Temat zapytania: Elektroniczne etykiety cenowe - BRICOMARCHE / GRUPA MUSZKIETERÓW
WSPÓŁPRACA : dostawa na sklep / sklepy
11.02.2020
Kupiec: Łukasz Sobolewski
I. Wstęp
Grupa
Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów
spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300
niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami
spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród”
Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy 370 supermarketów
Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w pod poznańskim Swadzimiu, w
dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest
aktualnie około 13 000 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu
sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4
krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii,Portugalii.
II. Warunki ofertowania
1. Zapytanie
ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Spółki ITM
POLSKA lub spółek jej podlegających wynikających z podjęcia decyzji lub
działań w procesie ofertowania przez Oferenta,
2. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Spółkę ITM POLSKA,
3. ITM POLSKA zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie,
4. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego
zobowiązania ITM POLSKA w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki
niezostanie podpisana umowa o współpracy.
III. Specyfikacja
Celem zapytania jest ustalenie warunków zakupu elektronicznych etykiet cenowych dla sieci sklepów Bricomarche.
OPIS / Specyfikacja:
1) etykieta typu e-papier 1,5 - 2 cale
Nakład : około 5000 szt., 10000szt., 15000szt. etykiet na listwy półki na jeden sklep Bricomarche oraz koszt 1szt. w przypadku domówień
Nakład : około 1000 szt., 2000szt., 3000szt. etykiet na haki na jeden sklep Bricomarche oraz koszt 1szt. w przypadku domówień
I ETAP : test początkowy w centrali ITM Grupy Muszkieterów w Swadzimiu - 2 tygodnie,
II ETAP : test na 1 sklepie w okresie marzec - czerwiec 2020 - 1 miesiąc czasu
DOCELOWO : do około 160 sklepów w 2020 roku wg. ustalonego harmonogramu.
Koszt dostawy i instalacja itp. do wyszczególnienia w ofercie.
Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.
Dostawca
musi zapewnić komunikację bezprzewodową z etykietami elektronicznymi
oraz zapewnić komunikację z systemem na sklepach, obecnie
Storeline/Mercalys. Serwer Storeline/Mercalys udostępniać będzie
odpowiednio sformatowane pliki tekstowe, zawierające dane do
wyświetlania na etykiecie.
Oferta powinna zawierać wycenę montażu oraz szkoleń w centrali (tworzenie etykiet) oraz na sklepach (korzystanie z systemu).
Miejsce dostawy - instalacji : sklepy Bricomarche GRUPY MUSZKIETERÓW,
Płatnik: poszczególne sklepy Bricomarche
Opcjonalnie proszę zaproponować finansowanie w postaci leasingu.
Etykieta powinna spełniać poniższe wymagania i przedstawiać informację:
- nazwa towaru, - nazwa dostawcy, - cena sprzedaży dla Klienta, - kod EAN w formie cyfrowej i kreskowej, - jednostka sprzedaży (szt, m2, mb, kg, op), - przelicznik objętościowy (np. na etykiecie farby o objętości 2,5L info ile kosztuje litr przy zakupie opakowania 2,5L), -
info o KGO jeśli jest podane na fakturze (umieszczane w zakładce "tekst
dowolny" w komentarzu 1): nie ma tego na głównej masce karty artykułu,
więc trzeba wejść w dodatkowe pole, - data wydruku etykiety (opcjonalnie),
W przypadku cen promocyjnych dodatkowo: - daty obowiązywania promocji, -
przekreślone ceny przed promocyjne (przekreślenie drukuje się tylko w
sytuacji jeśli cena przed promocją jest wyższa od promocyjnej).
Opcje w etykietach : animacje
Opcje w etykietach : wyświetlanie naprzemienne
Opcje w etykietach : NFC
Opcje w etykietach : tryb inwentaryzacji
Opcje w etykietach : kolory etykiet - obudowy/ramki
Opcje w etykietach : kolory wyświetlane na ekranie
Proszę potwierdzić poniżej w ofercie możliwość bezpłatnej dostawy próbek etykiet, listew,
uchwytów, regulatorów kąta, osłon itp. do centrali w Swadzimiu, a
najlepiej dostarczyć je fizycznie do 26 02 2020 na adres: ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Dział AZN Koniecznie z dopiskiem Sobolewski Łukasz
(dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi)
IV. Informacje dodatkowe / kryteria
Stałość ceny minimum do 31 12 2020
Warunki gwarancji / serwisu do potwierdzenia:
Podjęcie prac nad usterkami w żądanych czasach: - krytyczne - 1h (uniemożliwiajcie wyświetlanie informacji na etykietach) -
pilne - 4h (utrudniające wyświetlanie informacji na etykietach w
stopniu istotnym, długotrwała aktualizacja cen, błędne ceny itp.) -
średnie - 8h (utrudniające wyświetlanie informacji na etykietach w
stopniu umiarkowany, powolne działanie generatora nowych etykiet itp.) - mało istotne - 48h (pozostałe)
Zakończenie prac (rozwiązanie lub obejście) nad usterkami w żądanych czasach od momentu zgłoszenia: - krytyczne - 4h (uniemożliwiajcie wyświetlanie informacji na etykietach) -
pilne - 8h (utrudniające wyświetlanie informacji na etykietach w
stopniu istotnym, długotrwała aktualizacja cen, błędne ceny itp.) -
średnie - 16h (utrudniające wyświetlanie informacji na etykietach w
stopniu umiarkowany, powolne działanie generatora nowych etykiet itp.) - mało istotne - 72h (pozostałe)
Nasz dział IT ITM POLSKA po przeszkoleniu przez dostawcę zapewnia pierwszą linię wsparcia dla sklepów.
Nasz
dział IT ITM POLSKA zapewnia instrukcję połączenia z dedykowanym
systemem sprzedażowym-magazynowym sklepu (Storeline/Mercalys), po dostarczeniu podpisanej umowy
o zachowaniu poufności NDA.
Wzór NDA umowy o zachowanie poufności załączony jest do postępowania - "umowa o zachowaniu poufności_postępowanie oferowe_AZN_etykiety elektroniczne". Proszę wypełniony wzoru umowy, podpisany (przez osoby prawnie reprezentujące firmę ) i ostemplowany wraz z dokumentami firmy przesłać scanem na emial:
lukasz.sobolewski@muszkieterowie.com (proszę o dane kontaktowe, m.in. email nr telefonu)
a papierowe oryginały w 2 egzemplarzach proszę przesłać na adres:
ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
koniecznie z dopiskiem Sobolewski Łukasz DZIAŁ AZN.
Po otrzymaniu dokumentów zgodnie z opisem powyżej udostępniony zostanie plik z instrukcją połączenia z dedykowanym
systemem sprzedażowym-magazynowym sklepu (Storeline/Mercalys) : "PL_GCOM_Interface_EEG_Flux_complementaire_V14".
Kryteria oceny ofert:
1. Cena,
2. Termin,
3. Zgodność ze specyfikacją,
4. Zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,
V. Wymagania formalne
1. Załączniki mogą byćpodpisane przez
osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (należy wtedy dostarczyć
pełnomocnictwo podpisane przez osoby wskazane w KRS) oraz musi
uwzględniać wszystkie warunki wskazane w paragrafie IV, a zakres
świadczonych usług musi być tożsamy z elementami zawartymi w paragrafie
III.
2. Oferta dodatkowo powinna zawierać informacje:
a. Nazwa firmy,
b. Adres siedziby,
c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty,
d. Wycenę w walucie PLN,
3. Warunki płatności:
a. Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy lub po zakończonym okresie rozliczeniowym,
b. Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT,
4. Warunki zamówienia: zamówienie składane pocztą elektroniczną,
5. Zalecane załączniki do oferty:
a. Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.)
b. Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US,
d. Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,
e. Sprawozdanie finansowe za ostatni rok,
f. Ewentualnie: pełnomocnictwo,
Wszelkie
dokumenty, które winny być dołączone do Oferty w postaci skanu, mogą
być podpisane przez osobę widniejącą w dokumentacji KRS lub posiadającą
aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania spółki. Wszelkie
pełnomocnictwa proszę wówczas wysłać wraz z ofertą.
VI. Klauzula poufności
Nasz
dział IT ITM POLSKA zapewnia instrukcję połączenia z dedykowanym
systemem sprzedażowym-magazynowym sklepu (Storeline/Mercalys), po dostarczeniu podpisanej umowy
o zachowaniu poufności NDA.
Wzór NDA umowy o zachowanie poufności załączony jest do postępowania - "umowa o zachowaniu poufności_postępowanie oferowe_AZN_etykiety elektroniczne". Proszę wypełniony wzoru umowy, podpisany (przez osoby prawnie reprezentujące firmę ) i ostemplowany wraz z dokumentami firmy przesłać scanem na emial:
lukasz.sobolewski@muszkieterowie.com
a papierowe oryginały w 2 egzmeplarzach proszę przesłać na adres:
ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
koniecznie z dopiskiem Sobolewski Łukasz DZIAŁ AZN.
Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.
VII. Termin
1. Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy złożone do dnia 26.02.2020 do godz. 12.00
2. Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3. W przypadku pytań do przedmiotu zapytania należy je przesyłać za pomocą platformy zakupowej,
4. Proces przetargowy planujemy zakończyć do 30.04.2020r,
5. Termin ważności oferty musi wynosić minimum do 30 09 2020r.
VIII. Załączniki
1) Proszę o wypełnienie kwestionariusza w załączonym pliku: "03_Kwestionariusz elektroniczne etykiety cenowe BM"
Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
Kupiec
tel. +48 61 66 51 235 tel. kom. +48 519 407 625
ITM Polska sp. z o.o.Dział Administracji i Zakupów Niekomercyjnych
ITM
Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000052836, REGON 632239507,
NIP 7780000892 Kapitał zakładowy 103 391 500,00 zł
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty