Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-02-2020 10:45:00 |
Składania : | 06-03-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Zakup wraz z dostawą rur do montażu oznakowania pionowego”
II. Zamawiający:
Powiat Jaworski – Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor,
NIP: 695-15-25-969, REGON: 390647162
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: rury stalowe ocynkowane OC 60,3 mm x (od 2,9 mm do 3,2 mm) w szacunkowej ilości 200 szt. (rura 7 mb).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo-asortymentowego wskazanego powyżej. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za faktycznie zakupioną liczbę rur.
Dostawa rur będzie następowała sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie do 3 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznego lub e-mailem, o ile Zamawiający nie określi innego terminu dostawy.
Jednorazowa dostawa obejmuje min. 20 szt.
MIEJSCE DOSTAWY:
Starostwo Powiatowe w Jaworze, Wydział Komunikacji i Drogownictwa
Referat Zarząd Dróg Powiatowych
baza : Zębowice 44, 59-411 Paszowice lub Wądroże Wielkie 3, 59-430 Wądroże Wielkie,
według wskazań Zamawiającego.
CPV : 44163100-1 - rury
Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanych produktów.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 216/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Starosta Jaworski, wykonujący swoje zadania przy pomocy Starostwa Powiatowego w Jaworze, zlokalizowanego w Jaworze przy ul. Wrocławskiej 26;
b) Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Starostwa Powiatowego w Jaworze, zlokalizowanego w Jaworze przy ul. Wrocławskiej 26, pok. 114, tel. 767290114, *
e-mail: inspektor@powiat-jawor.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia ustala się na czas określony od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r.
V. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Nazwa kryterium: CENA
Waga: 100%
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawcy, który spełni wymogi Zamawiającego oraz zaproponuje najniższą cenę.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny:
Ustalone w formularzu ofertowym, ceny jednostkowe netto są stałe na czas trwania umowy i nie będą rewaloryzowane.
W cenie jednostkowej należy uwzględnić koszt sukcesywnych dostaw wraz z rozładunkiem do wskazanej bazy Zamawiającego.
Kwoty muszą być wyrażone w złotych polskich, zgodnie z polskim systemem płatniczym, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
VII. Sposób płatności:
Zapłata za dostarczone produkty nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, na konto w niej wskazane, w terminie do 21 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury będą dokumenty potwierdzające dostawę zamówionej partii towaru, podpisane przez pracownika Zamawiającego.
VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się z Zamawiającym:
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pośrednictwem platformy oraz poczty elektronicznej: e.machowski@powiat-jawor.pl lub k.kasprzyk@powiat-jawor.pl
Osoby do kontaktu z Zamawiającym:
Osobami właściwymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Pani Katarzyna Kasprzyk, tel. 76/72-90-103,
Pan Edward Machowski, tel: 76/ 870-74-70, kom. 607-337-558
IX. Sposób przygotowania oferty; miejsce i termin składania ofert:
X. Pozostałe informacje:
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2020-03-09 14:42 | Stanisława Wierzbicka | W załączeniu informacja o wyborze oferty |
Komunikaty