Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-05-2020 12:11:00 |
Składania : | 22-05-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-05-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.
Miejski
Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1
Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie
pn.: "Konserwacja
instalacji
oddymiającej wraz z naprawą”, w tym:
ZADANIE 1: Konserwacja instalacji oddymiania w celu zapewnienia sprawności działania systemów oddymiania
ZADANIE 2: Naprawa lub wymiana urządzeń i elementów instalacji oddymiania.
1.1. Zadania należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zakresu Zadania 1 oraz Zadania 2 w nw. obiektach:
1) użytkowych:
Al. Piłsudskiego – Podziemny Pasaż Handlowy „A”,
Al. Piłsudskiego - Podziemny Pasaż Handlowy „B”,
ul. Wielkopolska 1A Warsztaty Terapii Zajęciowej,
ul. 1 Maja 61 – Przedszkole Specjalne, Muzeum Dzwonków.
2) mieszkalnych:
ul. Gagarina 108,
ul. Gagarina 110,
ul. Gagarina 112.
2.2. Informacje techniczne zawarte są w dokumentacji projektowej, którą dołączono w wersji elektronicznej do Zaproszenia (Załącznik nr 3).
2.3. Szczegółowy opis systemów oddymiania; zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny
Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
2.4. Zasady sporządzania wyceny zrealizowanych czynności, wartości materiałów, sprzętu, roboczogodziny określone zostały w §5 wzoru umowy, który stanowi
Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w niniejszym Zaproszeniu bądź we wzorze umowy a niezbędnych do realizacji zadania jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY: od 01.07.2020 r. do 20.12.2020 r.
4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY
4.1. Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia/świadectwa/certyfikaty/bądź autoryzacje uprawniające do serwisowania instalacji oddymiających i urządzeń przeciwpożarowych zastosowanych w systemach oddymiających wskazanych w załączonej dokumentacji (Załącznik nr 3). Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór pisemnego zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia.
4.2. Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do pełnienia czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej (zgodnie z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej Dz. U. z 2019 r. poz. 1372), np.:
inżynier pożarnictwa,
inspektor ds. przeciwpożarowych,
inżynier w zakresie inżynieria bezpieczeństwa pożarowego,
osoba posiadająca wykształcenie wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej,
technik pożarnictwa,
osoba posiadająca minimum wykształcenie średnie i ukończone szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej.
4.3. Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych, tj. uprawnienie typu "E".
4.4. Wykazanie wykonania co najmniej jednej usługi (potwierdzonej referencjami, poświadczeniami) w zakresie:
1) serwisowania/konserwacji instalacji oddymiającej,
lub
2) zabudowy systemów oddymiania.
4.4.1. Usługi wykazane winny być zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli ten okres jest krótszy - w tym okresie.
4.4.2. W referencjach/poświadczeniach powinny być wymienione czynności, które były wykonywane przez Wykonawcę bez konieczności określania ich wartości.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi, wówczas nie ma obowiązku przedłożenia dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie (np. listy referencyjne, poświadczenia).
5. Informacje o sposobie porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym:
5.1. Zapytania dotyczące zamówienia należy składać przez Platformę Zakupową Open Nexus za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu „Pytania do specyfikacji” do dnia 21.05.2020 r. do godz 12:00.
5.2. Wyjaśnienia i odpowiedzi zamieszczane będą na stronie platformy zakupowej Open Nexus w zakładce właściwego postępowania.
5.3. Szczegółowych informacji w zakresie obsługi platformy udziela Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus – tel. 22 101 02 02.
2020-05-29 10:23 | Daria Izdebska | Miejski Zarząd Nieruchomości w załączeniu przesyła ogłoszenie wyników postępowania. Szczegóły w dokumencie. |
2020-05-22 18:37 | Daria Izdebska | Miejski Zarząd Nieruchomości w załączeniu przesyła zestawienie złożonych ofert. Szczegóły w dokumencie. |
Komunikaty