Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-05-2020 22:10:00 |
Składania : | 30-05-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usługę alpinizmu przemysłowego. Informujemy, że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Informacje ogólne dotyczące postępowania:
Wykonanie usługi polegającej na montażu i demontażu czujników Emisji Akustycznej, z dostępu linowego, rusztowań, podestów itp., na obiektach przemysłowych na terenie Polski.
1. Usługa polega na montażu czujników emisji akustycznej (wymiar ok. 10cm x 5cm) z wykorzystaniem uchwytów magnetycznych lub mechanicznych (konieczność użycia wkrętarek, narzędzi ręcznych). Montaż czujników odbywa się na obiektach przemysłowych tj.: rurociągi, kolumny, zbiorniki magazynowe itp. Dla urządzeń z izolacją zewnętrzną, przed montażem konieczne jest wycięcie okien rewizyjnych (z wykorzystaniem narzędzi ręcznych lub elektronarzędzi, w zależności od ustaleń z działem BHP, zakładu na którego terenie wykonuje się prace), o wymiarach ok. 15 x 15cm, usunięcie warstwy izolacji (wełna, pianka itp.) oraz powłoki antykorozyjnej (jeśli występuje) i oczyszczenie miejsc przylegania czujników (ok. 5 x 5cm). Po wykonanym pomiarze konieczny jest demontaż czujników i odtworzenie izolacji zewnętrznej (jeśli występuje). Materiał do odtworzenia warstwy izolacji zapewnia Zleceniodawca. Dostęp do punktów montażowych wymaga stosowania technik alpinizmu przemysłowego.
2. Przykładowy harmonogram prac:
Montaż czujników emisji akustycznej w ilości zależnej od wielkości urządzenia
Badanie urządzenia emisja akustyczną - czas badania zależny jest od wielkości urządzenia, rodzaju próby itp.
Demontaż czujników emisji akustycznej.
3. Standardowy dzień pracy to 6÷10 godzin (średnio 8 godzin na dobę).
4. W przypadku badania trwającego powyżej 24 godz., czas pomiędzy montażem, a demontażem czujników określony jest jako postojowe i przysługuje Zleceniobiorcy wynagrodzenie za każdy dzień w gotowości. Wynagrodzenie za postojowe jest należne pod warunkiem, że usługa jest wykonywana przez pracowników będących w delegacji w odległości większej niż 100 km od siedziby wykonawcy lub o postoju tym wykonawca usługi był powiadomiony mniej niż 72 godziny przed realizacją zlecenia.
5. Wykonawca o
planowanym terminie wykonania poszczególnych zleceń zostanie poinformowany minimum
z 14 dniowym wyprzedzeniem. W przypadku terminu krótszego niż 14 dni, możliwa
jest realizacja usługi po akceptacji obu stron.
Dokładna data wykonania usługi, zostanie podana na minimum 5 dni przed jej
realizacją.
6. Do realizacji każdej pojedynczej usługi Zleceniobiorca zapewni minimum 2 osoby, a dla niektórych realizacji konieczne będzie zapewnienie większej ilości pracowników (maksimum 4 osoby). Dla każdego zlecenia ilość osób na każdy dzień realizacji usługi będzie uzgadniana na etapie informowania o badaniach (14 dni przed badaniem).
7. Wykonawca na dzień realizacji zlecenia musi posiadać wszystkie niezbędne szkolenia BHP, PPOŻ itp., zakładu na którym mają być wykonywane usługi alpinistyczne, a na dzień składania oferty musi posiadać brak przeciwskazań do ubieganie się o możliwość wejścia na teren zakładów (Grupa Lotos S.A., PKN Orlen S.A., Grupa Azoty S.A.). Informacje na jakim zakładzie będą wykonywane prace, wykonawca otrzyma minimum z 14 dniowym wyprzedzeniem.
8. Wykonawca w czasie realizacji każdej usługi musi posiadać ważną polisę OC na wypadek uszkodzenia aparatury Zleceniodawcy na kwotę minimum 50 000 zł.
9. Szacowana
lokalizacja zleceń:
60% - Płock
20% - Gdańsk
20% - Inna lokalizacja
10. Szacowana ilość zleceń w czasie trwania umowy: 10 zleceń
11. Szacowana ilość osobodni roboczych: 24 osobodni
12. Szacowana ilość dni postojowych: 8 osobodni
13. Czas trwania umowy 15.06.2020÷31.12.2021
14. Podana w ofercie ilość zleceń w danej lokalizacji jest szacunkowa i nie może stanowić podstawy do zmiany warunków umowy w trakcie jej realizacji.
15. Niezbędne jest posiadanie przez wykonawcę doświadczenia w wykonywaniu usług alpinizmu przemysłowego, na instalacjach i obiektach w przemyśle petrochemicznym i chemicznym. Wymaga się załączenie w ofercie potwierdzenie wykonania minimum 3 takich prac, w okresie ostatnich 3 lat.
16. Oferta powinna zawierać następujące składniki:
a) stawka za 1 osobodzień pracy – stawka uśredniona bez względu na miejsce realizacji zlecenia uwzględniająca 6÷10 godzin pracy.
b) kwota postojowego za 1 osobodzień w przypadku wykonywania pracy w delegacji powyżej 100 km od siedziby wykonawcy,
c) adres siedziby lub oddziałów, który będzie podstawą do określenia odległości do miejsca wykonywania usługi (konieczne do określenia postojowego).
Zamawiający wymaga:
-dostawa: wszelkie ewentualne koszty związane z dojazdem i noclegiem, należy uwzględnić w zryczałtowanym koszcie osobodnia;
-warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
-termin realizacji: 14 dni od przesłania zamówienia;
-kontakt: proszę o wpisaniu w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą;
- wszystkie kwestie formalne (szkolenia bhp, ppoż. itp.) i koszty z tym związane niezbędne do wejścia na teren zakładu przemysłowego w którym będzie realizowana usługa, są po stronie firmy realizującej zlecenie;
Informacja o RODO:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 511891316
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty