Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TI.7011.204.2020 Modernizacja zaplecza sanitarneg w części basenowej budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Pruszczu Gdańskim przy ul. Matejki 1

Aleksandra Lange
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Referat Techniczno Inwestycyjny
Termin:
Zamieszczenia : 27-05-2020 13:14:00
Składania : 08-06-2020 12:00:00
Otwarcia : 08-06-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 58 775 99 37

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Gmina Miejska Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego, zaprasza do złożenia oferty na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych na robotę budowlaną pn.: „Modernizacja zaplecza sanitarnego w części basenowej budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Pruszczu Gdańskim przy ul. Matejki 1”.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 783.75 2020-05-27 13:14:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 251.25 2020-05-27 13:14:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 - Przedmiar robót.pdf pdf 376.1 2020-05-27 13:14:00 Postępowanie
załacznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 50.66 2020-05-27 13:14:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 - Przedmiar robót.pdf pdf 376.1 2020-05-27 13:14:00 Przedmiot zamówienia
Formularz oferty i kosztorys ofertowy.docx docx 24.51 2020-05-27 13:14:00 Kryterium
Informacja dla Wykonawców nr 1.pdf pdf 61.86 2020-06-01 15:14:19 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 Przedmiar robót ZMIENIONY.pdf pdf 74.25 2020-06-01 15:14:19 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 Przedmiar robót ZMIENIONY II.pdf pdf 74.26 2020-06-02 15:10:03 Publiczna wiadomość
Informacja dla Wykonawców nr 2.pdf pdf 41.43 2020-06-02 15:10:03 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia ZMIENIONY.pdf pdf 253.88 2020-06-02 15:10:03 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 38.55 2020-06-09 14:31:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-06-09 14:31 Aleksandra Lange Gmina Miejska Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego zawiadamia o unieważnieniu postępowania o robotę budowlaną pod nazwą "Modernizacja zaplecza sanitarnego w części basenowej budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Matejki 1".

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2020-06-02 15:10 Aleksandra Lange Informacja dla Wykonawców nr 2

Załącznik nr 2 Przed [...].pdf

Informacja dla Wykon [...].pdf

Załącznik nr 1 - Opi [...].pdf

2020-06-02 15:04 Aleksandra Lange Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2020-06-01 15:14 Aleksandra Lange Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 01.06.2020 r.

Informacja dla Wykon [...].pdf

Załącznik nr 2 Przed [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Modernizacja zaplecza sanitarnego w części basenowej budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Pruszczu Gdańskim przy ul. Matejki 1 -

Załacznik nr 2 - Prz [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty i k [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 90 dni od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 821