Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-02-2020 11:42:00 |
Składania : | 25-02-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 25-02-2020 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Skołyszyn, dn. 2020-02-12
GPIR.271.2.6.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa gminnego systemu zaopatrzenia w wodę miejscowości Harklowa, Kunowa, Pusta Wola – Gmina Skołyszyn”.
Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem realizowane jest w ramach projektu pn.: „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku stacji uzdatniania wody w Skołyszynie, modernizacja układu technologicznego oraz budowa gminnego systemu zaopatrzenia w wodę miejscowości Harklowa, Kunowa, Pusta Wola – Gmina Skołyszyn – etap I.
Zadanie jest dofinansowane z
programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
w ramach Działania 7 Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich,
Poddziałanie 7.2: „Wsparcie inwestycji
związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej
infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii,
operacje typu gospodarka wodno-ściekowa”.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Budowa sieci rozdzielczej PEHD tj.:
· Budowa sieci wodociągowej w miejscowości: Kunowa, Harklowa, z rur PEHD 100 SDR11 oraz SDR 17 o średnicach: Ø 160mm – 6992,7 m; Ø 90mm – 215,8 m; Ø 75mm – 1122,3 m (sieć zasilająca SUW ze studni); Ø 63mm – 31,7 m;
· Ułożenie kabli elektrycznych i sterujących w rurze osłonowej do wykonanych ujęć wody (studnie: S-6, S-7, S-8, O-1, O-4) wraz z tablicami rozdzielczymi i złączami ZK;
· Wykonanie pozostałych robót: budowa hydrantów nadziemnych, zasuw podziemnych oraz dwóch studni redukcyjnych. W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany również wykonać przewierty sterowane pod ciekami i drogami znajdującymi się na trasie wodociągu, a także odtworzyć nawierzchnie gruntowe, żwirowe, nawierzchnie z kostki betonowej oraz nawierzchnie asfaltowe.
2) Wykonanie stacji uzdatniania wody wraz z hydrofornią, tj.:
· Budowa stacji uzdatniania wody wraz z hydrofornią, zbiornikiem wody czystej, wodomatem, rurociągami technologicznymi i kanalizacji, kablami elektrycznymi i sterującymi, drogą dojazdową oraz placami utwardzonymi wraz z oświetleniem – na działce nr 208 w Kunowej;
· Pozostałe prace przy ujęciach studni.
3) Szczegółowy opis robót budowlanych, dostaw i usług będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego określono w dokumentacji przetargowej pod ogłoszonym przetargiem na roboty budowlane (pierwszy przetarg obejmujący budowę sieci wodociągowej rozdzielczej (SIWZ, program funkcjonalno-użytkowy). Powyższe dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej: https://skolyszyn.ssdip.bip.gov.pl/budowa-gminnego-systemu-zaopatrzenia-w-wode-miejscowosci-harklowa-kunowa-pusta-wola-gm-skolyszyn-etap-i-siec-rozdzielcza-pehd/ogloszenie-o-zamowieniu-05-02-2020-r.html
(pod ogłoszonym przetargiem na roboty budowlane).
W związku z koniecznością zmiany projektu budowlanego w części dotyczącej budowy stacji uzdatniania wody z hydrofornią i pozostałymi elementami – przetarg na budowę stacji uzdatniania wody zostanie ogłoszony po jej przeprojektowaniu. W związku z powyższym zmianie ulegną niektóre elementy dokumentacji dostępnej pod w/w adresem (m.in. zmiana konstrukcja SUW z tradycyjnej na kontenerową, ograniczenie wyposażenia).
4) Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad obydwoma zadaniami, z tym że umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego zawarte będą oddzielnie, jedna na pełnienie nadzoru nad budową sieci wodociągowej, druga nad budową stacji uzdatniania wody. Zamawiający wymaga więc, aby wykonawca wycenił odrębnie koszt pełnienia usługi nad każdym zadaniem.
5)
Obowiązkiem
Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w art.
25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.
z 2019 r., poz. 1186 z późn.zm.), a w szczególności:
· Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
· Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy, robót pleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac;
· Zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem) oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości i dokonanych poprawek dokumentacji projektowej;
· Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
· Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
· Sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców na budowie;
· Sprawdzanie
jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie
zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów,
nie dopuszczonych do obrotu i stosowania
w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;
· Monitorowanie, sprawdzanie zgodności i autentyczności przedstawionych certyfikatów materiałów i urządzeń, prawidłowości ubezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które Wykonawcy są odpowiedzialni zgodnie z warunkami umów;
· Sprawdzanie i pisemne odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania;
· Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
· Monitorowanie, sprawdzanie oraz pisemne zatwierdzanie harmonogramu zaawansowania prac przez wykonawców, nie rzadziej niż raz w miesiącu;
· Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, tablic informacyjnych, odcinków wyłączonych w ruchu;
· Żądanie od Projektanta dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanej dokumentacji projektowej na etapie realizacji inwestycji;
· Żądanie od Wykonawców zadań, kierowników robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną;
· Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez wykonawców zadań;
· Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie rozliczenia budowy;
· Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;
·
Stała kontrola
terenu budowy podczas wykonywania robót budowlanych. Inspektor Nadzoru
zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor
nadzoru jest zobowiązany do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub
kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego, mailowego
powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego lub niezwłocznie
w nagłych przypadkach lub zagrażających bezpieczeństwu na budowie. W celu
weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania
list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Konieczność pracy Inspektora
Nadzoru w dni ustawowo wolne od pracy lub /i/ w godzinach popołudniowych, wieczornych nie może być podstawą do jakichkolwiek
roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
· Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów;
· Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego, sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu;
· Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umów, ze szczególnych uwzględnieniem uwag i wniosków kierowanych do Zamawiającego mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń, katastrof budowlanych itp.;
· Egzekwowanie opracowania przez Wykonawców zadań instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz pisemna ich akceptacja;
· Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektów;
· Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
· Informowanie Zamawiającego i Wykonawców o konieczności zmiany kierownika budowy lub robót, a także wystąpienie z żądaniem takiej zmiany w imieniu Zamawiającego do Wykonawców robót;
· Składanie Zamawiającemu raportów miesięcznych z danymi postępu prac w formie tabelarycznej, z uwzględnieniem wskaźników postępu zakresu rzeczowego oraz zagrożeń wykonania poszczególnych elementów robót. Raport powinien być składany do 5 dnia m-ca następującego po okresie prac;
· Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót;
· Opiniowanie projektów aneksów do umowy w Wykonawcą robót za ewentualne roboty dodatkowe, przygotowywanie protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe;
·
Udział w
organizowanych przez Zamawiającego przeglądach okresowych
mających na celu usunięcie wad i nieprawidłowości stwierdzonych przy realizacji
robót.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
II. TERMIN REALIZACJI ZADANIA:
1) Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej: marzec 2020 r.
2) Budowa stacji uzdatniania wody z hydrofornią: maj 2020 r.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, PODSTAWY WYKLUCZENIA:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2)
Posiadają
odpowiednią wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawca wykonał (wykonuje)
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniu polegającym wykonaniu jednej z nw. robót: wybudowaniu sieci wodociągowej, sieci kanalizacyjnej, wybudowaniu stacji uzdatniania wody - o wartości nadzorowanego zadania co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi następujące uprawnienia:
a) co najmniej 1 osobą do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru ds. instalacji sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych;
b)
co najmniej 1
osobą do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
c)
co najmniej 1
osobą do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru
w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznej
i elektroenergetycznych.
d) Jako formę dysponowania poszczególnymi osobami Zamawiający dopuszcza zobowiązanie takiej osoby dołączone w oryginale do złożonej oferty. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć zawarte umowy pomiędzy wskazanymi osobami na świadczenie usługi inspektora nadzoru.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5)
Wykonawcy, w
stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie
w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli
przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w
trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne
(Dz.U. z 2019 r., poz. 243 z późn.zm.) lub którego upadłość ogłoszono – podlegają wykluczeniu, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu
upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli
układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku
upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 336 ust.
1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2019 r. poz.
498 z późn.zm.).
6) Wykonawca, który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym podlega wykluczeniu z postępowania.
1)
Wykaz wykonanych
(wykonywanych) usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, z podaniem wartości usługi nadzoru, przedmiotu i wartości nadzorowanej
inwestycji, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów
potwierdzających, że usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie (referencje, poświadczenia) – wg
załącznika nr 3 do zapytania.
W dokumentach potwierdzających
prawidłowe wykonanie usługi muszą znajdować się minimum następujące informacje
wymienione w wykazie usług: nazwa zadania i opis, pełna nazwa Wykonawcy usługi,
okres pełnienia usługi, ocena wykonanej usługi.
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności wskazanych w formularzu ofertowym inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach (konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, informacji o podstawie dysponowania tymi osobami (dołączone zobowiązania tych osób) wraz z kopią dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych osób, którymi Wykonawca dysponuje (kopia uprawnień potwierdzająca posiadanie wymaganych w zapytaniu ofertowym uprawnień, kopie zaświadczeń z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) – wg załącznika nr 4 do zapytania.
3) Aktualny odpis z rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia (ust. 1 pkt 5).
4) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych w Zamawiającym:
Zgodnie z art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 przez osobę powiązaną osobowo lub kapitałowo rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu, lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy, polegające na:
· a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
· b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
· c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
·
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa),
w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni
małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
· pozostawaniu z Wykonawcą w takim stopniu prawnym lub faktycznym, że może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Oświadczenie Wykonawca składa wraz z ofertą na załączniku nr 5 do zapytania.
Jeżeli w stosunku do Wykonawcy zachodzą w/w powiązania, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT:
1) Cena oferty brutto ogółem - waga 100%;
1) Cena – (C).
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Poszczególnym
ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-100 obliczone wg
wzoru:
najniższa cena ogółem brutto spośród wszystkich ofert
C = x 100 punktów
cena oferty badanej
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do
powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku
od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek
rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, informuje
Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których
dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich
wartość bez kwoty podatku. Warunki rozliczenia wymaganego podatku określa art.
93 ustawy PZP oraz ustawa z dnia 11 marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2020 r. poz. 106 z późn.zm.).
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
5. Liczba przyznanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Jeśli nie będzie można wybrać oferty ze względu na zbliżone ich wartości, liczba punktów będzie zaokrąglana do kolejnych miejsc po przecinku.
6. Jeżeli wybór oferty będzie niemożliwy, z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.
V. SPOSÓB SPORZĄDZENIA I ZŁOŻENIA OFERTY:
VI. Wybór najkorzystniejszej oferty:
VII. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERT:
1) Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
2) Została złożona przez Wykonawcę:
a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w zapytaniu ofertowym lub
b) powiązanego osobowo lub kapitałowo z Wykonawcę;
c) została złożona bez wymaganych załączników.
2) Została złożona po terminie składania ofert.
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE:
7. W przypadku pytań:
· merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491729 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek: 7:30 – 14:00;
· związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
1) Wzór umowy jest przedstawiony w załączniku nr 2 do zapytania.
2) Zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
a) zmiany terminów realizacji zamówienia, w przypadku gdy:
· zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim,
· przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych dotyczących robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim,
· błędów projektowych, w wyniku których zachodzi konieczność przeprojektowania zakresu robót;
· zachodzi konieczność zmiany przebiegu inwestycji objętej nadzorem, wynikającą z:
protestów mieszkańców;
objęcia obiektów lub terenów ochroną (np. ochroną zabytków, jedną z form ochrony przyrody, w tym obszarem Natura 2000);
niemożności zachowania odległości gwarantującej brak szkodliwego wpływu przedsięwzięcia na środowisko i zdrowie ludzi;
wybór innego trybu realizacji inwestycji, powodującego zbędność jednych i konieczność wykonania innych opracowań;
błędów projektowych;
b) zmiany osób pełniących funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego wymienionych w § 3 ust. 7 umowy w przypadku:
śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
w przypadku
zmiany osób, o których mowa powyżej, nowe osoby powołane do pełnienia w/w obowiązków
muszą spełniać wymagania
określone w odrębnych przepisach dla danej funkcji
c) Zmiany wynagrodzenia brutto wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
3) Każda zmiana niniejszej Umowy
wymaga formy pisemnego aneksu – pod rygorem
nieważności. Niedopuszczalne są jednak, pod rygorem nieważności, zmiany
postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy,
jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość
dokonania takiej zmiany
w zapytaniu ofertowym oraz określił warunki takiej zmiany.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy.
3. Wykaz wykonanych (wykonywanych) usług.
4. Wykaz osób.
5.
Oświadczenie o braku powiązań.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty