Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-11-2019 09:00:00 |
Składania : | 13-11-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 13-11-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
W imieniu Wójta Gminy Sitkówka - Nowiny informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na - Dostawę materiałów plastycznych w ramach zadania – Zakup materiałów plastycznych dla klubu Miniaturka.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
- Papier tłoczony metalizowany A4 kolor biały – 25 sztuk
- Papier tłoczony metalizowany A4 kolor ecru – 25 sztuk
- Tektura falista A4 mix 10 kolorów w opakowaniu – 2 opakowania
- Tektura falista metalizowana A4 mix 10 kolorów w opakowaniu – 2 opakowania
- Taśma dwustronna 38x10 mocna – 5 sztuk
- Brystol mix kolorów w opakowaniu 5 arkuszy A1
(160g/m2) –
2 opakowania
- Brystol A1 170g/m2
SREBRNY w opakowaniu 5 arkuszy – 1 opakowanie
- Brystol A1 170g/m2 ZŁOTY w opakowaniu 5 arkuszy – 1 opakowanie
- Papier kolorowy metalizowany A4 – 2 sztuki
- Papier kolorowy brokatowy A4 – 2 sztuki
- Klej Magik 20g sztyft – 10 sztuk
- Klej na gorąco wkłady w laskach 11mm (1kg) – 1 opakowanie
- Klej na gorąco wkłady w laskach 7mm (1kg) – 1 opakowanie (
- Bibuła mix kolorów 10 sztuk 50x200cm w opakowaniu –
5 opakowań
- Krepina mix kolorów 10 sztuk w opakowaniu – 5 opakowań
- Marker mix kolorów (6-8 sztuk w opakowaniu) – 1 opakowanie
- Marker czarny – 4 sztuki
- Papier ksero biały A4 w opakowaniu 5 ryz – 1 opakowanie
- Papier ksero kolorowy A4 mix kolorów 500 arkuszy w ryzie – 2 ryzy
- Blok techniczny kolorowy A3/20K 180g – 3 sztuki
- Blok techniczny kolorowy A4/20K 180g – 5 sztuk
- Blok techniczny biały A3/10K 240g – 5 sztuk
- Blok techniczny biały A4/10K 170g –
5 sztuk
2. Oferta Wykonawcy musi obejmować całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do dnia 25.11.2019r.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 041 347-50-83
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-11-18 15:02 | Dorota Pyk-Tamborska | Zamawiający informuje iż przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione ze względu na fakt, iż do dnia 13.11.2019r nie wpłynęła żadna oferta cenowa |
Komunikaty