Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-02-2020 15:09:00 |
Składania : | 14-02-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Osoby wyznaczone do kontaktu z Oferentem: Karolina Sobieraj nr tel. 52 35 55 206 oraz Katarzyna Kurzydłowska, nr tel. 52 35 55 305.
2. Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od zakończenia postępowania.
3. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
4. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5. Jeżeli dostarczony produkt jest niezgodny ze specyfikacją Zamawiającego towar odesłany zostanie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
6. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia (zgłoszenie w formie podpisanego protokołu zawierającego szczegółowy opis wad).
7. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
8. Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy, łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto wyrażone w złotych (PLN).
9. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
10. Oferty należy składać wyłącznie poprzez platformę Open Nexus. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik, należy wypełnić, podpisać oraz dołączyć do składanej oferty.
11. Ofertowane wyposażenie musi spełniać parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (projekt aranżacji wnętrza) oraz wymagania aktualnie obowiązujących norm odnoszących się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania.
Zamawiający dopuszcza niezbędne korekty wymiarów: wysokości, głębokości
i szerokości od podanych wartości, uwzględniające dokładny pomiar wykonawcy.
Na wykonaną usługę zostanie udzielona gwarancja na okres minimum 48 miesięcy (gwarancja sprzedawcy).
Termin wykonania: do 3 kwietnia 2020 roku (szczegółowy harmonogram prac do uzgodnienia
z Naczelnikiem Wydziału Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Inowrocławia).
12. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
13. Zestawienie zakupowe:
1. Meble wykonane z MDF lakier, satyna obejmujące:
- 2 biurka oraz regał pomiędzy nimi;
- 4 szafy/regały znajdujące się za biurkiem;
- 1 szafa znajdująca się przy drzwiach wejściowych;
- biurko i regał w kantorze;
- wstawki z płyty na ścianie z mapą.
2. Grafika na szkle – mapa Inowrocławia – projekt i montaż.
3. Pozostałe wyposażenie:
- lampa LED plafon FAVO 4 48W biała 2 szt.
- lampa ROLL listwa 6 biała KASPA 4 szt.
- lampa wisząca ROLL 2 biała KASPA 2 szt.
- tuba Basic Round White MAXLIGHT 10 szt.
- duna M kinkiet biały MAXLIGHT 2 szt.
- zegar ścienny CLIP 60 cm 1 szt.
- krzesło BEJOT OX:CO
materiał CSE 06 i CH005 2 szt.
- krzesło obrotowe CORR CJ 102 BEJOT czarne 3 szt.
14. Rozstrzygnięcie postępowania i wyłonienie
firmy spełniającej wymogi zależne jest od pozytywnego zakończenia
postępowania dotyczącego modernizacji - remontu lokalu przy ul. Królowej
Jadwigi 3.
15. Dane niezbędne do wystawienia faktury VAT:
Miasto Inowrocław
al. Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
NIP 556-263-84-08
2020-04-29 13:30 | Katarzyna Kurzydłowska |
Postępowanie
zostaje
unieważnione.
UZASADNIENIE: W toku postępowania na remont siedziby Punktu Informacji Turystycznej, znajdującej się przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Inowrocławiu, zaistniała potrzeba ponownego zweryfikowania przedmiotu postępowania dotyczącego wyposażenia tego pomieszczenia i usunięcia niektórych punktów z niniejszego postępowania. Komunikat zamieszczony przez: Karolina Sobieraj - kierownik Referatu Kultury i Promocji |
2020-03-04 10:02 | Katarzyna Kurzydłowska | Wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę: Tronus Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie za cenę 39 265,29 zł brutto. |
Komunikaty