Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej w Lęborku

Agnieszka Renka
Urząd Miasta Lębork Oddział: Wydział Realizacji Inwestycji (RI)
Termin:
Zamieszczenia : 07-01-2020 10:27:26
Składania : 17-01-2020 09:45:00
Otwarcia : 17-01-2020 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

A. Charakterystyka zadania:

 

1.      Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej inwestycji polegającej na budowie komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej w zabudowie uzupełniającej na dz. nr 369/2,368/2 oraz 367 obr. 7 w Lęborku z towarzyszącym zagospodarowaniem terenu wraz z  przyłączami wodociągowym, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej. Zadanie inwestycyjne objęte dofinansowaniem z Funduszu Dopłat.

  1. Podstawowe dane budynku:

a) liczba kondygnacji – 4, budynek częściowo podpiwniczony

b) liczba mieszkań – 12;

c) powierzchnia użytkowa mieszkań – 448,85 m2;

d) powierzchnia całkowita – 827,16 m2;

d) powierzchnia zabudowy – 168,44 m2;

e) wysokość – 12,595 m;

f) kubatura  netto/brutto 1646,12 m3/ 2507,18 m3.

g) budynek będzie zlokalizowany w zwartej śródmiejskiej zabudowie uzupełniającej.

 

B.     Termin realizacji:

  1. Termin realizacji zamówienia: do 31.01.2021 r. (do dnia zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy).
  2. Za ostateczny termin wykonania zadania uważa się termin zakończenia wszystkich robót budowlanych i uznania ich za należycie wykonane, z przekazaniem Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie.

 

C.     W zakresie oferty należy uwzględnić:

  1. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:

1.1.Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową z wykonawcą robót budowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi;

1.2.Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności;

1.3.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,                        a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych                              i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;

1.4.Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania;

1.5.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami harmonogramu rzeczowo-finansowego, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych;

  1. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności:

2.1.Przed rozpoczęciem budowy kompleksowe sprawdzenie dokumentacji projektowej pod kątem kompletności i prawidłowości wykonania oraz poinformowanie Zamawiającego o możliwych trudnościach w związku z wykrytymi nieprawidłowościami. Zaproponowanie działań naprawczych;

2.2.Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii;

2.3.W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do opiniowania rozwiązań w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót);

2.4.Wymagana jest obecność Wykonawcy na budowie i naradach koordynacyjnych mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy minimum 1 raz w tygodniu oraz według potrzeb określonych przez Zamawiającego;

2.5.Udział w procesie przygotowania, kompletowania zawiadomienia o zakończeniu budowy dot. zrealizowanej inwestycji;

2.6.Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie gwarancyjnym.

 

D.    Informacje dotyczące przetwarzanie danych osobowych:

1.      Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1.1.            Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280;

1.2.            Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. 59 8637 733;

1.3.            Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stryjewskiego wraz z rozbiórką obiektu garażowego”, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

2.      Wykonawca posiada:

2.1.       Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;

2.2.      Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;

2.3.      Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

2.4.      Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;

3.      Wykonawcy nie przysługuje:

3.1.       W związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

3.2.      Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

E.     Uwagi formalne:

1.      Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald Babul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.

2.      W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

3.      Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:

3.1. Dokumentacją projektową pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej”. składającą się z następujących elementów:

3.1.1. Projekt wykonawczy – Branża elektryczna – stanowiący Załącznik nr 12 do opisu zamówienia;

3.1.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – instalacja elektryczna - stanowiący Załącznik nr 19 do opisu zamówienia;

3.1.3. Przedmiar  - instalacja elektryczna i teletechniczna – stanowiący załącznik nr 22 do opisu zamówienia.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 19 - Specyfikacja techniczna - instalacja elektryczna.pdf pdf 373.93 2020-01-07 10:37:28 Postępowanie
Załączni nr 22 - przedmiar robót - instalacja elektryczna.pdf pdf 228.21 2020-01-07 10:38:40 Postępowanie
E-1.pdf pdf 381.85 2020-01-07 10:41:11 Postępowanie
E-10.pdf pdf 190.61 2020-01-07 10:41:11 Postępowanie
E-11.pdf pdf 266.04 2020-01-07 10:41:11 Postępowanie
E-12.pdf pdf 1610.95 2020-01-07 10:41:11 Postępowanie
E-2.pdf pdf 460.61 2020-01-07 10:41:11 Postępowanie
E-3.pdf pdf 432.59 2020-01-07 10:41:11 Postępowanie
E-4.pdf pdf 432.87 2020-01-07 10:41:11 Postępowanie
E-5.pdf pdf 433.64 2020-01-07 10:41:12 Postępowanie
E-6.1.pdf pdf 386.92 2020-01-07 10:41:12 Postępowanie
E-6.pdf pdf 444.81 2020-01-07 10:41:12 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja - 1 szt. Urząd Miejski w Lęborku
Armii Krajowej 14
84-300, Lębork
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2761 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 818