Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-12-2019 11:08:00 |
Składania : | 17-12-2019 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego Biuro w Rzeszowie zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na świadczenie usługi odbioru odpadów niepodlegających segregacji i segregowanych z Urzędu Dozoru Technicznego Biuro w Rzeszowie przy ul. Wita Stwosza 49, 35-113 Rzeszów okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Istotne warunki realizacji zamówienia:
- usługa będzie realizowana w formie umowy;
- termin realizacji umowy: 01.01.2020- 31.12.2021;
- płatność za usługę będzie następowała z dołu, na koniec każdego miesiąca (faktura powinna być wystawiona i wysłana na adres Zleceniodawcy/Zamawiającego : Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, NIP: 522-000-46-17;
- termin i forma płatności: przelew na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty wpływu faktury do UDT;
- termin ważności oferty: min. 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Usługa obejmuje:
• odbiór odpadów, w tym dzierżawa niżej wymienionych pojemników:
-1 pojemnik o pojemności 1100 l na odpady niepodlegające segregacji : odbiór 1 raz w tygodniu,
-2 pojemniki o pojemności 360 l na odpady segregowane :1 pojemnik na papier, 1 pojemnik na metale i tworzywa sztuczne: odbiór 2 razy w miesiącu;
Prosimy o załączenie wypełnionego i podpisanego formularza- oferta
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod n
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty