- Strona główna
- Postępowanie ID 358061
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DSUiZP 252/JK/16/2020 systematyczne – sukcesywnie dostawy przez okres 36 miesięcy: materiałów, narzędzi zużywalnych do zabiegów kardioangiograficznych, - wg. zadań od 1 do 9
Wystawiający
-
UżytkownikJacek Kruk
-
Organizacja
-
OddziałDział Sprzedaży Usług i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-06-23 07:56:00
-
Składania2020-07-24 10:45:00
-
Otwarcie ofert2020-07-24 11:00:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-08-07
11:03:54
|
Jacek Kruk |
Numer
sprawy
DSUiZP
252/JK/16/2020
Końskie,
2020-08-07
Załącznik
nr
do
protokołu
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 118-285969; data publikacji: 19/06/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl; https://platformazakupowa.pl/transakcja/358061 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.:. systematyczne – sukcesywnie dostawy przez okres 36 miesięcy: materiałów, narzędzi zużywalnych do zabiegów kardioangiograficznych, - wg. zadań od 1 do 9 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zespół Opieki Zdrowotnej ulica Gimnazjalna 41 B, 26-200 Końskie informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówień najkorzystniejsze oferty złożone przez wykonawców: Na zadanie nr 1 BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SPÓŁKA Z O. O. Siedziba: Al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa Na zadanie nr 2 Medtronic Poland sp. z o.o. Siedziba: ul. Polna 11, 00-633 Warszawa Na zadanie nr 3 ProCardia Medical sp. z o.o Siedziba: ul. rtm. W. Pileckiego 63, 02-781 Warszawa Na zadanie nr 4 Terumo Poland Sp. z o.o. Siedziba: ul. 1 Sierpnia 6, 02-134 Warszawa Na zadanie nr 5 SMT Polonia Sp. z o.o. Siedziba: Al. Grunwaldzka 411, 80-309 Gdańsk Na zadanie nr 6 BIOTRONIK Polska Sp. z o.o. Siedziba: ul. Murawa 12-18, 61-655 Poznań Na zadanie nr 7 BALTON Sp. z o.o. Siedziba: 00-496 Warszawa, ul. Nowy Świat 7/14 Na zadanie nr 8 Teleflex Polska Sp. zo.o. Siedziba: ul. Żwirki i Wigury 16a 02-092 Warszawa Na zadanie nr 9 AESCULAP CHIFA SP. Z O.O. Siedziba: ul. TYSIĄCLECIA 14 64-300 NOWY TOMYŚL 2. Uzasadnienie wyboru: Oferty najkorzystniejsze wybrane zostały zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferty otrzymały najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Nr zad Pkt. cena Pkt. termin płatności Pkt. termin dostaw Razem pkt Cena brutto zł 1 AESCULAP CHIFA SP. Z O.O. Siedziba: ul. TYSIĄCLECIA 14 64-300 NOWY TOMYŚL 9 60 20,00 20,00 100,00 672 904,80 2 BALTON Sp. z o.o. Siedziba: 00-496 Warszawa, ul. Nowy Świat 7/14 7 60 20,00 20,00 100,00 116 424,00 3 BIOTRONIK Polska Sp. z o.o. Siedziba: ul. Murawa 12-18, 61-655 Poznań 6 60 20,00 20,00 100,00 507 600,00 4 BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SPÓŁKA Z O. O. Siedziba: Al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa 1 60 20,00 20,00 100,00 1 144 260,00 5 Medtronic Poland sp. z o.o. Siedziba: ul. Polna 11, 00-633 Warszawa 2 60 20,00 20,00 100,00 1 078 488,00 6 ProCardia Medical sp. z o.o Siedziba: ul. rtm. W. Pileckiego 63, 02-781 Warszawa 3 60 20,00 20,00 100,00 58 320,00 7 SMT Polonia Sp. z o.o. Siedziba: Al. Grunwaldzka 411, 80-309 Gdańsk 5 60 0,00 15,00 75,00 263 520,00 8 Teleflex Polska Sp. zo.o. Siedziba: ul. Żwirki i Wigury 16a 02-092 Warszawa 8 60 20,00 20,00 100,00 331 722,00 9 Terumo Poland Sp. z o.o. Siedziba: ul. 1 Sierpnia 6, 02-134 Warszawa 4 60 20,00 20,00 100,00 155 952,00 postępowaniu nie został wykluczony wykonawca. 3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona oferta. 4. Działając na podstawie art. 93 ust.1 punkt 1 prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że nie unieważniono postępowania. 5. Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec 1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub 2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Termin wniesienia odwołania: 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 15 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.. Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http://zoz-konskie.bip.org.pl/; https://platformazakupowa.pl/transakcja/309559 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń Sporządził: Jacek Kruk Końskie. 2020-08-07 Z-ca Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich mgr inż. Jerzy Grodzki Załączniki |
2020-07-24
12:32:14
|
Jacek Kruk |
Numer
sprawy
DSUiZP
252/JK/16/2020
Końskie,
2020-07-24
Załącznik
nr
do
protokołu
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 118-285969; data publikacji: 19/06/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl; https://platformazakupowa.pl/transakcja/358061 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT dot.:. systematyczne – sukcesywnie dostawy przez okres 36 miesięcy: materiałów, narzędzi zużywalnych do zabiegów kardioangiograficznych, - wg. zadań od 1 do 9 Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie informuje, co następuje: Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: brutto – 4 320 000,00 zł. W terminie do dnia 2020-07-24 do godz. 10;45 złożono następujące oferty: Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Nr zad Termin płatności Termin dostaw Cena netto zł Cena brutto zł 1 AESCULAP CHIFA SP. Z O.O. Siedziba: ul. TYSIĄCLECIA 14 64-300 NOWY TOMYŚL 9 60 dni 48h 623 060,00 672 904,80 2 BALTON Sp. z o.o. Siedziba: 00-496 Warszawa, ul. Nowy Świat 7/14 7 60 dni 48h 107 800,00 116 424,00 3 BIOTRONIK Polska Sp. z o.o. Siedziba: ul. Murawa 12-18, 61-655 Poznań 6 60 dni 48h 470 000,00 507 600,00 4 BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SPÓŁKA Z O. O. Siedziba: Al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa 1 60 dni 48h 1 059 500,00 1 144 260,00 5 Medtronic Poland sp. z o.o. Siedziba: ul. Polna 11, 00-633 Warszawa 2 60 dni 48h 998 600,00 1 078 488,00 6 ProCardia Medical sp. z o.o Siedziba: ul. rtm. W. Pileckiego 63, 02-781 Warszawa 3 60 dni 48h 54 000,00 58 320,00 7 SMT Polonia Sp. z o.o. Siedziba: Al. Grunwaldzka 411, 80-309 Gdańsk 5 30 dni 96h 244 000,00 263 520,00 8 Teleflex Polska Sp. zo.o. Siedziba: ul. Żwirki i Wigury 16a 02-092 Warszawa 8 60 dni 48h 307 150,00 331 722,00 9 Terumo Poland Sp. z o.o. Siedziba: ul. 1 Sierpnia 6, 02-134 Warszawa 4 60 dni 48h 144 400,00 155 952,00 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wykorzystać wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, będący załącznikiem do niniejszej Informacji. Końskie 2020-07-24 Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich dr n. med. Wojciech Przybylski Sporządził: Jacek Kruk Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http://zoz-konskie.bip.org.pl/; https://platformazakupowa.pl/transakcja/358061 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń Załącznik nr 1: 1. wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 1 OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, O KTÓREJ MOWA W ART. 24 UST. 1 PKT 23 USTAWY PZP Dane dotyczące wykonawcy; Nazwa wykonawcy ................................................................................................. Adres wykonawcy ................................................................................................ Miejscowość .............................................. Data ....................... Niniejsze oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej i informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa ją każdy z tych wykonawców. dot.:. systematyczne – sukcesywnie dostawy przez okres 36 miesięcy: materiałów, narzędzi zużywalnych do zabiegów kardioangiograficznych, - wg. zadań od 1 do 9 Oświadczenie wykonawcy Składając ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w nawiązaniu do zamieszczonej na stronie Zamawiającego Informacji o treści złożonych ofert oświadczam, że: * nie należę do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, co wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu; * należę tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, co następujący wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu: ……………………………………………………………………………………………… Wraz ze złożeniem niniejszego oświadczenia, przedkładam następujące dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia: ……………………………………………………………………………………………… * niepotrzebne skreślić Pieczęć firmowa. ................................................................................... (data i czytelny podpis wykonawcy Załączniki |
2020-07-07
10:45:58
|
Jacek Kruk |
numer
sprawy:
DSUiZP
252/JK/16/2020
Końskie
2020-07-07 Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 118-285969; data publikacji: 19/06/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń Przedmiot zamówienia dot.: sukcesywnie dostawy przez okres 36 miesięcy: materiałów, narzędzi zużywalnych do zabiegów kardioangiograficznych, - wg. zadań od 1 do 9 Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje : Pytanie 1 Zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o dopuszczenie i wyodrębnienie osobno pozycji 5 z Zadania nr 1. Pragniemy zaoferować cewniki o średnicy wewnętrznej dla 6F – 0,055”, spełniające wszystkie pozostałe wymagania SIWZ. Odpowiedź 1 Zgodnie z SIWZ Pytanie 2 Zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o dopuszczenie i wyodrębnienie osobno pozycji 5 z Zadania nr 2. Pragniemy zaoferować cewniki o średnicy wewnętrznej dla 6F – 0,055”, spełniające wszystkie pozostałe wymagania SIWZ. Odpowiedź 2 Zgodnie z SIWZ Pytanie 3 Zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o dopuszczenie w: Poz. 2 – Zestaw do nakłucia tętnicy promieniowej – z koszulką tętniczą w rozmiarze 5,6,7F o długości 7 oraz 11cm oraz pozostałych parametrach zgodnych z SIWZ. Poz. 5 – Ramp wysokociśnieniowych 500Psi i pozostałych parametrach zgodnych z SIWZ; Poz. 8 – Prowadników o długości elastycznej końcówki 30 oraz 50 mm i pozostałych parametrach zgodnych z SIWZ. Poz. 9 – Igły tępej o dł. 11cm i pozostałych parametrach zgodnych z SIWZ. Odpowiedź 3 Zgodnie z SIWZ Pytanie 4 Zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o dopuszczenie w zadaniu 1 w punkcie 2 stentów platynowo-chromowych o profilu przejścia 0.042” dla średnicy 3,00mm oraz w punkcie 5 cewników diagnostycznych z pominięciem rozmiaru 4F, pozostałe parametry bez zmian Odpowiedź 4 Dopuszczenie w zadaniu 1 w punkcie 2 stentów platynowo-chromowych o profilu przejścia 0.042” dla średnicy 3,00mm Odp.: zamawiający dopuszcza profil przejścia 0.042 dla stentów o średnicy 3,0mm Dopuszczenie w punkcie 5 cewników diagnostycznych z pominięciem rozmiaru 4F Odp.: zamawiający usuwa z opisu wymóg oferowania średnicy 4F Pytanie 5 Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W szczególności prosimy o odpowiedź na następujące pytanie: 1) Dotyczy zadania 6, podpunktu 4: Ze względu na to, że zdublowane zostały wymagane długości cewników balonowych uwalniających Paclitaxel, prosimy o doprecyzowanie, czy Zamawiający miał na myśli długości min. 15-30 mm? Odpowiedź 5 Zamawiający potwierdza w zadaniu 6 podpunkt 4, wymaganą długość balonu min. 15-30mm, oraz wykreśla zdublowany wymóg „zakres długości min. 10 - 40 mm” Pytanie 6 Czy Zamawiający w przypadku Zadania 6 poz. 5 odstąpi od zasady depozytu, w przypadku tego produktu i wyrazi zgodę na sukcesywną dostawę asortymentu wg przyjętego kryterium oceny? Produkt ten jest produktem, który wymaga uprzedniego dopasowania do odpowiedniego pacjenta, a ze względu na specyfikę zabiegu, jest dedykowany dla pacjentów wymagających wcześniejszego przygotowania i oceny leczonej zmian, tak więc pozwala to na przygotowanie odpowiedniego sprzętu, bez konieczności utrzymywania całego zakresu rozmiarów, w ramach depozytu. Odpowiedź 6 Zamawiający wyraża zgodę na odstąpienie od zasady depozytu dla produktu z zadania 6 podpunkt 5 Pytanie 7 Dot. Umowa depozytowa zał. 5 do SIWZ Czy Zamawiający wyrazi zgodę na modyfikację zapisu w parag.3 ust. 4 poprzez zmianę zapisu wg następującej treści: " (...). Na sześć miesięcy przed końcem daty przydatności do użycia lub daty ważności sterylizacji Zamawiający odeśle towar a Wykonawca wymieni go na taki sam z minimum 12 miesięcznym terminem przydatności do użycia lub datą ważności sterylizacji".? Odpowiedź 7 zamawiający wyraża zgodę na modyfikację zapisu w parag.3 ust. 4 poprzez zmianę zapisu wg następującej treści: „Na sześć miesięcy przed końcem daty przydatności do użycia lub daty ważności sterylizacji Zamawiający odeśle towar a Wykonawca wymieni go na taki sam z minimum 12 miesięcznym terminem przydatności do użycia lub datą ważności sterylizacji” Pytanie 8 W celu zapewnienia równego traktowania stron umowy i umożliwienia Wykonawcy sprawdzenia zasadności reklamacji wnosimy o wprowadzenie w § 3 ust. 2 projektu umowy 5 dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji oraz zamianę słów „…od chwili zgłoszenia reklamacji” na „…od dnia uznania reklamacji”. Odpowiedź 8 Nie Zapisy SIWZ bez zmian Pytanie 9 Czy w celu miarkowania kar umownych Zamawiający dokona modyfikacji postanowień projektu przyszłej umowy w zakresie zapisów § 4 ust. 1: 1. Za nienależyte wykonanie umowy strony ustalają kary w następujących wypadkach i w wysokości: a) - za zwłokę w dostawie przedmiotu zamówienia w wysokości 0,5% wartości brutto towaru niedostarczonego w wyznaczonym terminie, za każdy dzień zwłoki, jeśli wina będzie leżeć po stronie Wykonawcy, jednak nie więcej niż 10% wartości brutto opóźnionej dostawy; b) - w przypadku gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca 1% wartości brutto niezrealizowanej części umowy; c) - za zwłokę w wymianie asortymentu w ramach postępowania reklamacyjnego, o którym mowa w § 3 w wysokości 0,5% wartości brutto przedmiotu reklamacji za każdy dzień zwłoki, jednak nie więcej niż 10% wartości brutto przedmiotu reklamacji. Odpowiedź 9 Nie Zapisy SIWZ Pytanie 10 Czy Zamawiający dokona modyfikacji w § 6 ust. 1 projektu umowy i dopuści prawo Wykonawcy do wstrzymania dostaw towaru, w przypadku braku zapłaty zobowiązań Zamawiającego nieprzekraczającego 10 dni, do czasu uregulowania przez niego płatności. Odpowiedź 10 Nie Zapisy SIWZ Pytanie 11 Dot. Załącznik nr 2 – formularze cenowe – zadanie nr 4 Prosimy Zamawiającego o wydzielenie pozycji nr 3 do osobnego zadania lub alternatywnie o możliwość składania ofert na poszczególne pozycje zadania nr 4 osobno. Umożliwi to złożenie ofert większej liczbie wykonawców, a tym samym pozwoli Zamawiającemu uzyskać oferty bardziej korzystne cenowo. Zamawiający, uzasadniając przyczyny braku podziału zamówienia na części, nie może kierować się wyłącznie korzyściami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego, takimi jak wygodniejsza obsługa jednej umowy niż kilku, co potwierdza też stanowisko Prezesa UZP. Stanowisko to ma na celu zwiększenie konkurencji między wykonawcami. Odpowiedź 11 Nie. Zgodnie z SIWZ Pytanie 12 Dot. Załącznik nr 2 – formularze cenowe – zadanie nr 4 Czy Zamawiający w zadaniu nr 4 w pozycji 3 dopuści opatrunek, gdzie transparentna komora uciskowa posiada nominalną objętość 18 ml, a maksymalną 18 ml? Reszta parametrów bez zmian. Odpowiedź 12 Nie. Zgodnie z SIWZ Pytanie 13 Dot. Załącznik nr 2 – formularze cenowe – zadanie nr 7 Prosimy Zamawiającego o wydzielenie pozycji nr 1 do osobnego zadania lub alternatywnie o możliwość składania ofert na poszczególne pozycje zadania nr 7 osobno. Umożliwi to złożenie ofert większej liczbie wykonawców, a tym samym pozwoli Zamawiającemu uzyskać oferty bardziej korzystne cenowo. Odpowiedź 13 Nie. Zgodnie z SIWZ Końskie 2020-07-07 Z-ca Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich mgr inż. Jerzy Grodzki Sporządził: st. Ins. ds. Zamówień Publicznych Jacek Kruk Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http: /zoz-konskie.bip.org.pl/ https://platformazakupowa.pl/transakcja/358061 Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?