Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: S.270.1.2.2020 Dostawa i montaż sprzętu do lokalizacji pożarów, oraz doposażenie Punktu Alarmowo – Dyspozycyjnego na potrzeby systemu monitoringu przeciwpożarowego obszarów leśnych Nadleśnictwa Toruń – trzecie postępowanie

Tomasz Lisewski
Nadleśnictwo Toruń
Termin:
Zamieszczenia : 29-01-2020 10:43:00
Składania : 05-03-2020 10:00:00
Otwarcia : 05-03-2020 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (S.270.1.2.2020).pdf pdf 133.25 2020-01-29 10:45:12 Postępowanie
SWIZ UE (trzecie).pdf pdf 1068.31 2020-02-03 11:28:16 Postępowanie
Zał. nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1040.56 2020-02-03 11:28:16 Postępowanie
Zał. nr 2 - Formularz ofertowy.docx docx 92.71 2020-02-03 11:28:16 Postępowanie
Zał. nr 3 - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ).docx docx 149.21 2020-02-03 11:28:16 Postępowanie
Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.docx docx 56.49 2020-02-03 11:28:16 Postępowanie
Zał. nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx docx 66.08 2020-02-03 11:28:16 Postępowanie
Zał. nr 6 - Wzór umowy.pdf pdf 759.02 2020-02-03 11:28:16 Postępowanie
Zał. nr 7 - Zobowiązanie dot. zasobów.docx docx 57.77 2020-02-03 11:28:16 Postępowanie
Zał. nr 8 - Podręcznik wdrażania projektu cz. I.pdf pdf 1725.94 2020-02-03 11:28:16 Postępowanie
Zał. nr 8 - Podręcznik wdrażania projektu cz. II.pdf pdf 1265.48 2020-02-03 11:28:16 Postępowanie
Zał. nr 9 - Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO.docx docx 105.5 2020-02-03 11:29:29 Postępowanie
Zał. nr 10 - Wykaz zrealizowanych usług.docx docx 61.89 2020-02-03 11:29:29 Postępowanie
Zał. nr 11 - Wykaz osób uczestniczących w wyk.zam..docx docx 58.2 2020-02-03 11:29:29 Postępowanie
Zał. nr 12 - Oświadczenie o uprawnieniach.docx docx 55.17 2020-02-03 11:29:29 Postępowanie
Zał. nr 13 - Warunki gwarancyjne i serwisowe.docx docx 57.4 2020-02-03 11:29:29 Postępowanie
Formularz cenowy.docx docx 60.97 2020-03-03 12:27:56 Postępowanie

Komunikaty

2020-02-28 12:21 Tomasz Lisewski W dniu 2020-02-28 11:55:13 wpłynęło zapytanie od oferenta o następującej treści:
Dzień dobry, Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: Dostawa i montaż sprzętu do lokalizacji pożarów oraz doposażenie Punktu Alarmowo – Dyspozycyjnego na potrzeby systemu monitoringu przeciwpożarowego obszarów leśnych Nadleśnictwa Toruń – trzecie postępowanie, nr postępowania: S.270.1.2.2020 Proszę o doprecyzowanie treści w siwz w/w zamówienia publicznego ( pkt 6.2 ppkt 3 A), dotyczącej wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający określił tam następujące warunki: ” Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): - zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), co najmniej 2 dostawy specjalistycznych urządzeń służących do wykrywania pożarów wraz z montażem o wartości min. 130,0 tys. zł… " Prosimy o uzupełnienie tej treści, poprzez zamieszczenie dodatkowej informacji udzielającej odpowiedzi na następujące pytania: 1. Czy zamawiający może sprecyzować powyższy zapis, tak aby jasno określał, czy monitoring ppoż. dotyczy terenów leśnych, czy np. budynków? 2. Co Zamawiający rozumie pod pojęciem "specjalistyczne urządzenia”? Czy kamery, czy może np: czujki dymu? 3. Czy zrealizowane dostawy powinny być wyposażone w oprogramowanie do automatycznej detekcji dymów? 4. Czy wymagana wartość podanych dostaw dotyczy kwoty netto czy brutto? 5. Z ilu kamer powinna składać się jedna dostawa? 6. Czy Wykonawca może sumować wartości kilku zamówień w mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej?

Odpowiedź Zamawiającego:
ad. 1 Monitoring p.poż. dot. terenów leśnych ad. 2 Kamery ad. 3 Urządzenia do wykrywania pożarów powinny posiadać system do automatycznej detekcji dymu. ad. 4 Podane dostawy muszą być o wartości min. 130 tyś brutto ad. 5 Z min. 2 kamer ad. 6 Nie można sumować
2020-02-28 12:19 Tomasz Lisewski W dniu 2020-02-26 13:08:26 wpłynęło zapytanie od oferenta o następującej treści:
Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie zapisów SIWZ: 1) Zamawiający opisał w pkt 2.3.4. ppkt 19 wymaganie, że program musi charakteryzować się wysoką skutecznością wykrywania dymu. Powinien znajdować co najmniej 80% dymów widocznych na obrazie z kamery. Ponieważ skuteczność programów analizy wizyjnej jest uzależniona od wielkości poszukiwanego obiektu (w tym wypadku obrazu dymu) , prosimy o podanie jaką wielkość dymu w procentach wysokości i szerokości obrazu kamery, musi wykrywać algorytm dla założonej skuteczności 80%. 2) Prosimy o wyjaśnienie czy aplikacja mobilna , o której mowa pkt 2.3.4. ppkt 21 – jest przedmiotem niniejszego zamówienia? 3) Prosimy o zmianę terminów realizacji zamówienia na 21 dni od daty podpisania umowy – obecny termin realizacji zamówienia 31 03 2020 jest terminem nierealnym do spełnienia. Ustawowe terminy procedowania zamówienia (10 dni na dostarczenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu + 10 dni na podpisanie umowy) powodują, że nawet gdyby Zamawiający wybrał ofertę ocenianą najwyżej w terminie 1 dnia roboczego od daty składania ofert, to umowa na realizację może być podpisana najwcześniej w dniu 30 03 2020 - czyli z terminem wykonania 1 dzień. Zwracamy także uwagę, że warunkiem wykonania umowy jest także zrealizowanie prac przy udziale strony trzeciej (CONECTIO). A jak napisał Zamawiający „Dostęp do komina dla instalacji, deinstalacji i prac planowych, może odbyć się z dwudniowym wyprzedzeniem i z osobistą asystą pracownika Conectio.” - z czego wynika, że nie można umowy zrealizować w wymaganym terminie. Wskazujemy także, że w poprzednim postępowaniu jakie prowadził Zamawiający, okres od terminu składani ofert (15/01/2020) do wymaganego terminu wykonania umowy (29/02/2020) wynosił 47 dni. W obecnym zamówieniu został on skrócony do 26 dni, czyli o 21 dni 4) Prosimy także aby Zamawiający wprowadził w wzorze umowy zapisy o dopuszczalności zmiany umowy wskazując, że termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, z podaniem okoliczności dopuszczających ewentualne zmiany.

Odpowiedź Zamawiającego:
Ad. 1 Minimalny rozmiar wykrywanego obiektu to 10x10 pikseli Ad. 2 Nie dotyczy tego postępowania. Zamawiający posiada takie oprogramowanie, jednak w celu podniesienia funkcjonalności systemu, nie wyklucza takiego zakupu Ad. 3 Z uwagi na rozpoczynający się okres przeciwpożarowy, Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu realizacji zamówienia Ad. 4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany treści umowy
2020-02-28 12:18 Tomasz Lisewski W dniu 2020-02-25 10:33:29 wpłynęło zapytanie od oferenta o następującej treści:
Dzień dobry Zwracamy się o wyjaśnienie zapisów SIWZ w zakresie „opcja wbudowanego dalmierza w kamerach". Czy Zamawiający stawia jakieś wymagania dla dalmierza? Jaka technologia pomiaru, jaki zakres pomiaru, jaka dokładność pomiaru? W jaki sposób dalmierz ma prezentować wyniki pomiaru?

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie precyzuje sposobu działania dalmierza. System musi umożliwiać pomiar odległości obserwowanego obiektu (w tym przede wszystkim dymu) od kamery. Błąd pomiaru odległości może wynosić nie więcej niż 300 m w promieniu 5 km i nie więcej niż 1000 m w promieniu 10 km.
2020-02-28 12:17 Tomasz Lisewski W dniu 2020-02-07 09:02:21 wpłynęło zapytanie od oferenta o następującej treści:
Zwracamy się o zmianę warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt 6.2.3 – zdolność techniczna i zawodowa – w ten sposób , że warunkiem dopuszczającym będzie wykonanie 1 dostawy specjalistycznych urządzeń służących do wykrywania pożarów wraz z montażem o wartości min. 120,0 tys. zł. Obecne warunki postępowania umożliwiają złożenie oferty wyłącznie jednemu podmiotowi. Firma nasza posiada umiejętności i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia i wiele wdrożeń, lecz z uwagi na niższe ceny oferowanych usług nie zrealizowaliśmy robót o wartości 130 tys zł, mimo że realizowaliśmy systemu o podobnej złożoności.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający, Nadleśnictwo Toruń informuje, że nie przewiduje możliwości zmiany warunków udziału w postępowaniu określonego w pkt. 6.2.3 SIWZ


Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1011