Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-01-2020 12:32:06 |
Składania : | 28-01-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 30 tyś. euro
pn. :„Zatrudnienie psychologa do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym”
I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.
II.Termin realizacji zamówienia - 17.02.2020r. - 13.12.2020r. - w poniedziałki, z wyłączeniem miesiąca sierpnia 2020 roku.
III.Kryteria oceny ofert:
- cena - stawka za jedną godzinę pracy brutto - 80 %,
- program pracy - 10%,
- dodatkowe wykształcenie - ukończone szkolenia lub kursy specjalistyczne, posiadane kwalifikacje i kompetencje - 5%,
- doświadczenie zawodowe - 5%.
IV.Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
2) interdyscyplinarne szkolenia w zakresie różnych zjawisk charakterystycznych dla rodzin z problemem alkoholowym, narkotykowym, przemocą w rodzinie oraz możliwych do zaproponowania rozwiązań – stosownie do wykonywanych działań; Oferent powinien posiadać w szczególności wiedzę na temat: uzależnienia od alkoholu, picia ryzykownego i szkodliwego, eksperymentowania/nadużywania substancji psychoaktywnych, współuzależnienia, zjawiska przemocy w rodzinie, zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży, sytuacji dzieci w rodzinie z problemem alkoholowym, narkotykowym – stosownie do wykonywanych działań.
Zamawiający
zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w
warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub
ekonomicznych innych podmiotów.
V. W przypadku,
gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do
złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do
Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza.
Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.
IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XII.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Ewa
Jabłońska - główny specjalista Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych,
Joanna Dobrzeniecka - główny specjalista Wydziału Zdrowia i Spraw
Społecznych.
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina
Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2020-02-10 11:39 | Ewa Jabłońska |
Do
postępowania
„Zatrudnienie
psychologa
do
pełnienia
dyżurów
w
Punkcie
Informacyjno
-
Konsultacyjnym
(poniedziałki)”
wpłynęły
oferty:
p.
Katarzyny
Wilk
i
p.
Wojciecha
Masłowskiego.
Oferty uzyskały następującą punktację: p. Katarzyna Wilk – 8,15pkt. p. Wojciech Masłowski – 8,10pkt. Wybrano ofertę najkorzystniejszą p. Katarzyny Wilk. |
2020-01-23 15:19 | Ewa Jabłońska |
Informuję,
że
istnieje
rozbieżność
pomiędzy
Szczegółowym
Opisem
Przedmiotu
Zamówienia
a
wzorem
umowy.
W
SOPZ
podano
prawidłowy
tygodniowy
wymiar
godzin
pracy
w
Punkcie
Konsultacyjnym
tj.
3
godziny
tygodniowo.
W SOPZ w pkt.3 błędnie zapisano informację o poradach logopedycznych. W związku z powyższym załączony zostaje nowy wzór umowy - zmiana w § 2, ust 1 oraz nowy poprawiony SOPZ - zmiana w pkt. 3. |
Komunikaty