Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-12-2019 08:28:39 |
Składania : | 17-12-2019 08:40:00 |
Otwarcia : | 17-12-2019 08:45:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
4 WOJSKOWY
SZPITAL KLINICZNY Z
POLIKLINIKĄ
SAMODZIELNY PUBLICZNY
ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
50 – 981
Wrocław , ul. R. Weigla 5 , telefon 261- 660 – 547 , fax 261- 660 – 536
ZATWIERDZAM
..........................................
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
ZAMAWIAJĄCY : 4 wojskowy Szpital Kliniczny
z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej ul. Weigla 5 50-981 Wrocław |
RACHUNEK DLA : |
FORMA ZAPŁATY – PRZELEW – 30 DNI
|
opis |
Wartość netto za 1kg |
Wartość / brutto/ za 1 kg |
1.1 |
Prosimy o ofertę cenową na zakup makulatury w zł/1kg W skład surowca wtórnego wchodzą głównie czyste kartony oraz małe ilości gazet oraz odpady papierowe. Średnia roczną produkcję makulatury szacuje się w przedziale 35,00 Mg. Cena jednostkowa powinna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania finalnej usługi, w szczególności koszty odbioru, załadunku i transportu makulatury. (kod 150101 ) 1.1Cena wywozu makulatury jest przyjęta
na podstawie oferty Zleceniobiorcy: - makulatura kartonowa z tektury falistej
...........................................................................................
zł netto/ kg - makulatura mieszana
.............................................zł netto/ kg 1.2 Za wykonanie kompleksowej
usługi odbioru, transportu oraz zagospodarowania w/w odpadu Strony ustalają; - cenę jednostkową netto: ................ zł za 1 kg odpadu (słownie:
.................................................... .netto za kilogram) - cenę jednostkową brutto: ...................
zł za 1 kg odpadu (słownie:
.................................................... brutto za kilogram) Podstawienie kontenera powyżej 15m3. Miesięczna ilość makulatury od 3 ton . do 4 ton. |
|
|
2. |
Ofertę cenową prosimy przedstawić do 17.12.2019r. do
Logistyki Szpitala pokój nr 4 lub na adres logistyka@4wsk.pl lub fax
261-660 -778 przesłana
oferta cenowa nie stanowi związania się stron do wykonania usługi, ma jedynie
charakter rozeznania cenowego rynku. |
Wykonawca realizując cel niniejszej umowy przyjmuje do wiadomości, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zleceniodawca czyli 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu reprezentowany przez Komendanta, z siedzibą przy ul. R. Weigla 5, 50-981 Wrocław,
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane są w celu realizacji przedmiotowej umowy,
3) Administrator danych osobowych gwarantuje właściwą ochronę danych osobowych Wykonawcy;
4) Wykonawca, którego dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania;
5) Podanie przez Wykonawcę swoich danych osobowych jest obowiązkowe, co wynika z zapisów Zarządzenia nr 15/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 sierpnia 2018 r. w sprawie nadania statutu 4 Wojskowemu Szpitalowi Klinicznemu z Polikliniką Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
( Dz.Urz. MON poz.117 ).
----------------------------------------
podpis osoby upoważnionej
W.P. 261 660 414
Wzór umowy
Umowa
nr /SGN/log/2019
Zawarta w dniu ………………….
r. we Wrocławiu pomiędzy:
4 Wojskowym Szpitalem
Klinicznym z Polikliniką Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej we
Wrocławiu, z siedzibą 50-981 Wrocław, ul. Weigla 5, zarejestrowanym w Sądzie Rejonowym dla
Wrocławia – Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000016478, Regon 930090240, NIP
899-22-28-956,
reprezentowanym
przez:
Komendanta – płk. dr. n. med.
Wojciecha Tańskiego
zwanym w treści
umowy ZLECENIODAWCĄ,
a
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
Zwanym w treści
umowy ZLECENIOBIORCĄ.
Niniejsza
umowa jest następstwem udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro - art. 4 pkt 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019
r. poz. 1843).
§ 1
1. Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca przyjmuje do realizacji
wykonanie usługi
w zakresie odbioru, załadunku, transportu (samochodem krytym lub podstawiony
kontener powyżej 15m3) oraz zagospodarowania opakowań z
papieru i tektury (makulatury kartonowej z tektury falistej i makulatury
mieszanej) zwanej w umowie „odpadem” (o kodzie 15 01 01) lub „makulaturą”, powstałych
w wyniku działalności 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
2. Miejscem
odbioru odpadu jest siedziba Zleceniodawcy – Wrocław, ul. Weigla 5,
50-981 Wrocław.
3. Zleceniobiorca oświadcza,
iż działa zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami dotyczącymi ochrony
środowiska.
§ 2
1.
Odbiór
i wywóz makulatury następować będzie wg wcześniejszych ustaleń sporządzonych na
podstawie oferty Zleceniobiorcy.
2.
Rozliczenie
wywozu makulatury będzie następować na podstawie dokumentu DSB (Dowód Skupu
Bezgotówkowego) określającego ilość i wartość netto przyjętych odpadów.
3.
Masa
przyjętych odpadów będzie określana przez Zleceniodawcę w kg, na podstawie
ważenia na wadze w siedzibie Zleceniodawcy. Zleceniodawca oświadcza, iż posiada
na swoim terenie wagę nieautomatyczną przesuwnikową WS-25 o zakresie ważenia
do 25 000 kg z III klasą
dokładności, z aktualną legalizacją -
(załącznik nr 1).
4.
Za
wykonanie kompleksowej usługi odbioru,
transportu oraz zagospodarowania ww.
odpadu Strony ustalają;
1)
cenę jednostkową netto: ................
zł za 1 kg odpadu (słownie: ...................... netto za kilogram),
2)
cenę jednostkową brutto: ...................
zł za 1 kg odpadu (słownie: ............... brutto za kilogram).
5.
Selektywnie
zbierana makulatura odbierana będzie w zależności od potrzeby Zleceniodawcy od
poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 – 14.00, z dwudniowym
wyprzedzeniem zgłoszenie odbioru, dokonanym pod nr telefonu ................................................................................................................... .
§ 3
1.
Zleceniodawca zobowiązuje
się do:
1)
zapewnienia
dojazdu do miejsca odbioru odpadów,
2)
przygotowania
makulatury do załadunku,
3)
przestrzegania wymagań jakościowych dla makulatury (załącznik nr 2),
4)
wyznaczenia
pracownika obecnego przy ważeniu i odbiorze makulatury,
5)
prowadzenia
ewidencji odbieranych odpadów.
2.
Osobą
upoważnioną przez Zleceniodawcę w
sprawach jw. jest Wiesław Przybylak,
Katarzyna Łabędzka - Przechoćko, Ewa Pyrsz, tel. 261-660 -414, Małgorzata Wiśniewska,
3.
Osobą
upoważnioną przez Zleceniobiorcę w
sprawach jw. jest ................................... tel. .......................................................................
4.
Zleceniobiorca zobowiązuje
się do:
1)
przestrzegania
odbioru odpadów zgodnie z warunkami niniejszej umowy,
2)
każdorazowo,
po odbiorze makulatury, przekazania
dokumentu ważenia Zleceniodawcy,
3)
realizowania
przedmiotu zamówienia własnymi siłami i środkami transportu
z zastrzeżeniem ust. 5
4)
przestrzegania
przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz.701 z
późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 z
późn. zm.).
5)
przekazywania
po każdym odbiorze wypełnionych i podpisanych kopii kart
przekazania odpadu sporządzonych wg zasad określonych odrębnymi przepisami.
5.
Powierzenie
części przedmiotu umowy innym Wykonawcom wymaga uprzedniej pisemnej zgody
Zleceniodawcy. Jeżeli Zleceniobiorca zleci wykonanie niektórych czynności innym
podmiotom (choćby za zgodą Zleceniodawcy) to ponosi odpowiedzialność za
działania innych Wykonawców, którym powierzył wykonanie zadań wynikających z
postanowień umowy.
6.
Zleceniobiorca
oświadcza, że odbierane odpady zostaną zagospodarowane zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o obowiązkach
przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie
produktowej (Dz. U. z 2018
r. poz. 1932 z późn. zm. ).
7.
Zleceniobiorca
oświadcza, iż posiada podpisane umowy z organizacjami zajmującymi się
recyklingiem odpadów.
8.
Zleceniobiorca
oświadcza, iż posiada zezwolenie ………………………………, wydane na podstawie ustawy o odpadach, na prowadzenie
działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów niebezpiecznych i innych
niż niebezpieczne.
9.
O
każdych zmianach w decyzjach/zezwoleniach Zleceniobiorca informuje
Zleceniodawcę.
§ 4
Wykonawca
ponosi odpowiedzialność z tytułu wyrządzonych szkód oraz w mieniu będącym
własnością Zamawiającego, w szczególności:
1)
Wykonawca odpowiada za działania lub zaniechania osób, którym powierzył lub za
pomocą których wykonuje przedmiot umowy ;
2)
Wykonawca obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub
nienależytego wykonania umowy.
§ 5
1.
Za
odbiór i wywóz makulatury strony ustalają ceny jednostkowe określone w § 2 ust. 4. Ceny uwzględniają wszystkie koszty niezbędne do
wykonania finalnej usługi w szczególności koszty odbioru, załadunku i
transportu.
2.
Dokument
DSB, o którym mowa w § 2 ust. 2, stanowi podstawę do wystawienia faktury przez
Zleceniodawcę. Oryginał DSB wraz z fakturą
Zleceniodawca dostarczy Zleceniobiorcy.
3.
Zleceniobiorca
gwarantuje stałą i niezmienną cenę przez okres trwania umowy. W przypadku istotnych zmian cen odbioru i
zagospodarowania odpadów, strony
dopuszczają
możliwość zmiany umowy z uwzględnieniem słusznych interesów obu stron.
4.
Zapłata
nastąpi na podstawie wystawionych przez Zleceniodawcę faktur, przelewem na rachunek bankowy Zleceniodawcy:
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław
NIP: 899-22-28-956 REGON: 930090240
BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO
ODDZIAŁ WE
WROCŁAWIU
UL. MALARSKA 26
50-111 WROCŁAW
61 1130 1033 0018 7991 8520 0005
przy czym faktury
będą wystawiane co miesiąc, w oparciu o faktycznie wykonaną usługę za ten
okres. Zastosowanie będą miały ceny jednostkowe określone w umowie.
5.
Karty
przekazania odpadów będą wystawiane na koniec każdego miesiąca kalendarzowego przez Zleceniodawcę na
podstawie DSB i dostarczane Zleceniobiorcy w celu otrzymania potwierdzenia
przekazania odpadów.
6.
Strony
ustalają, że płatność za faktury następować będzie przelewem w ciągu 21 dni od otrzymania faktury przez
Zleceniobiorcę.
7.
Za
dzień zapłaty uznaje się dzień wpływu środków pieniężnych na konto bankowe
Zleceniodawcy. Od
należności nieuiszczonych w terminie, Zleceniodawca może naliczać odsetki ustawowe.
8.
W
przypadku niedopełnienia warunków umowy Zleceniodawca ma prawo przekazać ten
sam rodzaj odpadu, który jest objęty niniejszą umową również innym podmiotom.
§ 6
1.
Umowa
zostaje zawarta na czas określony, od 1
stycznia 2020
r. do 31grudnia 2020 r.
2. Strony przewidują
możliwość rozwiązania niniejszej umowy za jednomiesięcznym okresem
wypowiedzenia lub w drodze porozumienia stron. Okres wypowiedzenia upływa w
ostatnim dniu miesiąca.
3.
Każdej
ze stron przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub jej rozwiązania bez
zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku rażącego naruszenia przez drugą
stronę istotnych postanowień niniejszej umowy
4.
Zleceniodawca
może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym jeżeli Zleceniobiorca nie dotrzymuje
zapisów realizacji umowy lub wykonuje przedmiot umowy w sposób niezgodny z
umową lub warunkami określonymi w odrębnych przepisach.
5.
Zleceniodawca
zastrzega sobie prawo zmiany terminów, częstotliwości, godzin oraz ilości
odbieranej makulatury bez konsekwencji finansowych dla Zleceniodawcy.
§ 7
Zleceniobiorca nie może bez pisemnej zgody
Zleceniodawcy przenosić
wierzytelności wynikających z niniejszej umowy pod jakimkolwiek innym tytułem
na osoby trzecie, ani rozporządzać nimi w jakiejkolwiek prawem przewidzianej
formie. W szczególności wierzytelność nie może być przedmiotem zabezpieczenia zobowiązań
Zleceniobiorcy (np. z tytułu umowy
kredytu, pożyczki). Zleceniobiorca nie
może również zawrzeć umowy z osobą trzecią o podstawienie w prawa
wierzyciela (art. 518 Kodeksu Cywilnego) umowy poręczenia, przekazu. Art. 54
ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r. (Dz. U. z
2018r., poz. 2190 z późn. zm.) ma zastosowanie
§ 8
1. W okresie obowiązywania
umowy Zleceniodawca i
Zleceniobiorca
zobowiązani
są do pisemnego wzajemnego zawiadomienia w terminie 7 dni o:
1) zmianie nazwy, adresu i
zmianie osób reprezentujących,
2) ogłoszeniu upadłości ,
3) wszczęciu postępowania
układowego lub naprawczego,
4) likwidacji działalności,
5) zawieszeniu działalności,
2.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zleceniodawcy w terminie 7 dni o zmianie
miejsca siedziby.
§ 9
Zmiana umowy
1.
Zmiana
umowy może nastąpić za zgodą obu stron.
2.
Wszelkie
zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.
§ 10
Postępowanie w
sprawach spornych
1.
Wszelkie
spory strony zobowiązują się załatwić w pierwszej kolejności polubownie.
2.
Do
rozstrzygnięcia sporów sądowych strony ustalają właściwość Sądu siedziby
Zleceniodawcy.
§ 11
Pozostałe
postanowienia
1.
W
sprawach nieuregulowanych umową oraz do wykładni jej postanowień zastosowanie
mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, oraz innych obowiązujących w Polsce aktów
prawnych.
2.
Integralną
częścią umowy jest oferta sporządzona i złożona w drodze zapytania ofertowego,
z tym , że pierwszeństwo mają postanowienia niniejszej umowy, przy czym oferta
jako sporządzona w jednym egzemplarzu nie stanowi załącznika i znajduje się u
Zleceniodawcy wraz z całą dokumentacją postępowania, którego wynikiem jest
niniejsza umowa.
§ 12
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
ZLECENIODAWCA
ZLECENIOBIORCA
…………………………………………. ……………………………………….
Załącznik nr 2
Do umowy zawartej pomiędzy:
4 Wojskowym
Szpitalem Klinicznym z Polikliniką Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki
Zdrowotnej we Wrocławiu
a
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..............................................
we Wrocławiu.
§ 1
Wymagania jakościowe dla makulatury:
1.
Niedopuszczalne
zanieczyszczenia papiernicze:
Papiery metalizowane, fotograficzne,
laminowane, warstwowe z tkaniną (gazą), powlekane lakierami, farbami i
tworzywami sztucznymi, z okienkami z folii wiskozowej lub papieru
pergaminowego, nasycone tłuszczami, asfaltowe, papowe, nasycone żywicami
syntetycznymi, parafinowane, wodoodporne, pergaminowe i pergamin sztuczny,
silnie barwiące masę papierniczą, o intensywnym zapachu, z reklam ulicznych,
zawierające włókna syntetyczne, podgumowane, etykiety i inne papiery
samoprzylepne, okładki z tektury makulaturowej z płótnem lub folią z tworzyw
sztucznych, kalki kreślarskie, kalki barwiące do pisania i powielania, druki
samokopiujące, tapety, opakowania po napojach i płynach, makulatura pochodząca
z wysypisk (śmietnikowa), segregatory z częściami metalowymi, wałki, gilzy,
tuby, wytłoczki po jajkach i sprzęcie elektronicznym.
2.
Niedopuszczalne
zanieczyszczenia nie papiernicze:
Tworzywa sztuczne(styropiany, taśmy, gąbki,
teczki, okładki plastikowe, worki na śmieci, reklamówki itp.), mineralne
(ziemia, kreda, węgiel), kleje (do sklejania na gorąco, lateksowe,
polioctanowe, silikonowe, itp.), metalowe (zszywki, spinacze, grube połączenia
metalowe, klamry, druty., taśmy, zamki do segregatorów, itp., chemikalia (nawozy, farby, sadze,
detergenty), farby drukarskie (fluoryzujące, magnetyczne, metaliczne, grube,
flokowane), materiały introligatorskie włókiennicze (gazy, taśmy, płótna, sznurki,
nici), ślady tytoniu, resztki artykułów spożywczych, pasze, mączka rybna,
materiały budowlane (cement, gips, farby, żwir, masy formierskie, kamienie,
cegły, itp.), folie aluminiowe, szkło, drewno, płyty pilśniowe, wiórkowe,
okleiny meblowe, odpady komunalne.
3.
Makulatura
nie może posiadać widocznych śladów skażenia mikrobiologicznego (np. śladów
pleśni, zbutwienia) ani charakterystycznego zapachu świadczącego o zapoczątkowanych
procesach gnilnych.
4.
Zawilgocenie
makulatury nie może przekraczać 10%. Folia powinna być czysta i sucha.
ZLECENIODAWCA ZLECENIOBIORCA
……………………………………… …………………………………….
Komunikaty