Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa alpinizmu przemysłowego

Zbigniew Klimek
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Oddział UDT w Krakowie
Termin:
Zamieszczenia : 25-05-2020 22:10:00
Składania : 30-05-2020 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usługę alpinizmu przemysłowego. Informujemy, że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Informacje ogólne dotyczące postępowania:

Wykonanie usługi polegającej na montażu i demontażu czujników Emisji Akustycznej, z dostępu linowego, rusztowań, podestów itp., na obiektach przemysłowych na terenie Polski.

 1. Usługa polega na montażu czujników emisji akustycznej (wymiar ok. 10cm x 5cm) z wykorzystaniem uchwytów magnetycznych lub mechanicznych (konieczność użycia wkrętarek, narzędzi ręcznych). Montaż czujników odbywa się na obiektach przemysłowych tj.: rurociągi, kolumny, zbiorniki magazynowe itp. Dla urządzeń z izolacją zewnętrzną, przed montażem konieczne jest wycięcie okien rewizyjnych (z wykorzystaniem narzędzi ręcznych lub elektronarzędzi, w zależności od ustaleń z działem BHP, zakładu na którego terenie wykonuje się prace), o wymiarach ok. 15 x 15cm, usunięcie warstwy izolacji (wełna, pianka itp.) oraz powłoki antykorozyjnej (jeśli występuje) i oczyszczenie miejsc przylegania czujników (ok. 5 x 5cm). Po wykonanym pomiarze konieczny jest demontaż czujników i odtworzenie izolacji zewnętrznej (jeśli występuje). Materiał do odtworzenia warstwy izolacji zapewnia Zleceniodawca. Dostęp do punktów montażowych wymaga stosowania technik alpinizmu przemysłowego.

2. Przykładowy harmonogram prac:


  1. Montaż czujników emisji akustycznej w ilości zależnej od wielkości urządzenia

  2. Badanie urządzenia emisja akustyczną - czas badania zależny jest od wielkości urządzenia, rodzaju próby itp.

  3. Demontaż czujników emisji akustycznej.

3. Standardowy dzień pracy to 6÷10 godzin (średnio 8 godzin na dobę).

4. W przypadku badania trwającego powyżej 24 godz., czas pomiędzy montażem, a demontażem czujników określony jest jako postojowe i przysługuje Zleceniobiorcy wynagrodzenie za każdy dzień w gotowości. Wynagrodzenie za postojowe jest należne pod warunkiem, że usługa jest wykonywana przez pracowników będących w delegacji w odległości większej niż 100 km od siedziby wykonawcy lub o postoju tym wykonawca usługi był powiadomiony mniej niż 72 godziny przed realizacją zlecenia.

5. Wykonawca o planowanym terminie wykonania poszczególnych zleceń zostanie poinformowany minimum z 14 dniowym wyprzedzeniem. W przypadku terminu krótszego niż 14 dni, możliwa jest realizacja usługi po akceptacji obu stron.
Dokładna data wykonania usługi, zostanie podana na minimum 5 dni przed jej realizacją.

6. Do realizacji każdej pojedynczej usługi Zleceniobiorca zapewni minimum 2 osoby, a dla niektórych realizacji konieczne będzie zapewnienie większej ilości pracowników (maksimum 4 osoby). Dla każdego zlecenia ilość osób na każdy dzień realizacji usługi będzie uzgadniana na etapie informowania o badaniach (14 dni przed badaniem).

7. Wykonawca na dzień realizacji zlecenia musi posiadać wszystkie niezbędne szkolenia BHP, PPOŻ itp.,  zakładu na którym mają być wykonywane usługi alpinistyczne, a na dzień składania oferty musi posiadać brak przeciwskazań do ubieganie się o możliwość wejścia na teren zakładów (Grupa Lotos S.A., PKN Orlen S.A., Grupa Azoty S.A.). Informacje na jakim zakładzie będą wykonywane prace, wykonawca otrzyma minimum z 14 dniowym wyprzedzeniem.

8. Wykonawca w czasie realizacji każdej usługi musi posiadać ważną polisę OC na wypadek uszkodzenia aparatury Zleceniodawcy na kwotę minimum 50 000 zł.

9. Szacowana lokalizacja zleceń:
60% - Płock
20% - Gdańsk
20% - Inna lokalizacja

10. Szacowana ilość zleceń w czasie trwania umowy: 10 zleceń

11. Szacowana ilość osobodni roboczych: 24 osobodni

12. Szacowana ilość dni postojowych: 8 osobodni

13. Czas trwania umowy 15.06.2020÷31.12.2021

14. Podana w ofercie ilość zleceń w danej lokalizacji jest szacunkowa i nie może stanowić podstawy do zmiany warunków umowy w trakcie jej realizacji.

15. Niezbędne jest posiadanie przez wykonawcę doświadczenia w wykonywaniu usług alpinizmu przemysłowego, na instalacjach i obiektach w przemyśle petrochemicznym i chemicznym. Wymaga się załączenie w ofercie potwierdzenie wykonania minimum 3 takich prac, w okresie ostatnich 3 lat.

16. Oferta powinna zawierać następujące składniki:

a) stawka za 1 osobodzień pracy – stawka uśredniona bez względu na miejsce realizacji zlecenia uwzględniająca 6÷10 godzin pracy.

b) kwota postojowego za 1 osobodzień w przypadku wykonywania pracy w delegacji powyżej 100 km od siedziby wykonawcy,

c) adres siedziby lub oddziałów, który będzie podstawą do określenia odległości do miejsca wykonywania usługi (konieczne do określenia postojowego).


17. Rozliczenie będzie się odbywać po każdorazowym wykonaniu usługi, na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego i prawidłowo wystawionej faktury.



Zamawiający wymaga

 -dostawa: wszelkie ewentualne koszty związane z dojazdem i noclegiem, należy uwzględnić w zryczałtowanym koszcie osobodnia; 

 -warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;   

 -termin realizacji: 14 dni od przesłania zamówienia;  

 -kontakt: proszę o wpisaniu w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą;

- wszystkie kwestie formalne (szkolenia bhp, ppoż. itp.) i koszty z tym związane niezbędne do wejścia na teren zakładu przemysłowego w którym będzie realizowana usługa, są po stronie firmy realizującej zlecenie;


Informacja o RODO:

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że: 
  •  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353, 
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl), 
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego usługa alpinizmu przemysłowego (dane identyfikujące postępowanie, nr ID 349387) prowadzonym w trybie zapytanie ofertowego; 
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan: 

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


 W przypadku pytań: 

 - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 511891316 

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_nr_2_-_OSWIADCZENIE_RODO wzorcowanie scorpion2.DOCX DOCX 16.99 2020-05-25 22:10:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Osobodzień pracy alpinisty Stawka za 1 osobodzień pracy – stawka uśredniona bez względu na miejsce realizacji zlecenia uwzględniająca 6÷10 godzin pracy (średnio 8 godzin na dobę). 24 dzień Urząd Dozoru Technicznego - Kraków
Rydla 50
30-087, Kraków
(0)
2 Osobodzień postojowego alpinisty Kwota postojowego za 1 osobodzień w przypadku wykonywania pracy w delegacji powyżej 100 km od siedziby wykonawcy 8 dzień Urząd Dozoru Technicznego - Kraków
Rydla 50
30-087, Kraków
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0276 PLN, EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „nie dotyczy”.

zalacznik_nr_2_-_OSW [...].DOCX

(0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
4 Dostawa - Wszelkie ewentualne koszty związane z dojazdem i noclegiem, należy uwzględnić w zryczałtowanym koszcie osobodnia. (0)
5 Termin dostawy - 14 dni od złożenia zamówienia, proszę potwierdzić. (0)
6 Płatność - split payment - czy podlega split payment (przelew na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy czy konto firmowe?), proszę o informację (0)
7 Ważność ofert - Minimalna ważność oferty 60 dni (0)
8 Potwierdzenie kompetencji - Niezbędne jest posiadanie przez wykonawcę doświadczenia w wykonywaniu usług alpinizmu przemysłowego, na instalacjach i obiektach w przemyśle petrochemicznym i chemicznym. Wymaga się załączenie w ofercie potwierdzenie wykonania minimum 3 takich prac, w okresie ostatnich 3 lat. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 631