Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.264.10.2020 Opracowanie koncepcji w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku oddział w Warszawie – etap I dokumentacja”.

Termin:
Zamieszczenia : 08-06-2020 13:28:00
Składania : 18-06-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

1.   Zamawiający:

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock

2.   Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku oddział w Warszawie – etap I dokumentacja”.

Zakres opracowania koncepcji obejmuje m.in.:

-      Urbanistyczny Projekt Koncepcyjny

-      Inwentaryzację

-      Audyt energetyczny

-      Architektoniczny Projekt Koncepcyjny

Wytyczne do opracowania koncepcji zawarte są w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego.

Wspólny słownik Zamówień CPV: 7100000-8 – Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

3.     Termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji umowy – najpóźniej do 30 września 2020 r., licząc od dnia podpisania umowy, w tym:

Etap I – opracowanie inwentaryzacji, audytu energetycznego oraz koncepcji urbanistycznej termin realizacji około 5-6 tygodni.

Etap II – opracowanie architektonicznego projektu koncepcyjnego wraz z programem funkcjonalno – użytkowym oraz wstępny kosztorys inwestycji – termin realizacji około 8-9 tygodni – ale najpóźniej do 30 września 2020 r.

 4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:

Osobami do kontaktu są:

Ø w sprawie przedmiotu zamówienia

p. Daniel Igielski – Starszy Specjalista ds. zamówień publicznych tel. 24 267 84 53 tel. kom. 695 696 206; e-mail: d.igielski@mwomp.pl

Ø w sprawie procedury

p. Urszula Żołek – Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych tel. 24 267 84 96 tel. kom. 695 695 722;   e-mail: u.zolek@mwomp.pl

5. Kryteria oceny ofert:

Cena - 90 %

Doświadczenie - 10 %

Zamawiający wymaga aby Wykonawca, wykazał, iż wykonał co najmniej dwie tożsame z przedmiotem zamówienia opracowania koncepcji, przy czym co najmniej jedna polegająca na rozbudowanie  i przebudowie modernizowanych obiektów podmiotu leczniczego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.  

Przez tożsame rozumie się opracowanie koncepcji na rozbudowę i przebudowę modernizowanych obiektów podmiotu leczniczego i/lub użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3.

Zamawiający wymagać będzie, na potwierdzenie spełnienia tego warunku, sporządzenia przez Wykonawcę wykazu (według załącznika Nr 3 do zapytania ofertowego) wykonanych koncepcji z podaniem: wartości, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane koncepcje oraz załączeniem dowodów określających czy te koncepcje zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Brak spełnienia ww. warunku będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

Dowodami, o których mowa powyżej są:

-      referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego koncepcje były wykonywane,

-      oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie powyżej.

6. Oferta powinna zawierać:

Cenę, termin, realizacji, okres gwarancji, wykaz wykonanych koncepcji (Załącznik Nr 3) oraz wszystkie pozostałe informacje zawarte w formularzu oferty cenowej stanowiącym Załącznik nr 2.

7. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z podaniem ceny w PLN, z uwzględnieniem zapisów wynikających z Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

8. Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”, Zamawiający informuję, iż:

1) administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9) nie przysługuje Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


9. Miejsce i termin złożenia ofert

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/do dnia 18.06.2020 roku, do godziny 1000.

p.o. Dyrektor Agnieszka Sulkowska

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Plan sytuacyjny obiektu.pdf pdf 254.55 2020-06-08 13:28:00 Postępowanie
Rzuty bud. B.pdf pdf 1778.96 2020-06-08 13:28:00 Postępowanie
Rzuty budynek A.pdf pdf 3165.92 2020-06-08 13:28:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 - Ogólne wytyczne Zamawiającego.doc doc 55.5 2020-06-08 13:28:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - Oferta.doc doc 51 2020-06-08 13:28:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Wykaz wykonanych koncepcji.doc doc 35.5 2020-06-08 13:28:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 - Istotne postanowienia umowy -.doc doc 110.5 2020-06-08 13:28:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.doc doc 49.5 2020-06-08 13:28:00 Postępowanie
Zdjęcie lokalizacji - Budynek A i Budynek B.docx docx 2799.36 2020-06-08 13:28:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - Oferta.doc doc 51 2020-06-08 13:28:00 Kryterium
Załącznik Nr 3 - Wykaz wykonanych koncepcji.doc doc 35.5 2020-06-08 13:28:00 Kryterium

Komunikaty

2020-06-22 11:38 Daniel Igielski Płock, dnia 19.06.2020 r.

O G Ł O S Z E N I E

Znak Sprawy: ZP.264.10.2020

Dotyczy: zamówienia na opracowanie koncepcji w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku oddział w Warszawie – etap I dokumentacja”.

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy z siedzibą w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 informuje, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zadania jw. do realizacji przedmiotu zamówienia została wybrana Oferta nr 04 – Projektygotowe.pl Spółka Architektoniczna Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Zabłocie 39, 30-701 Kraków, która otrzymała łącznie 100,00 punktów, w tym: w kryterium cena – 90,00 punktów i w kryterium doświadczenie – 10,00 punktów.

Uzasadnienie wyboru
Ww. oferta została oceniona najwyżej oraz spełniła warunki formalne określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym. Cena podana w ofercie nie przekracza kwoty zabezpieczonej przez Zamawiającego.

MWOMP informuje, iż w ww. postępowaniu zostały złożone jeszcze następujące oferty, które podlegały dalszej ocenie, tj.:

 Oferta nr 02 – An Archi Group Sp z o.o. z siedzibą przy ul. Chorzowskiej 64, 44-100 Gliwice, która otrzymała łącznie 34,23 punkty, w tym: w kryterium cena – 24,23 punkty i w kryterium doświadczenie – 10,00 punktów;
 Oferta nr 03 – Konsorcjum: Demiurg Project S.A. i Demiurg Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą przy ul. Górniczej 2/143A, 60-107, która otrzymała łącznie 38,54 punkty, w tym: w kryterium cena – 28,54 punkty i w kryterium doświadczenie – 10,00 punktów;
 Oferta nr 05 – Maki Architekci Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Wesele 6/6, 30-127 Kraków, która otrzymała łącznie 61,55 punktów, w tym: w kryterium cena – 51,55 punkty i w kryterium doświadczenie – 10,00 punktów;
 Oferta nr 06 – Studium Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą przy ul. Noakowskiego 12/99, 00-666 Warszawa, która otrzymała łącznie 56,10 punkty, w tym: w kryterium cena – 46,10 punkty i w kryterium doświadczenie – 10,00 punktów.


Jednocześnie MWOMP informuje, iż odrzucił Ofertę nr 01 – C+HO aR Sp. z o.o. .z siedzibą przy ul. Sowińskiego 24, 70-236 Szczecin z uwagi na niespełnienie warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy podanych przez Zamawiającego, tj., wskazany obiekt leczniczy jest o kubaturze poniżej wymaganej 8 000 m3.


Zamawiający informuje również, iż zostały złożone jeszcze dwie oferty, które zostały wycofane przez Wykonawców przed terminem składania ofert.

p.o. Dyrektor
Agnieszka Sulkowska
2020-06-15 12:09 Daniel Igielski Znak sprawy: ZP.264.10.2020

Dotyczy: zapytania ofertowego na opracowanie koncepcji w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku oddział w Warszawie – etap I dokumentacja”

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy z siedzibą w Płocku przy ul. Kolegialnej 17, w odpowiedzi na Pani zapytania informuje, że:
1. dokonuje zmiany zapisu dotyczącego warunku doświadczenia na: „Zamawiający wymaga aby Wykonawca, wykazał, iż wykonał co najmniej dwie tożsame z przedmiotem zamówienia opracowania koncepcji, przy czym co najmniej jedna polegająca na rozbudowanie i/lub przebudowie modernizowanych obiektów podmiotu leczniczego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.”
2. dowodów (w tym np. referencje) określające czy koncepcje zostały wykonane lub są wykonywane należycie stanowią potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenie.
3. wskazanie dwóch zadań w wymaganym wykazie (według załącznika Nr 3 do zapytania ofertowego) wraz z wymaganymi dowodami stanowi potwierdzenie minimalnego wymagania Zamawiającego w zakresie doświadczenia. Przyznanie punktów to:
 0,00 punktów – przy wskazaniu minimalnego doświadczenia
 5,00 punktów – przy wskazaniu trzech zadań wraz z wymaganymi dowodami
 10,00 punktów – przy wskazaniu czterech i więcej zadań wraz z wymaganymi dowodami.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie koncepcji Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku oddział w Warszawie – etap I dokumentacja”. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3153 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 2 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie 10% Zamawiający wymaga aby Wykonawca, wykazał, iż wykonał co najmniej dwie tożsame z przedmiotem zamówienia opracowania koncepcji, przy czym co najmniej jedna polegająca na rozbudowanie i przebudowie modernizowanych obiektów podmiotu leczniczego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 3 - Wyk [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1424