Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-02-2020 14:32:00 |
Składania : | 03-03-2020 13:30:00 |
Otwarcia : | 03-03-2020 13:35:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usługę transportową pracowników Oddziału UDT we Wrocławiu z siedzib:
a) UDT we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 51 (do 85 osób)
b) UDT Biuro w Wałbrzychu, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 3a (do 20 osób) *
c) UDT Biuro w Opolu, ul. Plebiscytowa 5 (do 25 osób)
do miejsca szkolenia oraz powrotu dnia następnego zgodnie z przedstawionym w załączniku nr 2 "Harmonogram" przez Zleceniodawcę.
* Wykonawca usługi przy okazji jednej trasy odbiera najpierw pracowników z Oddziału we Wrocławiu a następnie odbiera pracowników z Biura UDT w Wałbrzychu
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 14-15.05.2020 r.;
Wykonawca zapewnia:
- osoby kierujące pojazdami, które będą wykonywały przewóz, posiadające wymagane w tym zakresie uprawnienia i kwalifikacje;
- pojazdy, którymi będzie wykonywany przewóz, ubezpieczone w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu ruchu drogowego oraz spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa technicznego;
- pojazdy, którymi będzie wykonywany przewóz, dopuszczone do przewożenia osób;
- przewóz osób na miejscach siedzących - nie dopuszcza się przewozu osób na stojąco;
- pojazdy posiadające sprawną klimatyzację;
- czyste i uporządkowane wnętrze pojazdów, którymi będzie wykonywany przewóz osób;
- posiadanie ubezpieczenia i polisy w zakresie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków;
- dostarczenie godzinowego harmonogramu odjazdów z poszczególnych lokalizacji w dniu podpisania umowy. W czasie przejazdów powinien zostać wliczony czas na min. jeden 10 -15 minutowy postój w czasie tras.
UWAGA: wszelkie koszty związane z realizacją usługi powinny być wliczone w całkowitą wartość usługi
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
• Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl )
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego na usługę transportową pracowników UDT (dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 883 375 906 lub 74 6609805.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty