Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-07-2020 09:06:00 |
Składania : | 07-07-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 07-07-2020 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
W imieniu
Zamawiającego, Gminy Sędziszów Małopolski, zapraszam Państwa do złożenia oferty
cenowej na wykonanie robót pn. : Zagospodarowanie terenu przy altanie oraz remont budynku szatniowego w Klęczanach - roboty remontowe budynku.
W ramach robót remontowych należy wykonać roboty wyszczególnione w przedmiarze robót. (załącznik do zapytania)
Oferent powinien przeprowadzić wizje lokalną stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania zadania oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny.
Wymagany termin zakończenia przedmiotowych robót : 15.09.2020 roku
Gwarancja 24 miesiące
W przypadku
pytań proszę o kontakt pod nr tel. 17 745 36 31. Pan Janusz Stefanik.
Ofertę, w formie pisemnej, można złożyć w terminie do dnia 7 lipca 2020 r. do godz. 11:00 w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 1, pok. nr 9 (biuro podawcze).
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.
oraz opisane:
„Oferta na zadanie pn.: Zagospodarowanie terenu przy altanie oraz remont budynku szatniowego w Klęczanach - roboty remontowe budynku"
Zamawiający, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie występował z roszczeniami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania bądź jego unieważnienia bez podania przyczyny. Zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W ZAMÓWIENIACH PONIŻEJ 30 TYS. EURO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, tj. Gmina Sędziszów Małopolski z siedzibą przy ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Burmistrz.
Inspektorem ochrony danych jest adw. Jakub Curzytek, z którym można się kontaktować za pomocą adresu e-mail kancelaria@adwokatcurzytek.pl lub tel. 692616480.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia poniżej 30 tys. euro zgodnie z ustawą z dnia z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych tj. w sposób celowy i oszczędny.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem świadczą na jego rzecz usługi np. serwisowe, informatyczne.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania w zakresie udzielenia zamówienia, a następnie dla celów archiwalnych przez okres wynikający z przepisów kancelaryjno – archiwalnych obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Małopolskim.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień poniżej 30 tys. euro, obowiązującego u administratora. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udziału w postępowaniu.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do żądania sprostowania danych osobowych,
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna Pan/Pana że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie będą profilowane.
Komunikaty