Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Demontaż oraz ponowny montaż 110 szt szyb tworzących fasadę wewnętrzną w budynkach Muzeum Śląskiego w Katowicach.

Patryk Kudra
Muzeum Śląskie w Katowicach Oddział: Techniczny
Termin:
Zamieszczenia : 07-11-2019 14:57:07
Składania : 13-11-2019 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Muzeum Śląskie w Katowicach zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pn.:

"Demontaż oraz ponowny montaż 110 szt szyb tworzących fasadę wewnętrzną w budynkach Muzeum Śląskiego w Katowicach"

Zamawiający wymaga:

a) warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
b) minimum 2 lata doświadczenia w montażu elementów fasad szklanych itp.
c) polisa OC na kwotę minimum 100 000 zł.
d) gotowość to wykonania zadania w okresie od 15.11.19 do 15.12.19 r.
e) Wykonanie zakresu prac przez ekipę co najmniej trzy osobową posiadających doświadczenie zgodnie z podpunktem b
f) termin związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert;
g) Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania ceny brutto oferty z uwzględnieniem wszelkich kosztów bezpośrednich i pośrednich, jakie poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, zysku Wykonawcy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków, ubezpieczeń i innych opłat, a w szczególności prawidłowego podatku VAT (jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej wyliczona wartość oferty winna być traktowana jako brutto. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej kwota wynagrodzenia brutto podana w ofercie będzie pomniejszona o należne zaliczki na podatek, składki na ubezpieczenia społeczne oraz inne obciążenia, zgodnie z właściwymi przepisami. Podana w ofercie cena całkowita brutto musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania;


Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty

Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która przedstawia najniższą cenę. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Pozostałe informacje:

• Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem przez Wykonawców oferty;
• Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień;
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w treści złożonych ofert oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zaproszenia niepowodujących istotnych zmian w treści złożonych ofert – niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę o dokonanej poprawie;
• Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyn, co nie może być podstawą ewentualnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego;
• W przypadku, gdy umowę będzie podpisywała osoba nieuprawniona do reprezentacji podmiotu, Wykonawca musi dostarczyć przed podpisaniem umowy stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Informacje dot. ochrony danych osobowych zawiera załącznik RODO.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 191.48 2019-11-07 14:57:07 Postępowanie
załącznik nr1 OPZ MS.DT.PK.2020.23.19.pdf pdf 380.4 2019-11-07 14:57:07 Przedmiot zamówienia
Umowa demontaż oszklenia.pdf pdf 249.86 2019-11-07 14:57:07 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Demontaż oraz ponowny montaż 110 szt szyb tworzących fasadę wewnętrzną w budynkach Muzeum Śląskiego w Katowicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku.

załącznik nr1 OPZ MS [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - 100% (0)
2 minimalne doświadczenie 2 lata przy montażu oszklenia - Proszę potwierdzić. (0)
3 minimalna kwota ubezpieczenia 100 000 zł - proszę potwierdzić. (0)
4 płatność 30 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury - proszę potwierdzić. (0)
5 Umowa - proszę potwierdzić zapoznanie z treścią umowy.

Umowa demontaż oszkl [...].pdf

(0)
6 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 629