- Strona główna
- Postępowanie ID 298852
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Żorach w roku 2020 r.
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Wierzbicka
-
Organizacja
-
OddziałMiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-01-08 12:46:00
-
Składania2020-01-20 13:58:10
-
Otwarcie ofert2020-01-20 12:59:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Żorach informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców oraz zapraszamy do składania ofert na sukcesywną dostawę artykułów biurowych wyszczególnionych w formularzu cenowym (załącznik).
Dostawa będzie realizowana w ciągu trzech dni roboczych od daty złożenia zamówienia na obiekty MOSiR w Żorach:
- budynek administracyjny przy ulicy Wolności 36a,
- hala widowiskowo-sportowa przy ulicy Folwareckiej 10,
- ośrodek rekreacyjno-wypoczynkowy przy ulicy Kłokocińskiej 78a.
Zakup artykułów biurowych następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłoszonych w formie mailowej przez pracownika Zamawiającego.
Zaoferowana cena za realizację dostawy musi zawierać ceny wszystkich wymienionych w załączniku artykułów (z wyłączeniem asortymentu z wartością "0") z uwzględnieniem podanych ilości. Cena ofertowa zostanie zamieszczona w umowie na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego zapytania.
Wynagrodzenie realizowane będzie na podstawie faktur, wystawionych po zrealizowaniu każdorazowego zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 32 4341751 wew.103,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-01-20
13:58:10
|
Ewa Wierzbicka | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało anulowane ze względu na brak ofert. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?