Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-01-2020 10:27:26 |
Składania : | 17-01-2020 09:45:00 |
Otwarcia : | 17-01-2020 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
A. Charakterystyka zadania:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej inwestycji polegającej na budowie komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej w zabudowie uzupełniającej na dz. nr 369/2,368/2 oraz 367 obr. 7 w Lęborku z towarzyszącym zagospodarowaniem terenu wraz z przyłączami wodociągowym, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej. Zadanie inwestycyjne objęte dofinansowaniem z Funduszu Dopłat.
a) liczba kondygnacji – 4, budynek częściowo podpiwniczony
b) liczba mieszkań – 12;
c) powierzchnia użytkowa mieszkań – 448,85 m2;
d) powierzchnia całkowita – 827,16 m2;
d) powierzchnia zabudowy – 168,44 m2;
e) wysokość – 12,595 m;
f) kubatura netto/brutto 1646,12 m3/ 2507,18 m3.
g) budynek będzie zlokalizowany w zwartej śródmiejskiej zabudowie uzupełniającej.
B. Termin realizacji:
C. W zakresie oferty należy uwzględnić:
1.1.Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową z wykonawcą robót budowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi;
1.2.Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności;
1.3.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
1.4.Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania;
1.5.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami harmonogramu rzeczowo-finansowego, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych;
2.1.Przed rozpoczęciem budowy kompleksowe sprawdzenie dokumentacji projektowej pod kątem kompletności i prawidłowości wykonania oraz poinformowanie Zamawiającego o możliwych trudnościach w związku z wykrytymi nieprawidłowościami. Zaproponowanie działań naprawczych;
2.2.Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii;
2.3.W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do opiniowania rozwiązań w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót);
2.4.Wymagana jest obecność Wykonawcy na budowie i naradach koordynacyjnych mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy minimum 1 raz w tygodniu oraz według potrzeb określonych przez Zamawiającego;
2.5.Udział w procesie przygotowania, kompletowania zawiadomienia o zakończeniu budowy dot. zrealizowanej inwestycji;
2.6.Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie gwarancyjnym.
D. Informacje dotyczące przetwarzanie danych osobowych:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280;
1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. 59 8637 733;
1.3. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stryjewskiego wraz z rozbiórką obiektu garażowego”, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
2. Wykonawca posiada:
2.1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
2.2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
2.3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
2.4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
3. Wykonawcy nie przysługuje:
3.1. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
3.2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
E. Uwagi formalne:
1. Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald Babul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.
2. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
3.1. Dokumentacją projektową pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej”. składającą się z następujących elementów:
3.1.1. Projekt wykonawczy – Branża elektryczna – stanowiący Załącznik nr 12 do opisu zamówienia;
3.1.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – instalacja elektryczna - stanowiący Załącznik nr 19 do opisu zamówienia;
3.1.3. Przedmiar - instalacja elektryczna i teletechniczna – stanowiący załącznik nr 22 do opisu zamówienia.
Komunikaty