Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Inwentaryzacja instalacji elektrycznej

Ewelina Juchcińska
Śródmieście Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2020 11:01:00
Składania : 03-07-2020 10:59:00
Otwarcia : 03-07-2020 11:04:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

"Śródmieście" Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia publicznego pn.: Inwentaryzacja instalacji elektrycznej”.


Zakres zamówienia (usługi):

1. Inwentaryzacja tablic licznikowych i bezpiecznikowych, obwodów oświetleniowych (podstawowego, awaryjnego
i ewakuacyjnego),
obwodów gniazd części wspólnych, pomieszczeń technicznych budynku przy al. Piłsudskiego 12 w Tychach oraz biur „Śródmieście” Sp. z o.o.

2. Dobór oświetlenia energooszczędnego typu LED.

3. Wykonanie i przekazanie dokumentacji: 3 egz. drukowane oraz 1 szt. w wersji elektronicznej w formatach pdf i dwg.                                   

4. Wszelkie prace składające się na przedmiot umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.

 

Obowiązki Wykonawcy:

1. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie określone przepisami prawa uprawnienia do realizacji przedmiotu umowy.

2. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego i terminowego wykonywania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością i obowiązującymi przepisami prawa oraz normami branżowymi, w szczególności dotyczącymi kwestii techniczno-budowlanych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.

3. Wszystkie prace będące przedmiotem niniejszej umowy zostaną wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę oraz przy użyciu maszyn i narzędzi Wykonawcy. Wykonawca odpowiedzialny jest za pełną kontrolę robót i jakość materiałów.

4. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty w sposób niekolidujący z funkcjonowaniem obiektu, w którym prowadzone są prace, a zwłaszcza w sposób nieutrudniający pracy użytkownikom obiektu. Prace głośne i uciążliwe dla użytkowników obiektu, prowadzić należy z wyłączeniem godzin funkcjonowania użytkowników obiektu.

5. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z przedstawicielami Zamawiającego, a także do zapewnienia im pełnej swobody w zakresie dostępu do wszystkich części prowadzonych prac oraz sprawdzania postępu prowadzonych robót.

 

Sposób rozliczenia:

1. Rozliczenie przedmiotu umowy jest ryczałtowe na podstawie oferty Wykonawcy.

2. Cena powinna zawierać wszystkie niezbędne roboty podstawowe oraz pomocnicze  w tym także roboty związane z wykonaniem prób, pomiarów oraz inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 


 Dodatkowe informacje:

 

·    Zamawiający wezwie najwyżej ocenionego Wykonawcę do złożenia pozostałych dokumentów i oświadczeń w terminie 2 dni od otrzymania zawiadomienia /referencje, wypis CEiDG lub KRS, kopia polisy OC/


·         Niezłożenie dokumentów i oświadczeń w wymaganym terminie powoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

·         Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. „Śródmieście” Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do nie zawarcia umowy bez wskazania przyczyny lub wyboru oferty z wyższą ceną, jeśli ma zastrzeżenia, co do możliwości wykonania przez Oferenta zamówienia.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
11.05.2020 Załącznik nr 6 do umowy.pdf pdf 357.87 2020-06-24 11:01:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna- postępowanie.docx docx 19.69 2020-06-24 11:01:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 125.59 2020-06-24 11:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 charakterystyka obiektu.docx docx 20.42 2020-06-24 11:01:00 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 14.21 2020-06-24 11:01:00 Kryterium
Zawiadomienie o unieważnieniu.pdf pdf 25.08 2020-07-14 09:31:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-07-14 09:31 Ewelina Juchcińska Zawiadomienie o unieważnieniu.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Inwentaryzacja instalacji elektrycznej Usługa „Inwentaryzacja instalacji elektrycznej”. 1 usługa Śródmieście Sp. z o.o. Tychy
al. Marszałka Piłsudskiego 12
43-100, Tychy
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki udziału w postępowaniu - Kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wynikające z przepisów prawa. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" /oświadczenie składane wraz z ofertą/ (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie.docx

(0)
3 Warunki udziału w postępowaniu - b) wykazanie się przynajmniej 2. zrealizowanymi usługami polegającymi na wykonaniu inwentaryzacji instalacji elektrycznej, wartość usługi nie mniejsza niż 2.000 zł netto. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" /oświadczenie składane wraz z ofertą/ (0)
4 Termin realizacji - termin realizacji do dnia 31.07.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 831