacje zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

CPV: 33199000-1 – odzież medyczna

3.   Termin realizacji zamówienia:

Zalecany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia – najpóźniej 4 tygodnie, licząc od dnia przesłania zleceń do Wykonawcy – oddzielnie dla każdej lokalizacji.

4.   Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:

Osobami do kontaktu są:

-      w sprawie przedmiotu zamówienia

p. Ewelina Ambroziak – Kierownik Działu Administracyjno-Eksploatacyjnego,  tel. 24 267 84 80 lub kom. 785 888 837;

-      w sprawie procedury

p. Daniel Igielski – Starszy Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 24 267 84 53, lub kom. 695 696 206.

5.   Kryteria oceny ofert:

Cena – 100%  


6.   Oferta powinna zawierać:

Cenę, termin realizacji oraz wszystkie pozostałe informacje zawarte w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2.


7.   Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z podaniem ceny w PLN oraz z uwzględnieniem warunków wskazanych w prowadzonym postępowaniu.


8. Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”, Zamawiający informuję, iż:

1) administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy,             ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają                         z ustawy Pzp;

7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9) nie przysługuje Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


9. Miejsce i termin złożenia ofert

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/do dnia 30.07.2020 roku, do godziny 1000.

Z-ca Dyrektora ds. Medycyny Pracy

Paweł Wyrębkowski

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe odzież medyczna.doc doc 66 2020-07-20 14:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamóienia.docx docx 40.46 2020-07-20 14:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz oferty.doc doc 53 2020-07-20 14:43:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Odzież-Bluza Leon.pdf pdf 1445.96 2020-07-20 14:43:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 Odzież-Spodnie Klasyczne.pdf pdf 1605.49 2020-07-20 14:43:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 Odzież-Spódnica Prosta.pdf pdf 1576.14 2020-07-20 14:43:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 Odzież-Żakiet Dolores.pdf pdf 1673.63 2020-07-20 14:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamóienia.docx docx 40.46 2020-07-20 14:43:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty.doc doc 53 2020-07-20 14:43:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamóienia.docx docx 40.46 2020-07-20 14:43:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Formularz oferty.doc doc 53 2020-07-20 14:43:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia - modyfikacja z dnia 21.07.2020 r..docx docx 60.02 2020-07-21 14:43:07 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie.pdf pdf 259.92 2020-07-24 11:34:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyborze.pdf pdf 150.07 2020-08-05 12:22:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-08-05 12:22 Urszula Żołek W załączeniu ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2020-07-24 11:34 Urszula Żołek W załączeniu odpowiedź na pytanie

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2020-07-21 14:43 Urszula Żołek Płock, dnia 21.07.2020 r.

Znak sprawy: ZP. 264.12.2020

Dotyczy: dostawy odzieży medycznej dla pracowników MWOMP według zgłoszonego zapotrzebowania.

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy informuje, iż z dniem 21.07.2020 r. dokonuje modyfikacji Załącznika Nr 1 dla Tabeli Nr 1 - dla Płocka, poprzez dodanie trzech pozycji od numeru 28 do 30. W załączeniu zmodyfikowany załącznik.


Z-ca Dyrektora ds. Medycyny Pracy
Paweł Wyrębkowski

Załącznik nr 1 - opi [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odzież medyczna Łączne wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - opi [...].docx

Załącznik nr 2 - For [...].doc

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - opi [...].docx

Załącznik nr 2 - For [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 925