Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-11-2019 11:38:00 |
Składania : | 15-11-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-11-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle.
2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki.
o wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle.
2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie :
1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle.
2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki.
Szczegółowy zakres robót określono w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z Wykonawcą bądź niepodpisania umowy z Wykonawcą, w przypadku nie zrealizowania przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Krakowie ul. Gazowa 16, przebudowy sieci i przyłączy gazowych, na terenie planowanej inwestycji w terminie do dnia 10.12.2019 r.
termin wykonania zamówienia: 24.12.2019 r.
okres gwarancji: minimum 36 miesięcy.
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe.
b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
d) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
f) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
- Kryteria oceny ofert: 100 % cena,
- Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,
- Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy,
- Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Istotne postanowienia umowne:
4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty - Załącznik nr 2,
- Przedmiar i kosztorys nakładczy – załącznik nr 3.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 15.11.2019r. do godziny 10:00 w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
Lub:
- platformę zakupową.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:
1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle.
2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki.
Nie otwierać przed godziną 10:00 dnia 15.11.2019 r.
Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
IV. Do oferty należy załączyć:
- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,
- Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
- Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
- Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 1).
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-11-15 10:44 | Joanna Kujawa-Popowska |
ZP.270.58.2019 Zestawienie ofert dla zadania p.n.: 1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle. 2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki. Do dnia 15.11.2019 r. do godziny 10:00 wpłynęły oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto 1 Usługi Drogowo - Transportowe Stanisław Koryczan, Witeradów 166, 32-300 Olkusz 103 462,22 zł 2 BOLTECH Sp. z o.o. 32-332 Bukowno, ul. Kolejowa 37 62 677,57 zł 3 Zakład Projektowania i Wykonawstwa Robót Drogowych mgr inż. Władysław Janik 32-300 Olkusz ul. Legionów Polskich 36/82 57 549,79 zł |
Komunikaty