Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-02-2020 13:03:00 |
Składania : | 13-02-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 13-02-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie remontu dachu, elewacji oraz montażu klimatyzatorów
w budynku przy ul. Cieszyńskiej 101 w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:
a) projektu budowlanego,
b) projektu wykonawczego,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
d) kosztorysów inwestorskich: uproszczonych i szczegółowych,
e) przedmiaru robót,
f) uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót: zgłoszenie lub pozwolenie na budowę – zgodnie z wymaganymi przepisami prawa.
3. Z uwagi na fakt, iż obiekt jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków, rozwiązania projektowe należy na bieżąco konsultować również z Wydziałem Architektury Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój.
4. Opracowana dokumentacja zostanie wykorzystana do przeprowadzenia procedury przetargowej w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Oferta powinna zawierać wszystkie prace i roboty towarzyszące (w formie opisowej lub graficznej).
5. Dokumentację należy wykonać w zakresie i ilości określonej w Założeniach do projektowania (Załącznik nr 3 do Zaproszenia).
6. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji zamówienia został zawarty w Założeniach do projektowania (Załącznik nr 3 do Zaproszenia). W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Założeniach do projektowania a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
8. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 140 dni od daty podpisania umowy.
9. Wymagania wobec Wykonawcy:
a) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w pełnym lub ograniczonym zakresie w specjalności architektonicznej wystarczające do zrealizowania zadania,
b) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w pełnym lub ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wystarczające do zrealizowania zadania,
c) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w pełnym lub ograniczonym zakresie w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wystarczające do zrealizowania zadania,
d) aktualne na dzień składania dokumentu zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych w ppkt a)-c) wyżej.e) wykazanie przez Wykonawcę, iż opracował w okresie 5 lat poprzedzających złożenie oferty, a jeżeli ten okres jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 projekty dla budynków użyteczności publicznej lub/i budynków mieszkalnych wielorodzinnych w zakresie remontu lub budowy lub przebudowy obiektu zabytkowego lub wpisanego w miejskiej ewidencji zabytków o wartości minimum 10.000,00 zł brutto każdy.
Dowodami są poświadczenia lub referencje potwierdzające, iż wykonane lub wykonywane usługi zostały wykonane należycie.
10. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca projektu udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na okres 1 roku od daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na podstawie dokumentacji.
2020-02-18 07:54 | Agnieszka Wojtal-Popko |
Witam,
w załączeniu przesyłam ogłoszenie o unieważnieniu postępowania. Pozdrawiam Agnieszka Wojtal-Popko |
2020-02-13 14:29 | Agnieszka Wojtal-Popko |
Witam, w załączeniu przesyłam zestawienie ofert. Agnieszka Wojtal-Popko |
Komunikaty