Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GŻ/230-2-1/20 Dostawa artykułów higienicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu

Termin:
Zamieszczenia : 13-01-2020 09:08:00
Składania : 21-01-2020 10:00:00
Otwarcia : 21-01-2020 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Zamawiający prowadzi to postępowanie w trybie LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ. Zamawiający preferuje składanie dokumentów związanych z udziałem w tym postępowaniu poprzez profil tego postępowania na platformie zakupowej. W tym przypadku wszelkie dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Adres do składania dokumentów drogą tradycyjną:

Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu

ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole

Sekretariat (pok. nr 11, budynek administracyjny)

Licytacja elektroniczna odbędzie się pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php

Infolinia pomocy technicznej platformy licytacyjnej UZP (22) 852 60 80

 

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do postępowania

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH w Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu

 Klauzula Informacyjna

Administratorem Danych Osobowych, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, str. 1), zwanego dalej RODO jest Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole, w imieniu którego występuje Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.

 Cele, podstawa i zakres przetwarzania danych:

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu są bezpośrednio właściwe przepisy RODO pozostające w związku z przepisami prawa krajowego, a w szczególności ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych wynika z ustawy prawo zamówień publicznych oraz szeregu ustaw kompetencyjnych oraz aktów wykonawczych do ustaw.

Udostępnianie i przekazywanie danych:

Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla realizacji celów przetwarzania określonych powyżej lub zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa.

Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione wyłącznie podmiotom, z którymi zostały zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, jak również podmiotom
i osobom na ich prawnie uzasadnione żądanie zgodnie z obowiązującymi przepisami
o ochronie danych osobowych.

Informujemy, że Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób automatyczny i nie będą profilowane. Nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Podanie przez Państwo danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym.

W przypadku gdy jesteście Państwo pensjonariuszami Domu Pomocy Społecznej
Legnickim Polu Państwa wizerunek i dane osobowe mogą być umieszczane na stronie internetowej Domu: dpslp.org.pl oraz na Facebooku w celu promocji działań i osiągnięć mieszkańców.

Wizerunek i dane osobowe mieszkańców przetwarzane są na podstawie dowolnej pisemnej Państwa zgody jako mieszkańca Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu lub zgody opiekuna prawnego.

Uprawnienia:

Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – prawo da jej cofnięcia. Prawa te mogą być ograniczone przepisami Unii Europejskiej lub przepisami krajowymi.

Ponadto mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli stwierdzicie Państwo z naszej strony naruszenia w zakresie ochrony Państwa danych. Zapewniamy, że poprzez stałe podnoszenie świadomości i kwalifikacji pracowników, odpowiednie zabezpieczenie techniczne dochowamy należytej staranności aby administrowane przez nas dane były odpowiednio przetwarzane i chronione.

Do Państwa dyspozycji pozostaje Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Anna Wojsznis powołany w celu nadzorowania sfery przetwarzania danych osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem: anna.wojsznis.iod@gmail.com oraz nr tel. 507 030 138.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załacznik nr 1-wniosek o dopuszczenie do licytacji.odt odt 27.84 2020-01-13 09:18:47 Kryterium
załacznik nr 5-opis przedmiotu zamówienia.odt odt 27.87 2020-01-13 09:18:47 Kryterium
załącznik nr 2-art 25a udział.odt odt 20.69 2020-01-13 09:18:47 Kryterium
załącznik nr 3-art 25a wykluczenie.odt odt 20.66 2020-01-13 09:18:47 Kryterium
załącznik nr 4-grupa kapitałowa.odt odt 16.87 2020-01-13 09:18:47 Kryterium
załącznik nr 6-wykaz dostaw.odt odt 19.35 2020-01-13 09:18:47 Kryterium
ogłoszenie BZP art higieniczne 2020.pdf pdf 427.35 2020-01-13 12:21:54 Kryterium
załacznik nr 7-projekt umowy.odt odt 34.81 2020-01-13 11:52:29 Kryterium
L-7-2020 Art higieniczne .pdf pdf 784.41 2020-01-27 10:23:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-01-27 10:23 Justyna Siwak Zamawiający w postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na dostawę artykułów higienicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu wybiera ofertę DT DOLNY ŚLĄSK .

L-7-2020 Art higieni [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załacznik nr 1-wnios [...].odt

załacznik nr 5-opis [...].odt

załącznik nr 2-art 2 [...].odt

załącznik nr 3-art 2 [...].odt

załącznik nr 4-grupa [...].odt

załącznik nr 6-wykaz [...].odt

ogłoszenie BZP art h [...].pdf

załacznik nr 7-proje [...].odt

(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 841