Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KD-RZDP.2600.4.2020 Zakup wraz z dostawą rur do montażu oznakowania pionowego

Stanisława Wierzbicka
Starostwo Powiatowe w Jaworze Oddział: Biuro Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 27-02-2020 10:45:00
Składania : 06-03-2020 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

I. Nazwa przedmiotu zamówienia:

„Zakup wraz z dostawą rur do montażu oznakowania pionowego”

II. Zamawiający:

Powiat Jaworski – Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor,

NIP: 695-15-25-969, REGON: 390647162

 

III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Opis przedmiotu zamówienia: rury stalowe ocynkowane OC 60,3 mm x (od 2,9 mm do 3,2 mm) w szacunkowej ilości 200 szt. (rura 7 mb).

Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo-asortymentowego wskazanego powyżej. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za faktycznie zakupioną liczbę rur.

Dostawa rur będzie następowała sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie do 3 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznego lub e-mailem, o ile Zamawiający nie określi innego terminu dostawy.

Jednorazowa dostawa obejmuje min. 20 szt.

MIEJSCE DOSTAWY:

Starostwo Powiatowe w Jaworze, Wydział Komunikacji i Drogownictwa                                     

Referat Zarząd Dróg Powiatowych                                                   

baza :     Zębowice 44,  59-411 Paszowice  lub   Wądroże Wielkie 3, 59-430 Wądroże Wielkie,          

według wskazań Zamawiającego.

 

CPV :  44163100-1 - rury

Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.

Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanych produktów.


KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 216/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”  informuje, że:

a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Starosta Jaworski, wykonujący swoje zadania przy pomocy Starostwa Powiatowego w Jaworze, zlokalizowanego w Jaworze przy ul. Wrocławskiej 26;

b) Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Starostwa Powiatowego w Jaworze, zlokalizowanego w Jaworze przy    ul. Wrocławskiej 26, pok. 114, tel. 767290114, *

e-mail:  inspektor@powiat-jawor.pl;

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”,

e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h) posiada Pani/Pan:

                - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

                - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;

                - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;

                - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

i) nie przysługuje Pani/Panu:

                - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

                - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

                - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

 

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

IV. Termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji zamówienia ustala się na czas określony od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r.

 

V. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

Nazwa kryterium: CENA

Waga: 100%

 

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawcy, który spełni wymogi Zamawiającego oraz  zaproponuje najniższą  cenę.

 

VI. Opis sposobu obliczenia ceny:

Ustalone w formularzu ofertowym, ceny jednostkowe netto są stałe na czas trwania umowy i nie będą rewaloryzowane.

W cenie jednostkowej należy uwzględnić koszt sukcesywnych dostaw wraz z rozładunkiem do wskazanej bazy  Zamawiającego.

Kwoty muszą być wyrażone w złotych polskich, zgodnie z polskim systemem płatniczym, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

 

VII. Sposób płatności:

Zapłata za dostarczone  produkty nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, na konto w niej wskazane, w terminie do 21 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury będą dokumenty potwierdzające dostawę zamówionej partii towaru, podpisane przez pracownika Zamawiającego.

 

VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się z Zamawiającym:

Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pośrednictwem platformy oraz poczty elektronicznej:  e.machowski@powiat-jawor.pl lub k.kasprzyk@powiat-jawor.pl

 

Osoby do kontaktu z Zamawiającym:

Osobami właściwymi do kontaktu z Wykonawcami są:

Pani Katarzyna Kasprzyk, tel. 76/72-90-103,

Pan Edward Machowski, tel: 76/ 870-74-70, kom.  607-337-558

 

IX. Sposób przygotowania oferty; miejsce i termin składania ofert:

  1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej w terminie do 06.03.2020 r. do godziny 12:00.

 

X. Pozostałe informacje:

  1. Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm) który stanowi, iż ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
  2. Na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191 z późn. zm), w niniejszym postępowaniu Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania przyczyny.


W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
informacja o wyborze oferty.pdf pdf 228.61 2020-03-09 14:42:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-03-09 14:42 Stanisława Wierzbicka W załączeniu informacja o wyborze oferty

informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rura stalowa ocynkowana Rura stalowa ocynkowana 60,3 mm x (min. 2,9 mm do 3,2 mm), długość 7 mb 200 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Do 21 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r. - sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego (w terminie 3 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego). Proszę potwierdzić. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić. (0)
5 Wielkość jednorazowej dostawy - min. 20 szt. Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 515