Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-03-2020 11:28:00 |
Składania : | 25-03-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 25-03-2020 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na:
Zadanie nr 1: „Odbiór odpadów budowlanych w budynkach gminnych mieszkalnych i użytkowych w Jastrzębiu-Zdroju administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości”
i/lub
Zadanie nr 2: „Odbiór odpadów komunalnych w budynkach gminnych mieszkalnych i użytkowych w Jastrzębiu-Zdroju administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości”.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sukcesywnego odbioru odpadów budowlanych dostarczonych przez Zamawiającego własnym transportem, pochodzących z budynków gminnych mieszkalnych i użytkowych w Jastrzębiu-Zdroju administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości według potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.
2.1.1. Szacunkowe ilości odpadów budowlanych jakie mogą zostać wytworzone przez grupę remontową przeznaczone do przyjęcia w punkcie odbioru odpadów (nie jest to deklarowana ilość):
Lp. |
Rodzaj odpadu |
Kod Opadu |
Ilość [t] |
|
Budynki mieszkalne |
Budynki użytkowe |
|||
1 |
Odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (bez dodatkowych zanieczyszczeń) |
170101 |
2 |
10 |
2 |
Odpad – papa asfaltowa |
170380 |
2 |
5,5 |
3 |
Gleba i ziemia w tym kamienie (bez dodatkowych zanieczyszczeń) |
170504 |
2 |
15 |
2.1.2. Zamawiający przedstawił w powyższym opisie propozycję kodów klasyfikacji odpadów – natomiast za wystawienie karty przekazania odpadu i nadanie prawidłowego kodu (zgodnie z obowiązującymi przepisami) odpowiada Wykonawca.
2.1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian poszczególnych ilości przyjmowanych odpadów w obrębie rodzajów określonych w powyższym szacunku.
2.2. Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sukcesywnego odbioru odpadów komunalnych nie objętych system gospodarowania odpadami komunalnymi obsługiwanym przez Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, a powstających na zasobach MZN. Są to odpady wielkogabarytowe i odpady zmieszane pochodzące z eksmisji i opróżnień lokali mieszkalnych i użytkowych, opady biodegradowalne (np. wiatrołomy) oraz inne odpady podrzucane pod kontenery na placykach gospodarczych na zasobach MZN. Odpady te będą sukcesywnie dostarczane przez Zamawiającego własnym transportem do punktu odbioru według potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.
2.2.1. Szacunkowe ilości odpadów komunalnych jakie mogą zostać przeznaczone do przyjęcia w punkcie odbioru odpadów (nie jest to deklarowana ilość):
Lp. |
Rodzaj odpadu |
Kod Opadu |
Ilość [t] |
1 |
Odpady wielkogabarytowe |
200307 |
2 |
2 |
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne |
200301 |
1 |
3 |
Odpady ulegające biodegradacji |
200201 |
1 |
2.2.2. Zamawiający przedstawił w powyższym opisie propozycję kodów klasyfikacji odpadów – natomiast za wystawienie karty przekazania odpadu i nadanie prawidłowego kodu (zgodnie z obowiązującymi przepisami) odpowiada Wykonawca.
2.2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian poszczególnych ilości przyjmowanych odpadów w obrębie rodzajów określonych w powyższym szacunku.
2.3. Wywóz odpadów będzie odbywał się własnym transportem Zamawiającego, w związku z tym miejsce odbioru odpadów budowlanych powinno znajdować się na terenie Gminy Jastrzębie-Zdrój.
2.4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 2A i/lub Załącznik nr 2B do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.
2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych we wzorze umowy a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. można złożyć ofertę na Zadanie 1 i/lub Zadanie 2.
3. TERMIN WYKONANIA – DOT. ZADANIA 1 I/LUB ZADANIA 2:
3.1. Termin wykonania: od daty podpisania umowy do 31.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty z umowy.
3.2. Odpady będą dostarczane do punktu odbioru transportem Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1500.
4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY – DOT. ZADANIA 1 I/LUB ZADANIA 2:
4.1. Posiadanie decyzji/zezwolenia uprawniającego do odbioru odpadów z terenu Gminy Jastrzębie-Zdrój. Wykonawca winien posiadać ww. zezwolenie przez okres wykonywania zamówienia. Jeśli termin obowiązywania zezwolenia kończy się w trakcie obowiązywania umowy z MZN, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, nie później niż 5 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniego zezwolenia nowe zezwolenie, bez dodatkowego powiadamiania ze strony Zamawiającego – pod warunkiem naliczenia kar umownych, o których mowa §6 ust. 1 pkt c) wzoru umowy (Załącznik nr 2A i/lub Załącznik nr 2B do Zaproszenia).
2020-03-26 11:23 | Aleksandra Mrozek |
Dzień
dobry, w załączeniu ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Aleksandra Mrozek |
Komunikaty