Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1 wykonanie usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu oraz zagospodarowania opakowań z papieru i tektury ( makulatury kartonowej z tektury falistej i makulatury mieszanej ) zwanej w umowie " odpadem o kodzie 15 01 01 lub makulaturą.

Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2019 08:28:39
Składania : 17-12-2019 08:40:00
Otwarcia : 17-12-2019 08:45:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


4  WOJSKOWY  SZPITAL  KLINICZNY  Z  POLIKLINIKĄ

SAMODZIELNY  PUBLICZNY  ZAKŁAD  OPIEKI  ZDROWOTNEJ

50 – 981  Wrocław , ul. R. Weigla  5  , telefon 261- 660 – 547 , fax 261- 660 – 536

 

ZATWIERDZAM

 

..........................................

 

                                                  

Z  A  P Y T A N I E   O F E R T O W E

ZAMAWIAJĄCY :

4 wojskowy  Szpital  Kliniczny  z  Polikliniką

Samodzielny  Publiczny  Zakład  Opieki  Zdrowotnej

ul. Weigla  5

50-981  Wrocław

RACHUNEK  DLA :

 

FORMA ZAPŁATY – PRZELEW – 30 DNI

 

opis

Wartość netto

za 1kg

Wartość  / brutto/ za 1 kg

   1.1

Prosimy o ofertę cenową  na zakup makulatury w zł/1kg

W skład surowca wtórnego wchodzą głównie czyste kartony oraz małe ilości gazet oraz odpady papierowe.

Średnia roczną produkcję makulatury szacuje się w przedziale 35,00 Mg.

Cena jednostkowa powinna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania finalnej usługi, w szczególności koszty odbioru, załadunku i transportu makulatury. (kod 150101 )

 

1.1Cena wywozu makulatury jest przyjęta  na podstawie oferty Zleceniobiorcy:                     

- makulatura kartonowa z tektury falistej

     ........................................................................................... zł netto/ kg

- makulatura mieszana    .............................................zł netto/ kg

1.2 Za wykonanie kompleksowej  usługi odbioru, transportu oraz zagospodarowania w/w odpadu  Strony ustalają;

- cenę jednostkową  netto: ................ zł za 1 kg odpadu (słownie: .................................................... .netto za kilogram)

- cenę jednostkową brutto................... zł za 1 kg odpadu (słownie: .................................................... brutto za kilogram)      

      

Podstawienie kontenera   powyżej 15m3.

Miesięczna ilość makulatury od 3 ton . do 4 ton.

 

 

2.

Ofertę cenową prosimy przedstawić do 17.12.2019r. do Logistyki Szpitala pokój nr 4 lub na adres logistyka@4wsk.pl  lub fax  261-660 -778

przesłana oferta cenowa nie stanowi związania się stron do wykonania usługi, ma jedynie charakter rozeznania cenowego rynku.

 

 

 

 

Wykonawca  realizując cel  niniejszej umowy przyjmuje do wiadomości, że:

1)        Administratorem danych osobowych  Wykonawcy jest Zleceniodawca czyli  4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu reprezentowany przez  Komendanta,  z siedzibą przy  ul. R. Weigla 5,   50-981 Wrocław,

2)        dane osobowe Wykonawcy przetwarzane są w celu realizacji przedmiotowej umowy,

3)        Administrator danych  osobowych gwarantuje właściwą ochronę  danych osobowych Wykonawcy;

4)        Wykonawca, którego dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania;

5)        Podanie przez Wykonawcę swoich danych osobowych jest obowiązkowe, co wynika  z zapisów Zarządzenia  nr 15/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 sierpnia 2018 r. w sprawie nadania statutu 4 Wojskowemu Szpitalowi Klinicznemu  z Polikliniką Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu

( Dz.Urz. MON poz.117 ).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

----------------------------------------

                                                                                                       podpis  osoby  upoważnionej

 

W.P.  261 660 414

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wzór umowy

 

 

Umowa nr                       /SGN/log/2019

 

 

Zawarta w dniu   ………………….    r. we Wrocławiu pomiędzy:

 

4 Wojskowym Szpitalem Klinicznym z Polikliniką Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu, z siedzibą 50-981 Wrocław, ul. Weigla 5,  zarejestrowanym w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia – Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000016478, Regon 930090240, NIP 899-22-28-956,  

reprezentowanym przez:

 

Komendanta – płk. dr. n. med. Wojciecha Tańskiego

 

zwanym w treści umowy ZLECENIODAWCĄ,

 

 

a

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

Zwanym w treści umowy ZLECENIOBIORCĄ.

 

Niniejsza umowa jest następstwem udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro - art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).

§ 1

 

1. Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca przyjmuje do realizacji wykonanie usługi                                w zakresie odbioru, załadunku, transportu (samochodem krytym lub podstawiony  kontener powyżej 15m3) oraz zagospodarowania opakowań z papieru i tektury (makulatury kartonowej z tektury falistej i makulatury mieszanej) zwanej w umowie „odpadem” (o kodzie 15 01 01) lub „makulaturą”, powstałych w wyniku działalności 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką  SP ZOZ we Wrocławiu

2. Miejscem odbioru odpadu jest siedziba Zleceniodawcy Wrocław, ul. Weigla 5,
50-981 Wrocław.

  3. Zleceniobiorca oświadcza, iż działa zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.

 

§ 2

 

1.      Odbiór i wywóz makulatury następować będzie wg wcześniejszych ustaleń sporządzonych na podstawie oferty Zleceniobiorcy.

2.      Rozliczenie wywozu makulatury będzie następować na podstawie dokumentu DSB (Dowód Skupu Bezgotówkowego) określającego ilość i wartość netto przyjętych odpadów.

3.      Masa przyjętych odpadów będzie określana przez Zleceniodawcę w kg, na podstawie ważenia na wadze w siedzibie Zleceniodawcy. Zleceniodawca oświadcza, iż posiada na swoim terenie wagę nieautomatyczną przesuwnikową WS-25 o zakresie ważenia do  25 000 kg z III klasą dokładności, z aktualną legalizacją -  (załącznik nr 1).

4.      Za wykonanie kompleksowej  usługi odbioru, transportu oraz zagospodarowania ww. odpadu  Strony ustalają;

1)  cenę jednostkową  netto: ................ zł za 1 kg odpadu (słownie: ...................... netto za kilogram),

2)  cenę jednostkową brutto................... zł za 1 kg odpadu (słownie: ............... brutto za kilogram).      

5.      Selektywnie zbierana makulatura odbierana będzie w zależności od potrzeby Zleceniodawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 – 14.00,                            z dwudniowym wyprzedzeniem zgłoszenie odbioru, dokonanym pod nr telefonu ...................................................................................................................  .         

 

§ 3

 

1.    Zleceniodawca zobowiązuje się do:

1)  zapewnienia dojazdu do miejsca odbioru odpadów,

2)  przygotowania makulatury do załadunku,

3)  przestrzegania wymagań jakościowych dla makulatury (załącznik nr 2),

4)  wyznaczenia pracownika obecnego przy ważeniu i odbiorze makulatury,

5)  prowadzenia ewidencji odbieranych odpadów.

2.    Osobą upoważnioną przez Zleceniodawcę w sprawach jw. jest Wiesław Przybylak, Katarzyna Łabędzka - Przechoćko, Ewa Pyrsz,  tel. 261-660 -414, Małgorzata Wiśniewska,

3.    Osobą upoważnioną przez Zleceniobiorcę w sprawach jw. jest ...................................             tel. .......................................................................

4.    Zleceniobiorca zobowiązuje się do:

1)  przestrzegania odbioru odpadów zgodnie z warunkami niniejszej umowy,

2)  każdorazowo, po odbiorze makulatury, przekazania dokumentu ważenia Zleceniodawcy,

3)  realizowania przedmiotu zamówienia własnymi siłami i środkami transportu z zastrzeżeniem ust. 5

4)  przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r.  poz.701 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r.  poz. 1396 z późn. zm.). 

5)  przekazywania po każdym odbiorze wypełnionych i podpisanych kopii kart przekazania odpadu sporządzonych wg zasad określonych odrębnymi przepisami.        

5.    Powierzenie części przedmiotu umowy innym Wykonawcom wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zleceniodawcy. Jeżeli Zleceniobiorca zleci wykonanie niektórych czynności innym podmiotom (choćby za zgodą Zleceniodawcy) to ponosi odpowiedzialność za działania innych Wykonawców, którym powierzył wykonanie zadań wynikających z postanowień umowy.

6.    Zleceniobiorca oświadcza, że odbierane odpady zostaną zagospodarowane zgodnie                z art. 4 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1932 z późn. zm. ).

7.    Zleceniobiorca oświadcza, iż posiada podpisane umowy z organizacjami zajmującymi się recyklingiem odpadów.

8.    Zleceniobiorca oświadcza, iż posiada zezwolenie ………………………………, wydane na podstawie ustawy o odpadach, na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.

9.    O każdych zmianach w decyzjach/zezwoleniach Zleceniobiorca informuje Zleceniodawcę.

§ 4

Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu wyrządzonych szkód oraz w mieniu będącym własnością Zamawiającego, w szczególności:

1) Wykonawca odpowiada za działania lub zaniechania osób, którym powierzył lub za pomocą których wykonuje przedmiot umowy ;

2) Wykonawca obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

 

§ 5

 

1.   Za odbiór i wywóz makulatury strony ustalają ceny jednostkowe określone                          w § 2 ust. 4. Ceny uwzględniają wszystkie koszty niezbędne do wykonania finalnej usługi w szczególności koszty odbioru, załadunku i transportu.

2.   Dokument DSB, o którym mowa w § 2 ust. 2, stanowi podstawę do wystawienia faktury przez Zleceniodawcę. Oryginał DSB wraz z fakturą  Zleceniodawca dostarczy Zleceniobiorcy.

3.   Zleceniobiorca gwarantuje stałą i niezmienną cenę przez okres trwania umowy.                W przypadku istotnych zmian cen odbioru i zagospodarowania odpadów, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy z uwzględnieniem słusznych interesów obu stron.

4.   Zapłata nastąpi na podstawie wystawionych przez Zleceniodawcę faktur, przelewem na rachunek bankowy Zleceniodawcy:

4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław

NIP: 899-22-28-956 REGON: 930090240

 

BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO

 ODDZIAŁ WE WROCŁAWIU

UL. MALARSKA 26

50-111 WROCŁAW

61 1130 1033 0018 7991 8520 0005

     przy czym faktury będą wystawiane co miesiąc, w oparciu o faktycznie wykonaną usługę za ten okres. Zastosowanie będą miały ceny jednostkowe określone w umowie.      

5.   Karty przekazania odpadów będą wystawiane na koniec każdego miesiąca   kalendarzowego przez Zleceniodawcę na podstawie DSB i dostarczane Zleceniobiorcy w celu otrzymania potwierdzenia przekazania odpadów.

6.   Strony ustalają, że płatność za faktury następować będzie przelewem w ciągu 21 dni od otrzymania faktury przez Zleceniobiorcę.

7.   Za dzień zapłaty uznaje się dzień wpływu środków pieniężnych na konto bankowe Zleceniodawcy. Od należności nieuiszczonych w terminie, Zleceniodawca może naliczać odsetki ustawowe.

8.   W przypadku niedopełnienia warunków umowy Zleceniodawca ma prawo przekazać ten sam rodzaj odpadu, który jest objęty niniejszą umową również innym podmiotom.

 

 

 

 

§ 6

 

1.    Umowa zostaje zawarta na czas określony, od 1 stycznia 2020 r. do 31grudnia 2020 r.

2.    Strony przewidują możliwość rozwiązania niniejszej umowy za jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia lub w drodze porozumienia stron. Okres wypowiedzenia upływa w ostatnim dniu miesiąca.

3.    Każdej ze stron przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub jej rozwiązania bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku rażącego naruszenia przez drugą stronę istotnych postanowień niniejszej umowy

4.    Zleceniodawca może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym jeżeli Zleceniobiorca nie dotrzymuje zapisów realizacji umowy lub wykonuje przedmiot umowy w sposób niezgodny z umową lub warunkami określonymi w odrębnych przepisach.

5.    Zleceniodawca zastrzega sobie prawo zmiany terminów, częstotliwości, godzin oraz ilości odbieranej makulatury bez konsekwencji finansowych dla Zleceniodawcy.

 

§ 7

 

Zleceniobiorca nie może bez pisemnej zgody Zleceniodawcy przenosić wierzytelności wynikających z niniejszej umowy pod jakimkolwiek innym tytułem na osoby trzecie, ani rozporządzać nimi w jakiejkolwiek prawem przewidzianej formie. W szczególności wierzytelność nie może być przedmiotem zabezpieczenia zobowiązań Zleceniobiorcy (np. z tytułu umowy kredytu, pożyczki). Zleceniobiorca nie może również zawrzeć umowy z osobą trzecią o podstawienie w prawa wierzyciela (art. 518 Kodeksu Cywilnego) umowy poręczenia, przekazu. Art. 54 ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r. (Dz. U.  z  2018r., poz. 2190 z późn. zm.) ma zastosowanie

 

 

§ 8

1.      W okresie obowiązywania umowy Zleceniodawca i Zleceniobiorca zobowiązani są do pisemnego wzajemnego zawiadomienia w terminie 7 dni o:

1)  zmianie nazwy, adresu i zmianie osób reprezentujących,

2)  ogłoszeniu upadłości ,

3)  wszczęciu postępowania układowego lub naprawczego,

4)  likwidacji działalności,

5)  zawieszeniu działalności,

2.      Zleceniobiorca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zleceniodawcy w terminie 7 dni o zmianie miejsca siedziby.

 

§ 9

Zmiana umowy

 

1.    Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu stron.

2.    Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.

 

§ 10

Postępowanie w sprawach spornych

 

1.    Wszelkie spory strony zobowiązują się załatwić w pierwszej kolejności polubownie.

2.    Do rozstrzygnięcia sporów sądowych strony ustalają właściwość Sądu siedziby Zleceniodawcy.

 

 

§ 11

Pozostałe postanowienia

 

1.    W sprawach nieuregulowanych umową oraz do wykładni jej postanowień zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny,  oraz innych obowiązujących w Polsce aktów prawnych.

2.    Integralną częścią umowy jest oferta sporządzona i złożona w drodze zapytania ofertowego, z tym , że pierwszeństwo mają postanowienia niniejszej umowy, przy czym oferta jako sporządzona w jednym egzemplarzu nie stanowi załącznika                        i znajduje się u Zleceniodawcy wraz z całą dokumentacją postępowania, którego wynikiem jest niniejsza umowa.   

 

§ 12

 

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 ZLECENIODAWCA                                           ZLECENIOBIORCA

 

 

 

 

 

………………………………………….                      ……………………………………….

                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

Do umowy zawartej pomiędzy:

 

4 Wojskowym Szpitalem Klinicznym z Polikliniką Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu

 

a

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

.............................................. we Wrocławiu.

 

§ 1

Wymagania jakościowe dla makulatury:

 

1.    Niedopuszczalne zanieczyszczenia papiernicze:

 

Papiery metalizowane, fotograficzne, laminowane, warstwowe z tkaniną (gazą), powlekane lakierami, farbami i tworzywami sztucznymi, z okienkami z folii wiskozowej lub papieru pergaminowego, nasycone tłuszczami, asfaltowe, papowe, nasycone żywicami syntetycznymi, parafinowane, wodoodporne, pergaminowe i pergamin sztuczny, silnie barwiące masę papierniczą, o intensywnym zapachu, z reklam ulicznych, zawierające włókna syntetyczne, podgumowane, etykiety i inne papiery samoprzylepne, okładki z tektury makulaturowej z płótnem lub folią z tworzyw sztucznych, kalki kreślarskie, kalki barwiące do pisania i powielania, druki samokopiujące, tapety, opakowania po napojach i płynach, makulatura pochodząca z wysypisk (śmietnikowa), segregatory z częściami metalowymi, wałki, gilzy, tuby, wytłoczki po jajkach i sprzęcie elektronicznym.

 

2.    Niedopuszczalne zanieczyszczenia nie papiernicze:

 

Tworzywa sztuczne(styropiany, taśmy, gąbki, teczki, okładki plastikowe, worki na śmieci, reklamówki itp.), mineralne (ziemia, kreda, węgiel), kleje (do sklejania na gorąco, lateksowe, polioctanowe, silikonowe, itp.), metalowe (zszywki, spinacze, grube połączenia metalowe, klamry, druty., taśmy, zamki do segregatorów,  itp., chemikalia (nawozy, farby, sadze, detergenty), farby drukarskie (fluoryzujące, magnetyczne, metaliczne, grube, flokowane), materiały introligatorskie włókiennicze (gazy, taśmy, płótna, sznurki, nici), ślady tytoniu, resztki artykułów spożywczych, pasze, mączka rybna, materiały budowlane (cement, gips, farby, żwir, masy formierskie, kamienie, cegły, itp.), folie aluminiowe, szkło, drewno, płyty pilśniowe, wiórkowe, okleiny meblowe, odpady komunalne.

 

3.    Makulatura nie może posiadać widocznych śladów skażenia mikrobiologicznego (np. śladów pleśni, zbutwienia) ani charakterystycznego zapachu świadczącego                         o zapoczątkowanych procesach gnilnych.

 

4.    Zawilgocenie makulatury nie może przekraczać 10%. Folia powinna być czysta                       i sucha.

 

                   ZLECENIODAWCA                                           ZLECENIOBIORCA

 

 

     ………………………………………                           …………………………………….

 

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Makulatura.doc doc 163.5 2019-12-13 08:48:53 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja zapytanie ofertowe na odbiór makulatury oraz transport i zagospodarowanie 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1235