Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-01-2020 12:05:32 |
Składania : | 21-01-2020 09:30:00 |
Otwarcia : | 21-01-2020 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 110/2019 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 06 marca 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.103.2019.PL
Pomoc weterynaryjna zwierzętom poszkodowanym w zdarzeniach drogowych
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielanie pomocy weterynaryjnej zwierzętom poszkodowanym w zdarzeniach drogowych.
Usługa pomocy weterynaryjnej zwierzętom poszkodowanym w zdarzeniach drogowych dotyczy bezdomnych psów i kotów oraz kotów wolno żyjących poszkodowanych w zdarzeniach drogowych na terenie Gminy Miasto Elbląg (zwanych dalej „zwierzętami”).
2. Zakres zamówienia.
Zakres usługi obejmuje:
1) całodobową gotowość do udzielania pomocy weterynaryjnej;
2) w przypadkach, gdy zajdzie taka potrzeba, dojazd na miejsce zdarzenia drogowego w czasie nie dłuższym niż 60 min. od otrzymania zgłoszenia i udzielenie pierwszej pomocy weterynaryjnej zwierzęciu;
3) całodobową opiekę lekarsko – weterynaryjną zwierząt poszkodowanych w zdarzeniach drogowych, obejmującą:
- pierwszą pomoc, diagnostykę i inne badania wyszczególnione w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO -pozycja 1-9,
- karmienie/pojenie;
4) w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba, wykonywanie niezbędnych dla ratowania życia zwierząt zabiegów chirurgicznych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - pozycja 10-27;
5) oddawanie zwłok zwierząt do unieszkodliwienia w przypadkach konieczności poddania zwierzęcia eutanazji albo zgonu zwierzęcia w miejscu świadczenia usługi;
6) prowadzenie REJESTRU WYKONANYCH USŁUG wg wzoru będącego załącznikiem nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO;
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia – 01.02.2020 r.
data zakończenia – 31.12.2020 r.
w przypadku zawarcia umowy po 01.02.2020 r. termin wykonania zamówienia:
data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
data zakończenia – 31.12.2020 r.
IV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Rozliczanie przedmiotu zamówienia następować będzie w okresach miesięcznych, zgodnie z zestawieniem tabelarycznym zawartym w par. 4 ust. 3 wzoru umowy i z zastosowaniem jednostkowych cen ryczałtowych (zgodnych z FORMULARZEM CENOWYM stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO) oraz ilości faktycznie wykonanych w danym miesiącu usług, na podstawie prowadzonego przez Wykonawcę REJESTRU WYKONANYCH USŁUG.
2. Ceny jednostkowe muszą uwzględniać wszystkie elementy cenotwórcze i muszą obejmować całkowity koszt wykonania danego badania/zabiegu, tj. koszt robocizny, niezbędnych materiałów i leków, pracy sprzętu, całodobowej gotowości do świadczenia usługi, zapewnienia całodobowego kontaktu telefonicznego, koszty pośrednie, zysk itp. Muszą również uwzględniać koszty czynności niezbędnych do skontrolowania skuteczności wykonanego leczenia zwierzęcia.
Ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę nie mogą być wyższe niż maksymalne kwoty określone przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do Ogłoszenia. W przypadku, gdy podana przez Wykonawcę cena jednostkowa przewyższać będzie kwotę maksymalną podaną przez Zamawiającego, wówczas oferta nie będzie oceniana.
3. W celu stworzenia możliwości porównania ofert przyjęto po 1 z każdego rodzaju badania/zabiegu. Rozliczanie faktycznie wykonanych usług będzie odbywało się zgodnie z zapisami w § 4 ust. 2 i ust. 3 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
4. Każda cena jednostkowa i wartość musi być podana za pomocą jednej liczby z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (nie można stosować przedziałów liczbowych).
5. W związku z powyższymi zapisami Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił FORMULARZ CENOWY stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Ceny NETTO podane przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej muszą być tożsame z wartościami podanymi w wierszu 10., 29. i 30. w FORMULARZU CENOWYM.
V. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu: Cena - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100 %
Sposób obliczenia: XC = cena najniższa x 100 pkt / cena badanej oferty
Przez cenę przyjętą do oceny ofert należy rozumieć sumę wartości z wiersza 10. FORMULARZA CENOWEGO, 25% wartości z wiersza 29. FORMULARZA CENOWEGO oraz iloczynu 11 miesięcy i wartości z wiersza 30. FORMULARZA CENOWEGO.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostało złożonych o takiej samej cenie ustalonej zgodnie z ppkt 3, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami, którzy złożyli te oferty. O terminie i miejscu negocjacji Zamawiający powiadomi Wykonawców e-mailem.
VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 21 stycznia 2020 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ CENOWY.
VII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Paweł Lipiński – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 405, telefon
55 239 31 26, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje WZÓR UMOWY stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
X. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ CENOWY
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - WZÓR UMOWY
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 – CENY MAKSYMALNE
2020-01-22 11:10 | Paweł Lipiński | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty