Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-11-2019 13:15:00 |
Składania : | 18-11-2019 07:30:00 |
Otwarcia : | 18-11-2019 07:35:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
1. Dane Zamawiającego:
Powiat KamiennogórskiUl. Wł. Broniewskiego15, 58-400 Kamienna GóraNIP: 614-14-74-708,REGON: 230821300tel. 75 645 01 00, Fax: 75 645 01 01e-mail: powiat@kamienna-gora.pl.
2. Przedmiotem zamówieniajest określanie wartości pojazdów usuniętych z dróg w trybie art. 130a ustawyPrawo o ruchu drogowym (DZ.U.2018.1990), które na mocy postanowienia sądustały się własnością Powiatu Kamiennogórskiego wraz z oceną technicznąi dokumentacją fotograficzną. Wykonawca zobowiązany będzie na zlecenieZamawiającego do przybycia na własny koszt na miejsce przechowywania pojazdu nawyznaczonym parkingu, jego oględzin i wyceny. Szacunkowa liczba pojazdów dowyceny – około 8 sztuk rocznie. Zamawiający zastrzega jednak, że jest to tylkoszacunkowa ilość. Wykonawca będzie zobowiązany do wyceny pojazdów wg potrzebZamawiającego. Zamawiający wypłaci wynagrodzenie za faktycznie wykonane wycenywg ceny jednostkowej wskazanejw formularzu ofertowym niezmiennej przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Termin wykonania zamówienia:
Czas trwaniazamówienia: od dnia 1.01.2019 r. do dnia 31.12.2021 r.Wykonawca zobowiązany jest wykonaćwycenę pojazdów każdorazowo po otrzymaniu pisemnego lub telefonicznego zleceniaod Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu:
4.1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy posiadającyuprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawynakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadający niezbędnąwiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobamizdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca powinien dysponować co najmniejjedną osobą posiadającą specjalizację w zakresie wyceny wartości pojazdówwpisaną na listę rzeczoznawców samochodowych prowadzoną na podstawie art. 79ustawy Prawo o ruchu drogowym.
4.2.Wykonawca, który nie spełnia powyższych warunków podlegawykluczeniuz postępowania.
4.3.W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy oraznastępujących dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert, a w stosunku od osób fizycznych oświadczenie,
b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnieńrzeczoznawcy samochodowego.
5. Osoby uprawnione do porozumienia się z Wykonawcami:- Natalia Jaworek –Wydział Inwestycji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, Ipiętro, pokój 202, tel. 75 645 01 02, 75 645 01 20.
Komunikaty