Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1-ZP-DA-113/19 Usługa transportowa pracowników UDT

Agnieszka Grudzień
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Biuro UDT w Wałbrzychu, Oddział we Wrocławiu
Termin:
Zamieszczenia : 19-02-2020 14:32:00
Składania : 03-03-2020 13:30:00
Otwarcia : 03-03-2020 13:35:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usługę transportową pracowników Oddziału UDT we Wrocławiu z siedzib:

a) UDT we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 51 (do 85 osób)

b)  UDT Biuro w Wałbrzychu, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 3a (do 20 osób) *

c) UDT Biuro w Opolu, ul. Plebiscytowa 5 (do 25 osób)

do miejsca szkolenia oraz powrotu dnia następnego zgodnie z przedstawionym w załączniku nr 2 "Harmonogram" przez Zleceniodawcę.

Wykonawca usługi przy okazji jednej trasy odbiera najpierw pracowników z Oddziału we Wrocławiu a następnie odbiera pracowników  z Biura UDT w Wałbrzychu

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający wymaga

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: 14-15.05.2020 r.;  

Wykonawca zapewnia:

- osoby kierujące pojazdami, które będą wykonywały przewóz, posiadające wymagane w tym zakresie uprawnienia i kwalifikacje;

- pojazdy, którymi będzie wykonywany przewóz, ubezpieczone w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu ruchu drogowego oraz spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa technicznego;

- pojazdy, którymi będzie wykonywany przewóz, dopuszczone do przewożenia osób;

- przewóz osób na miejscach siedzących - nie dopuszcza się przewozu osób na stojąco;

- pojazdy posiadające sprawną klimatyzację;

- czyste i uporządkowane wnętrze pojazdów, którymi będzie wykonywany przewóz osób;

- posiadanie ubezpieczenia i polisy w zakresie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków;

- dostarczenie godzinowego harmonogramu odjazdów z poszczególnych  lokalizacji w dniu podpisania umowy.  W czasie przejazdów powinien zostać wliczony czas na min. jeden 10 -15 minutowy postój w czasie tras.

UWAGA: wszelkie koszty związane z realizacją usługi powinny być wliczone w całkowitą wartość usługi

Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
• Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl )
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego na usługę transportową pracowników UDT (dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 883 375 906 lub 74 6609805.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 2 Harmonogram.pdf pdf 461.06 2020-02-19 14:32:00 Postępowanie
formularz oferty.docx docx 19.41 2020-02-19 14:32:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa transportowa przy założeniu max. 130 osób 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0688 PLN, EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz oferty.doc [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”. (0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - 14-15.05.2020 r., proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 349