Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WKŚ-I-ZZ.272.1.6.2020 Opracowanie mapy do celów projektowych części działki o nr ewid. 51/6 obr. 10 przy ul. Braci Jeziorowskich w Płocku wraz z inwentaryzacją dendrologiczną drzew i krzewów

Aleksandra Mieszkowska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Referat Ochrony Przyrody
Termin:
Zamieszczenia : 21-01-2020 13:29:11
Składania : 21-01-2020 15:11:55
Otwarcia : 10-02-2020 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 30 tyś. euro 

pn. :„Opracowanie mapy do celów projektowych części działki o nr ewid. 51/6 obr. 10 przy ul. Braci Jeziorowskich w Płocku wraz z inwentaryzacją dendrologiczną drzew i krzewów”

I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II.Termin realizacji zamówienia -  do 31 sierpnia 2020r.

III.Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV.Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

1) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:

a) co najmniej 1 osobą posiadającą minimum średnie wykształcenie o kierunku architektura krajobrazu, ogrodnictwo lub leśnictwo

b) co najmniej 1 osobą będącą geodetą uprawnionym

UWAGA! 

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku.

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.


V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. 

Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty. 

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.  

VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.  

VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV. 

IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.  

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.  

XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.  

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: p. Justyna Smolińska tel. (24) 367 15 12, p. Aleksandra Mieszkowska tel. (24) 367 15 10, p. Ewa Ambrochowicz (24) 367 15 10


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;  
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,  
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn "Opracowanie mapy do celów projektowych części działki o nr ewid. 51/6 obr. 10 przy ul. Braci Jeziorowskich w Płocku wraz z inwentaryzacją dendrologiczną drzew i krzewów ".
  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych.  
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;  
  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.  
  7. Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*; 
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;  
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy na opracowanie mapy wraz z inwentaryzacją drzew.pdf pdf 115.43 2020-01-21 14:10:26 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy.pdf pdf 371.75 2020-01-21 14:10:36 Postępowanie
Załaczniki od 2 do 5 do umowy.pdf pdf 44.2 2020-01-21 14:10:41 Postępowanie
Opis_przedmiotu_zamówienia_Braci_Jeziorowskich.pdf pdf 50.16 2020-01-21 14:10:48 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2020-01-21 13:29:11 Kryterium

Komunikaty

2020-01-21 15:11 Aleksandra Mieszkowska Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: z przyczyn technicznych

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
(0)

Liczba odsłon strony: 705