Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-01-2020 12:30:00 |
Składania : | 27-01-2020 23:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z
prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty na wykonanie i dostarczenie szklanego/kryształowego bloku zdobionego techniką
grawerowania wewnętrznego 2D lub 2,5D na kamiennej, szklanej lub drewnianej podstawie,
według opisu przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z pozycjami wymienionymi w
formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1.
Oferta powinna być przygotowana zgodnie z załącznikiem nr 1 i zawierać:
1. Datę oferty
2. Dane oferenta
3. Adresata oferty
4. Ceny w PLN netto i
brutto
5. Oferowane usługi
6. Podpis z pieczęcią
osoby sporządzającej ofertę.
7. Termin ważności oferty.
8. Uzupełnione lub
wykreślone oświadczenie RODO zgodnie z zał. nr 2 (zawarty w zał. nr 1)
9. Informację o spełnianiu/nie spełnianiu
klauzul społecznych zgodnie z zał. nr 3 (zawarty w zał. nr 1)
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wykonanie szklanego/kryształowego bloku z wewnętrznym grawerunkiem
laserowym 2,5D lub 2,5D na kamiennej, szklanej lub drewnianej podstawie.
Ilość 30 sztuk.
Szklany blok będzie wykorzystywany w ramach popularyzacji bezpieczeństwa
technicznego na spotkaniach, podczas których dochodzi do podpisania listów
intencyjnych, porozumień czy jubileuszy interesariuszy współpracujących z UDT.
Rozmiary bloku szklanego: 110x110x30 mm.
Kamienna, szklana lub drewniana podstawa o wysokości 40 mm zlicowana ze
szklaną bryłą.
Technika grawerowania wewnętrznego 2D lub 2,5D.
Projekt grawerunku w załączniku nr 4.
Zdjęcie w załączniku nr 7.
Eleganckie opakowanie ekologiczne, o wielkości współmiernej z wielkością
bloku, z odpowiednimi zabezpieczeniami wewnątrz, umożliwiającymi bezpieczny
transport.
II. WARUNKI WYBORU OFERTY/WYKONAWCY
1. Cena - Wartość oferty - waga 60%
2. Ocena wizualizacji grawerunku; wykończenia szkła na krawędziach; kamiennej,
szklanej lub drewnianej podstawy oraz opakowania – waga 35%
3. Stosowanie klauzul społecznych – 5%
W celu oceny oferty zostanie powołana dwuosobowa komisja.
L.P. |
Kryterium wyboru
oferty |
Punktacja % (waga) |
Zasady punktacji |
1. |
Cena |
60% |
(cena brutto oferty najniższej / cena brutto oferty badanej) x 60 |
2. |
Wizualizacja
grawerunku, wykończenia szkła na krawędziach, kamienna, szklana lub drewniana
podstawa oraz opakowanie |
35% |
Max 35 punktów Ocenie podlegają
między innymi: 1. Detale, stopień
szczegółowości grawerunku (max. 10 punktów) 2. Jakość wykończeń
szkła na krawędziach (max. 5 punktów) 3. Jakość i wygląd kamiennej,
szklanej lub drewnianej podstawy (max.10 punktów) 4. Jakość i wygląd opakowania
(max. 10 punktów) Zamawiający dokona komisyjnej oceny. |
3. |
Stosowanie klauzul
społecznych |
5% |
Stosowanie klauzul –
5 pkt. Brak stosowania
klauzul – 0 pkt. |
W ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert zostaną zsumowane i będą stanowić
końcową ocenę oferty. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy,
którego oferta zdobędzie najwyższą liczbę punktów oraz będzie spełniała
wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
III. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Istotne warunki realizacji zamówienia:
1. Pierwszym etapem realizacji zamówienia będzie przygotowanie oferty. Oferta
powinna zawierać m.in. wizualizację wygrawerowanego projektu zgodnie z
załącznikiem nr 4, zdjęcie wykończenia szkła/kryształu na krawędziach i
wierzchołkach, zdjęcie kilku wersji kamiennej, szklanej lub drewnianej podstawy
oraz zdjęcie propozycji opakowania/kilku opakowań z widocznym zabezpieczeniem
bloku. Wizualizacja i zdjęcia powinny stanowić załącznik nr 5. Spośród
przesłanych ofert zostanie wybrana oferta, która uzyska największa liczbę
punktów (zgodnie z warunkami wyboru oceny/Wykonawcy).
2. Drugim etapem będzie realizacja zamówienia, czyli produkcja szklanych brył
oraz dostarczenie ich do Centrali UDT. Cena transportu będzie wliczona w cenę
produkcji brył.
3. Zlecenie realizowane będzie na podstawie umowy.
4. Termin realizacji usługi - do15 dni roboczych liczony od dnia podpisania
umowy.
5. Szklane bloki w opakowaniach będą dostarczone do Urzędu Dozoru
Technicznego na koszt Wykonawcy. Cena powinna zawierać koszt dostawy oraz
wniesienia do Centrali UDT w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, 02-353, w miejsce
wskazane przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wraz z Wykonawcą w dniu dostawy dokona ilościowego i
jakościowego odbioru szklanych brył, po którym nastąpi podpisanie protokołu
odbioru bez uwag lub z uwagami.
7. W razie stwierdzenia w protokole odbioru, wad jakościowych, Wykonawca
usunie wady oraz dostarczy, na swój koszt, przedmioty wolne od wad, w terminie 5
dni od dnia podpisania protokołu ze stwierdzonymi wadami.
8. Wykonawca potwierdzi realizację usług podobnych do niniejszego zapytania
poprzez załączenie min 3 referencji (z ostatnich 3 lat), jako załącznik nr 6 do
oferty.
IV. WARUNKI PŁATNOŚĆI
1. Termin płatności: 21
dni od daty wpływu do UDT wystawionej prawidłowo pod względem
formalno-rachunkowym faktury. UDT nie dokonuje przedpłaty.
2. Płatność dokonana zostanie przelewem na
konto bankowe Wykonawcy.
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Liczba |
Cena jednostkowa netto (PLN) |
Wartość netto (PLN) |
Stawka podatku VAT |
Wartość podatku VAT |
Wartość brutto |
1 |
Szklana bryła z grawerunkiem, kamienną,
szklaną lub drewnianą podstawą i opakowaniem |
30 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
Okres ważności oferty: ………………………….(min 30 dni)
Ewentualne pytania prosimy kierować na adres oferty.komunikacja@udt.gov.pl.
Termin nadsyłania
ofert upływa 27 stycznia 2020 r., godz. 23:59. Pod uwagę będą brane jedynie
oferty złożone na platformie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w
Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
§ Kontakt
z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony
Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl),
oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i
realizacją zamówienia publicznego …………….
(dane identyfikujące postępowanie,
np. nazwa, numer) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z
art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
§
w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać
ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
−
na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może
zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp;
−
prawo do wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
−
w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
−
Komunikaty