Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-07-2020 12:42:00 |
Składania : | 10-07-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | 10-07-2020 13:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Ułożenie nawierzchni podłogowej w części budynku Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim:
Ułożenie nowej nawierzchni podłogowej na korytarzach i schodach w budynku Urzędu Miejskiego z paneli LVT lub innych materiałów z tworzyw sztucznych o podobnej charakterystyce
Powierzchnie podłóg objętych zakresem prac:
- korytarze - 83,88 m2
- schody (stopnie) - 16,77 m2
Kolorystyka nawierzchni do uzgodnienia z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji zadania.
Obecna nawierzchnia: wykładzina PCV ułożona na podłożu z drewna.
Termin realizacji: do dnia 21.08.2020 r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 30-23-034 wew. 38
Pani Halina Jaszczuk lub Pan Adam Grzeczka
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty