Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-11-2019 09:27:00 |
Składania : | 12-11-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | 12-11-2019 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
W imieniu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę i uruchomienie dwóch zestawów stacji monitoringu z koniecznym oprzyrządowaniem spełniającym wymagania normy PN –EN ISO/IEC 17025:2018 02.
Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie polega na zakupie i uruchomieniu na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach dwóch kompletnych zestawów stacji monitoringu ścieków, w skład których wchodzi:
· stacja
monitoringu,
· przetwornik
pomiarowy do pomiaru pH,
· elektroda
pomiarowa pH,
· armatura ph/Redox/MS,
· dedykowane kable do podłączenia sond pH o długości
5 i 10 m,
· wzorcowane urządzenie termostatyczne do
kontroli temperatury komory chłodzenia próbek,
· uruchomienie
i skonfigurowanie urządzeń.
Wymagania Zamawiającego:
Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymogi:
· stacja
monitoringu musi być wyposażona w sterownik
umożliwiający pobór próby proporcjonalnie, od czasu, przepływu, zadanych
przekroczeń,
· objętość
pobranej próby w przedziale 30-250 ml,
· możliwość
pobrania 24 próbek,
· zakres
pomiaru pH w przedziale 0-14 pH,
· wykonawca
dostarczy dedykowane oprogramowanie do zakupionych urządzeń,
·
gwarancja
min. 24 miesiące na dostarczone urządzenia,
· do zakupionych urządzeń zostanie dostarczona dokumentacja w języku
polskim.
Termin realizacji zamówienia do 31 grudnia 2019r.
Przewidziane obszary dowozu:
1. PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach, Centralna Oczyszczalnia Ścieków 44-100 Gliwice, ul. Edisona 16
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel (32) 428-44-07 - Pan Ewald Nita
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty