Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.264.11.2020 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla MWOMP z siedzibą w Płocku, ul. Kolegialna 17, MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie, Al. Wojska Polskiego 25 oraz MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu, ul. Rodziny Winczewskich 5.

Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2020 14:08:00
Składania : 20-07-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 24 267 84 53

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Zapytanie ofertowe

1.   Zamawiający:

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock

2.   Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla MWOMP z siedzibą w Płocku, ul. Kolegialna 17, MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie, Al. Wojska Polskiego 25 oraz MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu, ul. Rodziny Winczewskich 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 Części, tj.:

-      Części I – sprzęt jednorazowego użytku dla MWOMP Płock - zawiera Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej.

-      Części II – drobny sprzęt medyczny - zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej.

-      Części III – prześcieradła jednorazowego użytku - zawiera Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej.

-      Części IV – akcesoria (ustniki i głowice) do spirometrów Lungtest 1000 - zawiera Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej.

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych*, które będą nie gorsze - pod względem jakościowym i użytkowym - niż podane w Załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do zapytania ofertowego.

*należy wskazać w ww. Załącznikach w kolumnie 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale jw. Wykonawca może złożyć

ofertę na każdą z ww. Części.


Wspólny Słownik Zamówień: 33141000-0 jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne   i hematologiczne; 33141110-4 opatrunki; 33141310-6 strzykawki; 33141320-9 igły medyczne, 33770000-8 artykuły higieniczne z papieru.


3.     Termin realizacji zamówienia:

Termin wykonania zamówienia przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.

4.   Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:


Osobami do kontaktu są:

w sprawie przedmiotu zamówienia

-      p. Wioletta Górecka – Główny Specjalista ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych tel. 24 267 84 80 tel. kom. 695 095 307

w sprawie procedury

-      p. Daniel Igielski – Starszy Specjalista ds. zamówień publicznych tel. 24 267 84 53 tel. kom. 695 696 206

5.   Kryteria oceny ofert:


Cena 100 %


6.   Oferta powinna zawierać:

Cenę, termin realizacji, oraz wszystkie pozostałe informacje zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 5.

7.   Sposób przygotowania oferty:


Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z podaniem ceny w PLN, z uwzględnieniem zapisów wynikających z Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 6.

8.   Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”, Zamawiający informuję, iż:

1) administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy,             ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają                         z ustawy Pzp;

7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9) nie przysługuje Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


9. Miejsce i termin złożenia ofert


Ofertę należy złożyć:

-      w zamkniętej kopercie w Kancelarii Zamawiającego, do dnia  16.07.2020 roku, do godziny 1000. Na kopercie należy umieścić napis – OFERTA DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY I JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

lub

-      elektronicznie poprzez platformę zakupową Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/

 p. o. Dyrektor

Agnieszka Sulkowska

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 1 sprzęt jednorazowy.xlsx xlsx 20.59 2020-07-06 14:08:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 drobny sprzet.xlsx xlsx 16.48 2020-07-06 14:08:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik Nr 3 prześcieradła.xlsx xlsx 11.78 2020-07-06 14:08:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik Nr 4 ustniki Lungtest.xlsx xlsx 11.49 2020-07-06 14:08:00 Przedmiot zamówienia
Załacznik nr 1 sprzęt jednorazowy.xlsx xlsx 20.59 2020-07-06 14:08:00 Kryterium
Załącznik nr 2 drobny sprzet.xlsx xlsx 16.48 2020-07-06 14:08:00 Kryterium
Załącznik Nr 3 prześcieradła.xlsx xlsx 11.78 2020-07-06 14:08:00 Kryterium
Załącznik Nr 4 ustniki Lungtest.xlsx xlsx 11.49 2020-07-06 14:08:00 Kryterium
Załącznik nr 5 - Oferta.doc doc 50.5 2020-07-06 14:08:00 Kryterium
Załącznik Nr 6 - Istotne Postanowienia Umowy.doc doc 74 2020-07-06 14:08:00 Kryterium
Załacznik nr 1 sprzęt jednorazowy.xlsx xlsx 20.59 2020-07-06 14:08:00 Kryterium
Załącznik nr 2 drobny sprzet.xlsx xlsx 16.48 2020-07-06 14:08:00 Kryterium
Do wykonawców.pdf pdf 1751.35 2020-07-15 14:18:56 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie z rozstrzygnięcia.pdf pdf 312.48 2020-07-22 14:23:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-07-22 14:23 Urszula Żołek Ogłoszenie z rozstrzygnięcia postępowania - załącznik

Ogłoszenie z rozstrz [...].pdf

2020-07-15 14:18 Daniel Igielski Płock, dnia 15.07.2020 r.
Znak sprawy: ZP.264.11.2020

Dotyczy: zapytania ofertowego na Dostawę sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb MWOMP z siedzibą w Płocku i Oddziałów MWOMP w Warszawie i w Radomiu.
W związku z nadesłanymi pytaniami odnośnie treści opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu jw. Zamawiający udziela następujących odpowiedzi - w załączeniu.

Do wykonawców.pdf

2020-07-14 14:11 Urszula Żołek O G Ł O S Z E N I E

Płock, dnia 14.07.2020 r.


Znak sprawy: ZP.264.11.2020
Dotyczy: zapytania ofertowego na Dostawę sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb MWOMP z siedzibą w Płocku i Oddziałów MWOMP w Warszawie i w Radomiu.



W związku z dużą ilością pytań zadanych do opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający informuje, iż ulega przesunięciu termin składania ofert z dnia 16 lipca 2020 r. na dzień 20 lipca 2020 r. Godzina składania ofert pozostaje bez zmian.

p.o. Dyrektor
Agnieszka Sulkowska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I sprzęt jednorazowego użytku dla MWOMP Płock

Załacznik nr 1 sprzę [...].xlsx

1 kpl. - (0)
2 Część II drobny sprzęt medyczny

Załącznik nr 2 drobn [...].xlsx

1 kpl. - (0)
3 Część III prześcieradła jednorazowego użytku

Załącznik Nr 3 prześ [...].xlsx

1 kpl. - (0)
4 Część IV akcesoria (ustniki i głowice) do spirometrów Lungtest 1000

Załącznik Nr 4 ustni [...].xlsx

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 1 sprzę [...].xlsx

Załącznik nr 2 drobn [...].xlsx

Załącznik Nr 3 prześ [...].xlsx

Załącznik Nr 4 ustni [...].xlsx

Załacznik nr 1 sprzę [...].xlsx

Załącznik nr 2 drobn [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz oferty i Istotne postanowienia umowy - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 5 - Ofe [...].doc

Załącznik Nr 6 - Ist [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1034