Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MŚ-AD-KS-332-02/20 "Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Muzeum Śląskiego na rok 2020" część 2: "Dostawa sprzętu biurowego"

Katarzyna Szafranek
Muzeum Śląskie w Katowicach Oddział: Administracji
Termin:
Zamieszczenia : 16-01-2020 13:16:00
Składania : 28-01-2020 08:30:00
Otwarcia : 28-01-2020 08:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Muzeum Śląskiego informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP  i ma na celu uzyskanie ofert na "Dostawę materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Muzeum Śląskiego na rok 2020" Całość postępowania składa się z trzech części. Niniejsze zapytanie stanowi część 2 postępowania: "Dostawa sprzętu biurowego ".


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do zaproszenia. Wykonawca zobowiązany jest do  realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do zaproszenia.

Wykonawca, składając ofertę, składa wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do zaproszenia. 

Wykonawca składając ofertę akceptuje wzór umowy, stanowiący - załącznik nr 3 do zaproszenia. 

Sposób obliczenia ceny

Należy wypełnić załącznik nr 2 do zaproszenia - Formularz oferty. W przypadku braku wskazania szacunkowej ilości materiałów biurowych lub urządzeń przez Zamawiającego w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązany jest do wpisania jednostkowej oferty cenowej dla danego materiału, natomiast zaoferowana cena nie podlega sumowaniu do wartości oferty. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania ceny brutto oferty z uwzględnieniem wszelkich kosztów bezpośrednich i pośrednich, jakie poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, zysku Wykonawcy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków, ubezpieczeń i innych opłat, a w szczególności prawidłowego podatku VAT (jeżeli dotyczy). Podana w ofercie cena całkowita brutto musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

Formularz oferty służy Wykonawcy do zaoferowania jednostkowych cen materiałów biurowych i urządzeń oraz do wyliczenia wartości oferty po uwzględnieniu ilości materiałów wskazanych przez Zamawiającego w formularzu. Wykonawca ma obowiązek przenieść uzyskaną końcową wartość brutto z formularza stanowiącego załącznik nr 2 do pozycji nr 1 na platformie Open Nexus.

W przypadku podania przez Zamawiającego w OPZ oraz w Formularzu oferty produktu referencyjnego należy wycenić produkt referencyjny. 

 Pozostałe informacje:

a)    Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem przez Wykonawców oferty;

b)    Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień;

c)     Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w treści złożonych ofert oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zaproszenia niepowodujących istotnych zmian w treści złożonych ofert – niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę o dokonanej poprawie;

d)    Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyn, co nie może być podstawą ewentualnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego;

e)    W przypadku, gdy umowę będzie podpisywała osoba nieuprawniona do reprezentacji podmiotu, Wykonawca musi dostarczyć przed podpisaniem umowy stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

a)    posiada statut administratora danych osobowych w stosunku do:

          Wykonawcy będącego osobą fizyczną,

          Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą

          pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),

          członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe ogólnie dostępnym, właściwy rejestrze – KRS),

dalej łącznie „Pani/Pana”

b)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Śląskie w Katowicach, 

ul. T. Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, tel.: + 48 (32) 779 93 01, e-mail: dyrekcja@muzeumslaskie.pl;

c)     w związku z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@muzeumslaskie.pl;

d)    Pani/Pana dane osobowe, w zakresie złożenia ofert w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, natomiast w zakresie realizacji ewentualnej umowy zawartej w wyniku wyboru Pana/Pani oferty przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z realizacją tej umowy;

e)    dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania; a jeżeli czas trwania umowy przekracza 10 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

f)     podanie przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Panią/Pana dotyczących, jest związane z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może spowodować odrzucenie oferty; 

g)    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h)    posiada Pani/Pana:

      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże w przypadku Wykonawców którzy złożyli oferty skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zakresem zmian przewidzianych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia oferty oraz nie może naruszać integralności dokumentacji postępowania;

      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

i)     nie przysługuje Pani/Panu:

      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu wynikających z art. 13 lub 14 RODO. W celu zapewnienia że Wykonawca wypełnił ww. wymagane obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej (osób fizycznych), której dane zostały przekazane Zamawiającemu w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia zawiera ust. 3 pkt 4) Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 504269199

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
MS-AD-KS-332-02-20 załacznik nr 3 - wzór umowy cz.2.pdf pdf 3174.95 2020-01-16 13:16:00 Postępowanie
MS-AD-KS-332-02-20 załacznik nr 1- OPZ.pdf pdf 13713.03 2020-01-16 13:16:00 Postępowanie
MS-AD-KS-332-02-20 - załącznik nr 2 - Formularz oferty cz. 2 Dostawa sprzętu biurowego.xlsx xlsx 11.89 2020-01-16 13:16:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Muzeum Śląskiego na rok 2020, cz. 2 Dostawa sprzętu biurowego Sukcesywna dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Muzeum Śląskiego 1 inna Muzeum Śląskie w Katowicach
Tadeusza Dobrowolskiego 1
40-205, Katowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 531