Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 546833-N-2020 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.a. Część 1 - Dostawa do siedziby Zamawiającego w Gliwicach ,b. Część 2 i 3 - Dostawa do siedziby Zamawiającego w Skawinie

Aleskandra Richter
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych Oddział: IMN Gliwice
Termin:
Zamieszczenia : 03-06-2020 13:14:00
Składania : 22-06-2020 12:00:00
Otwarcia : 22-06-2020 12:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

2020-06-15 UAKTUALNIENIE

UWAGA - ZMIANY DOTYCZĄ:

CZ.1 W ZAKRESIE: URZĄDZENIE NAS ORAZ PAKIET ADOBE- DOSTAWA DO GLIWIC,

CZ.2 W ZAKRESIE ZMIANY ILOŚCI MONITORÓW ( POZ.4h) - DOSTAWA DO SKAWINY

CZĘŚĆ 3 W ZAKRESIE DOSTAWY SERWERA DO SKAWINY.

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

1.       Warunki dostawy. Dostawa sprzętu komputerowego do IMN w Gliwicach:

a.       Część 1 - Dostawa do siedziby Zamawiającego w Gliwicach (zgodnie z zestawieniem ogólnym zawartym w pliku: „Załącznik-IMN-2020-TI-2-2a_po_zmianach_2020-06-15.pdf”, oraz szczegółowymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego zawartymi w załączniku „Załącznik_IT_2-2a_po_zmianach_2020-06-15.xlsx”) - komplet dokumentów do pobrania znajduje się w pliku: KompletDokumentówPoZmianach_2020-06-15.zip Pozostałe załączniki proszę traktować jako archiwalne.

b.       Część 2 i 3 - Dostawa do siedziby Zamawiającego w Skawinie (zgodnie z zestawieniem ogólnym zawartym w pliku: "Załącznik-IMN-2020-TI-2-2a_po_zmianach_2020-06-15.pdf” oraz szczegółowymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego zawartymi w załączniku „Załącznik_IT_2-2a_po_zmianach_2020-06-15.xlsx”) - komplet dokumentów do pobrania znajduje się w pliku: KompletDokumentówPoZmianach_2020-06-15.zip Pozostałe załączniki proszę traktować jako archiwalne.

ZMIANA Z DNIA 2020-06-10

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

1.       Warunki dostawy. Dostawa sprzętu komputerowego do IMN w Gliwicach:

a.       Część 1 - Dostawa do siedziby Zamawiającego w Gliwicach (zgodnie z zestawieniem ogólnym zawartym w pliku: „Załącznik-IMN-2020-TI-2-2a po zmianach.pdf”, oraz szczegółowymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego zawartymi w załączniku „Załącznik_IT_2-2a po zmianach.xlsx”) - komplet dokumentów do pobrania znajduje się w pliku: 01_2020-06-10_po zmianach.zip Pozostałe załączniki proszę traktować jako archiwalne.

b.       Część 2 i 3 - Dostawa do siedziby Zamawiającego w Skawinie (zgodnie z zestawieniem ogólnym zawartym w pliku: „Załącznik-IMN-2020-TI-2-2a po zmianach.pdf” oraz szczegółowymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego zawartymi w załączniku „Załącznik_IT_2-2a po zmianach.xlsx”) - komplet dokumentów do pobrania znajduje się w pliku: 01_2020-06-10_po zmianach.zip Pozostałe załączniki proszę traktować jako archiwalne.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
02_2020-06-04_po zmianach.zip zip 3232.42 2020-06-10 17:32:06 Postępowanie
03_2020-06-03.zip zip 7926.34 2020-06-10 17:32:06 Postępowanie
01_2020-06-10_po zmianach.zip zip 2719.67 2020-06-10 18:07:52 Postępowanie
KompletDokumentówPoZmianach_2020-06-15.zip zip 2719.11 2020-06-15 14:48:38 Postępowanie
04c2_zalacznik_d3_umowa_cz3.pdf pdf 389.36 2020-06-04 13:31:03 Publiczna wiadomość
04b2_zalacznik_d3_umowa_cz2.pdf.pdf pdf 387.93 2020-06-04 13:31:03 Publiczna wiadomość
03a_Zalacznik _A_oferta_formularz.pdf pdf 1615.52 2020-06-04 13:31:03 Publiczna wiadomość
02a_Zalacznik-IMN-2020-TI-2-2a.pdf pdf 1468.12 2020-06-04 13:31:03 Publiczna wiadomość
KompletDokumentówPoZmianach_2020-06-15.zip zip 2719.11 2020-06-15 10:46:14 Publiczna wiadomość
ZestawieniePorównaniaOfert_Post_TI-2-2a_2020.pdf pdf 153.1 2020-06-22 14:39:32 Publiczna wiadomość
TI-2-2a-2020-Inf_o_wyborze_ofert.pdf pdf 930.24 2020-07-03 13:32:11 Publiczna wiadomość
TI-2-2a-2020_inf_o_czesc_uniew_post.pdf pdf 1531.83 2020-07-07 14:46:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-07-07 14:46 Aleskandra Richter Informacja o unieważnieniu czynności oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, oraz o unieważnieniu postępowania TI/2-2a/2020 w części I.

I. Zamawiający unieważnia swoją czynność w postaci wyboru oferty firmy PROFCOMPUTER sp.j., ul. Mikołowska 4a, 44-100 Gliwice.

II. Zamawiający odrzuca ofertę firmy PROFCOMPUTER sp.j., ul. Mikołowska 4a, 44-100 Gliwice.

III. Zamawiający unieważnia w części swoją czynność w postaci opublikowanej informacji o wyborze oferty, to jest w zakresie w jakim w uzasadnieniu odrzucenia oferty Web-Profit Maciej Kuźlik.

IV. Zamawiający działając na podstawie art. 93. ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP unieważnia postepowanie TI/2-2a/2020 w jego części I, gdyż nie złożono dla tej części żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Szczegóły w załączniku.

TI-2-2a-2020_inf_o_c [...].pdf

2020-07-03 13:32 Aleskandra Richter INFORMACJA Z WYBORU OFERT : W dniu 03-07-2020 Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych informuje:

Dot. przetargu nieograniczonego na „Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania do Sieci Badawczej Łukasiewicz Instytutu Metali Nieżelaznych w Gliwicach cz. I oraz do OML w Skawinie cz. II i cz. III
Zgodnie z art.92 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Sieć Badawcza Łukasiewicz- Instytut Metali Nieżelaznych informuje , że w postępowaniu na dostawę sprzętu komputerowego do Instytutu Metali Nieżelaznych w Gliwicach w części I , wybrano ofertę firmy PROFCOMPUTER s.j. ul. Mikołowska 4a, 44-100 Gliwice.
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszych ofert: wybrana oferta w ocenianych kryteriach ceny otrzymała 98,43 pkt.
Zgodnie z art.94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zostanie udzielone zamówienie na część I.
Oferta firmy WEB-PROFIT Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie, w cz. I została odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 - treść oferty niezgodna z treścią SIWZ
Oferta firmy COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice, w cz. I została odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 - treść oferty niezgodna z treścią SIWZ.
W części II została wybrana oferta firmy WEB-PROFIT Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie; wybrana oferta uzyskała w ocenianym kryterium ceny 100 pkt.
Zgodnie z art.94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zostanie udzielone zamówienie na część II.
W części III została wybrana oferta firmy Centrum Systemów Komputerowych, ul. Wojska Polskiego 3, 41-300 Dąbrowa Górnicza; wybrana oferta uzyskała w ocenianym kryterium ceny 100 pkt.
Zgodnie z art.94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zostanie udzielone zamówienie na część III.
Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
W załączniku informacja i tabelka ze streszczeniem ofert.

TI-2-2a-2020-Inf_o_w [...].pdf

2020-06-22 14:39 Aleskandra Richter INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT:
W dniu 22-06-2020 Sieć Badawcza Łukasiewicz -Instytut Metali Nieżelaznych informuje: w odpowiedzi na ogłoszone postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dot. „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania"
a. Część 1 - Dostawa do siedziby Zamawiającego w Gliwicach (zgodnie z zestawieniem ogólnym zawartym w pliku: „Załącznik-IMN-2020-TI-2-2a.pdf”, oraz szczegółowymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego zawartymi w załączniku „Załącznik_IT_2-2a.xlsx”)
b. Część 2 i 3 - Dostawa do siedziby Zamawiającego w Skawinie (zgodnie z zestawieniem ogólnym zawartym w pliku: „Załącznik-IMN-2020-TI-2-2a.pdf” oraz szczegółowymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego zawartymi w załączniku „Załącznik_IT_2-2a.xlsx”)
wpłynęło 7 ofert- 2 elektronicznie, 5 w formie papierowej oferty. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę:
część 1. 132000 PLN netto
część 2. 45000 PLN netto
część 3. 62750 PLN netto
Sumaryczna kwota całości przedmiotu zamówienia: 239780 NETTO PLN
Oferty złożyły następujące Firmy - zestawienie w tabeli.

ZestawieniePorównani [...].pdf

2020-06-19 14:44 Aleskandra Richter
W dniu 2020-06-19 wpłynęły pytanie od jednego z wykonawców dotyczące pozycji Notebook/Laptop - 2a:

Pytanie Wykonacy:
Czy zamawiający dopuści laptop, który nie posiada czytnika kart pamięci microsd lub zgodzi się na zewnętrzny czytnik podłączany do złącza USB?

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający zgoadza się na zewn. czytnik USB obsługujący wszystkie nośniki, które rozpoznawał czytnik wbudowany.
*****************************************************************************************************************
2020-06-18 15:27 Aleskandra Richter
W dniu 2020-06-18 wpłynęły pytania od jednego z Wykonawców:

Pytanie nr 1:
Pozycja Notebook/Laptop -2a:
Wymagania kamery: 1.0Mpix
Bateria: 3880mAh
Producent laptopa, który pasuje pod podaną specyfikację podaje w swojej szczegółowej specyfikacji:
Kamera: 0,92Mpix
Bateria: 45Wh
Pytanie nr 2:
Podzespoły i urządzenia/LED G1.
Pod podaną specyfikację jedyny monitor, który pasuje to xxxxxxxxxxxxxxxxxx lecz monitor nie posiada funkcji Swivel, którą mają Państwo wpisaną. Z kolei inny monitor który posiada funkcję Swivel nie spełnia wymagań dotyczących głośników - gdyż wymagają Państwo głośników 2x3W a monitor posiada 2x2W.
Pytanie nr 3:
W pozycji: Podzespoły i urządzenia/LED G2 jest błąd w miejscu wymagań rodzajów wejść/wyjść: DisplayPort -1szt., DispalyPort -1szt. Proszę o doprecyzowanie czy chodzi Państwu o monitor z dwoma złączami DisplayPort czy z jednym

Odpowiedź Zamawiającego:
ad 1. Dopuszczalne parametry kamerki: 0.9-1.5  Mpix. W związku z rożnym sposobem podawania jednostki pojemności akumulatora, Zamawiający dopuszcza możliwy zakres od 3880-4150 mAh, lub 45-47,85 Wh
ad 2. W opisie parametrów monitora LED G1 w wierszu Dodatkowe informacje Zamawiający zmieścił błędną informację dot. regulacji podstawy. Prawidłowy zapis: Tilt (bez svivel).
ad 3. Zamawiający wymaga 1 szt. DisplayPort. Pozostałe złącza bez zmian.

*****************************************************************************************************************
2020-06-15 10:46 Aleskandra Richter W dniu 15-06-2020 Zamawiający odnotował błędnie zamieszczony plik SIWZ- w którym pozostały niezmienione daty składania ofert, oraz błędnie podana ilość szt. w załączniku dot.dostawy w cz.2 (Skawina). Zamawiający zamieszcza komplet poprawionych dokumentów zatytułowanych: KompletDokumentówPoZmianach_2020-06-15.zip, oraz zamieszcza zmianę w BZP

KompletDokumentówPoZ [...].zip

2020-06-10 17:36 Dariusz Blachowski
Zamawiający informuje o zmianach:
  1. TERMINU SKŁADANIA OFERT Z DNIA 2020-06-15 NA DZIEŃ 2020-06-22
  2. DODANIU DO CZ. 1 POZYCJI:
             a) pkt. 3b - pakiet firmy Adobe 
             b) pkt. 4l - Urządzenie NAS
Zmiany zamieszczono w postaci nowych załączników:
  1. SIWZ_TI-2-2a-2020 po zmianach.pdf
  2. Zalacznik_A_formularz oferty po zmianach.pdf
  3. Załącznik-IMN-2020-TI-2-2a po zmianach.pdf
  4. Załącznik_IT_2-2a po zmianach.xlsx
zamieszczonych na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/353423
oraz na stronie:
http://bip.imn.gliwice.pl/uzp/158

W celu uporządkowania załączników Zamawiający zamieścił najnowsze, poprawione pliki w pobieralnym archiwum o nazwie: 01_2020-06-10_po zmianach.zip

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
2020-06-10 16:41 Dariusz Blachowski Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2020-06-07 21:17 Komunikat techniczny Informujemy, że nastąpiła zmiana położenia przycisku "Wyślij wiadomości do zamawiającego". Znajduje się on w sekcji "Komunikaty" na stronie danego postępowania.
2020-06-05 09:45 Dariusz Blachowski
W dniu 2020-06-04 jeden z Wykonawców zadał następujące pytanie:
Proszę o wyjaśnienie treści SIWZ.
2. Zamawiający wymaga testów Passmarka na dzień 20.05.2020r.
Proszę o udostępnienie tych testów, ponieważ nie każdy wykonawca śledzi i zapisuje dziennie wyniki owych testów.
3. Czy Zamawiający zgodzi się w komputerach PC zastosowanie dedykowanej/zewnętrznej karty grafiki z własną pamięcią?
Odpowiedz Zamawiającego:
ad 2. Testy Passmark proszę dołączyć na czas sporządzania/dostarczenia oferty. Zamawiający dopuszcza niewielkie wahania w punktacji związane z datą przeprowadzenia testów.
ad 3. Zamawiający wymaga konfiguracji zawartej w SOPZ ze zintegrowaną kartą graficzną.


2020-06-04 15:21 Dariusz Blachowski
W dniu 2020-06-04 jeden z Wykonawców zadał następujące pytanie:
Proszę o wyjaśnienie treści SIWZ.
Czy wymagane parametry sprzętu są parametrami minimalnymi?
Dokładnie chodzi mi o zasilacze komputerów stacjonarnych, czy Zamawiający dopuści zasilacze o większej mocy niż odpowiednio 200W, 260W?

Odpowiedz Zamawiającego:
Wymagane parametry sprzętu są parametrami minimalnymi.


2020-06-04 15:16 Dariusz Blachowski Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2020-06-04 13:31 Aleskandra Richter Zmawiający informuje o zmianie dołączonych załączników. Kompletna lista znajduje się poniżej :
02_zalacznik-imn-2020-ti-2-2a.pdf zamiana na 02a_zalacznik-imn-2020-ti-2-2a.pdf
04b_zalacznik_d3_umowa_cz2.pdf zamiana na 04b2_zalacznik_d3_umowa_cz2.pdf
04c_zalacznik_d3_umowa_cz3.pdf zamiana na 04c2_zalacznik_d3_umowa_cz3.pdf
03_Zalacznik _A_oferta_formularz.pdf zamiana na 03a_Zalacznik _A_oferta_formularz.pdf

04c2_zalacznik_d3_um [...].pdf

04b2_zalacznik_d3_um [...].pdf

03a_Zalacznik _A_ofe [...].pdf

02a_Zalacznik-IMN-20 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 906