Wojciech
Wierzbicki |
Komenda Wojewódzka Policji w BiałymstokuAukcja elektroniczna: maszyna czyszcząca NUMATIC TRG 720 (ID 350089) Data rozpoczęcia: 01-06-2020 11:00:00 Do końca: unieważniono |
Ile wynosi minimalne postąpienie? | 5.00 PLN |
---|---|
Jaka jest maksymalna wartość zamówienia? | 53 000.00 PLN |
Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? | 2 min. |
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? | dostawcy |
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? | Tak |
Klasyfikacja ofert w cenach | brutto |
Nazwa | Waga | Rodzaj |
---|
Regulamin obowiązujący Wykonawców
składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej
oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku
1. Zamówienia realizowane przez KWP w Białymstoku za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Białymstoku nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Białymstoku nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Białymstoku prawidłowo wystawionej faktury.
8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Białymstoku zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. KWP w Białymstoku wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Białymstoku zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
12. KWP w Białymstoku zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Białymstoku.
13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
termin płatności 30 dni, tel. kontaktowy (85) 670-32-18,
LP | Nazwa towaru | opis i załączniki | Ilość /JM |
Cena max brutto/JM |
Cena szacowana brutto/JM |
|
---|---|---|---|---|---|---|
1 | maszyna czyszcząca NUMATIC TRG 720 |
Wykonawca w cenie zakupu zapewni: - gwarancję na urządzenie na okres 36 mies., - gwarancję na akumulatory 24 mies., - pierwsze uruchomienie przedmiotowego urządzenia, -przeszkolenie dla 3 osób, - serwis gwarancyjny (czas reakcji na zgłoszenie - do 3 dni). Za termin wykonania zamówienia uznaje sie datę podpisania protokołu odbioru bez wad. Podstawą do wystawienia protokołu odbioru jest obustronnie podpisany protokół ze szkolenia obsługi maszyny. Protokół odbioru przygotowuje Wykonawca. protokół powinien posiadać m.in.: numer zamówienia, strony, date sporządzenia oraz podpisania, nazwę sprzętu (typ, model, producent, nr seryjny), miejsce na ewentualne uwagi, wady, braki. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad ujawnionych po odbiorze przedmiotu zamówienia, które wynikną z nieprawidłowego wykonania przedmiotu albo jego części lub z jakiegokolwiek działania lub zaniechania Wykonawcy. |
1 szt. | 53000.00 PLN | *** | |
Wartość oferty: |