Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-05-2020 12:41:00 |
Składania : | 25-05-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 25-05-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny na opracowanie projektu budowlanego i wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożaru w budynku ul. Jodłowa 14 w Bydgoszczy, Dom Dziennego Pobytu „Senior”.
1. Szczegółowy
zakres rzeczowy wykonania robót określony jest w przedmiarze inwestorskim
obejmującym opracowanie projektu budowlanego oraz wykonanie robót budowlanych
modernizacji instalacji elektrycznych przeciwpożarowych.
2. Zadanie
należy wykonać w sposób określony w obowiązujących przepisach, w tym
techniczno-budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki
budowlanej, a w szczególności:
a)
przepisami
ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2018.1202 t.j. z późn.
zm.),
b)
warunkami technicznymi
wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Instalacje elektryczne
przeciwpożarowe MBiPMB i ITB,
c)
rozporządzeniem
Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej z dnia 25 kwietnia
2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
d)
rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 6 lipca 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i
higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych,
e)
przepisami
ustawy o ochronie przeciwpożarowej z dnia 24 sierpnia 1991 r. (Dz.U.2019.1372
t.j. z późn.zm.),
f)
Polską Normą
– Systemy sygnalizacji pożarowej – projektowanie, zakładania, odbiór,
eksploatacja i konserwacja instalacji,
g)
zasadami
projektowania systemów sygnalizacji pożaru w oparciu o sprzęt firmy Polon-Alfa,
h)
wytycznymi
projektowania systemów sygnalizacji pożaru – CNBOP Warszawa.
3. Do
realizacji zadania wykonawca jest zobowiązany stosować materiały budowlane
i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10
ustawy Prawo budowlane oraz przedstawić wymagane dokumenty zgodności na każde
żądanie zamawiającego w trakcie realizacji robót oraz po zakończeniu do odbioru
technicznego.
4. Roboty
należy wykonać w sposób określony w obowiązujących przepisach, w tym
bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
5.
Okres
gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały – 5 lat.
6.
Termin
realizacji:
a)
wykonanie
projektu budowlanego – 30 dni roboczych od daty podpisania umowy,
b)
30 dni
roboczych od daty zatwierdzenia projektu budowlanego przez Zamawiającego.
7.
Termin
płatności - wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy
w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej
faktury.
8.
Termin
składania ofert drogą elektroniczną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/mops_bydgoszcz
/ upływa 25 maja 2020 r. godzina
10:00.
9.
W formularzu
zamieszczonym na platformie należy podać cenę ofertową brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia.
10.
Do oferty należy
załączyć:
a)
kosztorys
wykonany na podstawie projektu budowlanego oraz przedmiaru robót ze wykazaniem
wszystkich składników RMS i wskaźników narzutów oraz rodzaju stosowanych
materiałów
b)
uprawnienia
budowlane do montażu, obrotu handlowego i obsługi konserwacyjnej izotopowych
czujek dymu Państwowej Agencji Atomistyki,
c)
uprawnienia
Inspektora Ochrony Radiologicznej,
d)
co najmniej
jedne referencje potwierdzające montażu systemu pożarowego.
11.
Bliższe
informacje techniczne oraz wizję lokalną terenu budowy można uzyskać u Pana Jarka
Skórczewskiego pod nr tel. 660-744-301, w zakresie postępowania –
u Pani Moniki Pogodzińskiej nr tel. 52 325-44-79.
12.
Zapytanie
nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
13.
Zamawiający
zrealizuje przedmiot zamówienia do wysokości posiadanych środków finansowych.
14.
Zamawiający
ma prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie.
15.
Załącznikami
do zapytania są:
a.
przedmiar
inwestorski – załącznik nr 1,
b.
klauzula
informacyjna – załącznik nr 2.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty