Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 75/2019/KSz Odbiór i zagospodarowanie skratek o kodzie 190801 z instalacji oczyszczalni ścieków oraz z instalacji przepompowni ścieków w Świnoujściu

Karolina Szczawińska
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Świnoujście Oddział: Dział inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 31-10-2019 11:23:00
Składania : 15-11-2019 13:00:00
Otwarcia : 15-11-2019 13:15:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Tryb postępowania - przetarg nieograniczony

Znak sprawy: 75/2019/KSz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie skratek o kodzie 19 08 01: 

a)z instalacji Oczyszczalni  Ścieków  w Świnoujściu  przy ul. Karsiborska  33, w ilości ok.50  Mg/rok.

Skratki będące przedmiotem odbioru w celu zagospodarowania pochodzą z procesów oczyszczania ścieków komunalnych w Oczyszczalni Ścieków. Są to odpady powstające w procesie separowania zanieczyszczeń stałych na kratach,mechanicznego oczyszczania ścieków dopływających do oczyszczalni. Skratki są przepłukiwane wodą przemysłową i odwadniane w praso-płuczce skratek (sucha masa skratki wynosi ok 40-50 %) i przesyłane do kontenera odbiorczego. Czas napełnienia jednego kontenera to ok.14 dni. W kontenerach następuje proces ich higienizacji wapnem chlorowanym. Zamawiający posiada 4 kontenery typu MULDA otwarte, niesymetryczne o pojemności 7m3 każdy. 

b)z czterech odrębnych instalacji przepompowni ścieków:

- P 1 - zlokalizowanej na działce nr 173 obręb 0002,

- P 2 – zlokalizowanej na działce nr 109/4 obręb 0010,

- P 3 – zlokalizowanej na działce nr 165 obręb 0010,

- PP – zlokalizowanej na działce nr 169/1 obręb 0014. 

w ilości ok. 100Mg/rok łącznie z wszystkich przepompowni.  

Skratki pochodzące z procesu wstępnego oczyszczania ścieków komunalnych dopływających do przepompowni ścieków. Są to odpady powstające w procesie separowania zanieczyszczeń stałych na kratach koszy skratek (mechanicznego oczyszczania ścieków).Skratki są uwodnione (niesprasowane),składowane w czterech kontenerach zamkniętych typu trapez o pojemności 5m­3każdy, na terenach przepompowni ścieków. 

Wywóz skratek z instalacji oczyszczalni ścieków oraz z czterech odrębnych instalacji przepompowni ścieków, odbywać się będzie co 2 tygodnie. Wykonawca ma obowiązek opróżniony i opłukany kontener odstawić w ciągu 2 dni od dnia jego odbioru.Wskazanie miejsca załadunku odpadów leży wyłącznie po stronie Zamawiającego.  

Sposób składania ofert - oferty wraz z załącznikami należy składać drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r. ). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/1097/20732/regulamin-wewnetrzny-w-sprawie-zasad-form-i-trybu-udzielania-zamowien-na-wykonanie-robot-budowlanych-dostaw-i-uslug 

Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843).

W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą Platformy zakupowej należy kontaktować się bezpośrednio z Centrum Wsparcia Klienta - tel. 22/101 02 02.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie.pdf pdf 3172.43 2019-10-31 11:23:00 Postępowanie
siwz.pdf pdf 12623.6 2019-10-31 11:23:00 Postępowanie
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.pdf pdf 298.06 2019-11-15 13:02:18 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 287.39 2019-11-15 14:35:53 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 397.95 2019-11-26 09:22:09 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 406.18 2019-11-26 09:46:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-11-26 09:47 Karolina Szczawińska Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.
Zamawiający informuje, że omyłko w adresie Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę podał ul. Macedońską 92.
Prawidłowy adres Wykonawcy to: ul. Marcelińska 92, 60-324 Poznań.

informacja o wyborze [...].pdf

2019-11-26 09:22 Karolina Szczawińska Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

informacja o wyborze [...].pdf

2019-11-15 14:36 Karolina Szczawińska Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2019-11-15 13:02 Karolina Szczawińska Informacja o środkach finansowych zabezpieczonych na realizację zadania

informacja o środkac [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Formularz oferty 100% kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest cena brutto. Proszę załączyć wypełniony i podpisany skan Formularza oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w siwz – załącznik nr 1 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego - Proszę załączyć skan podpisanego dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - w przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, należy załączyć obok skan pełnomocnictwa (0)
5 w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu-pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy - w przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, należy załączyć obok skan pełnomocnictwa (0)
6 zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty - Proszę załączyć skan podpisanego załącznika nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póżn. zm.) – zgodnie z wymogami ustawy o odpadach (z wyszczególnieniem kodu skratek) wydane przez właściwy organ ( wojewoda, starosta ) ustalony wg miejsca prowadzenia działalności w zakresie wykorzystania odpadów; pozwolenie o którym mowa winno być ważne przez okres co najmniej 12 miesięcy, liczony od daty złożenia oferty. Zezwolenie powinno obejmować przewidywaną w SIWZ ilości osadów w Mg/rok; potwierdzone nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert. - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego zezwolenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 wpis do rejestru (nr rejestrowy) podmiotów transportujących odpady, dokonanego zgodnie z Art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Program odzysku lub unieszkodliwiania z opisem odzysku lub unieszkodliwiania skratek wraz ze wskazaniem dokładnego miejsca ich stosowania. - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego programu odzysku lub unieszkodliwiania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 3 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy ( podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 4 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 5 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
13 wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom – załącznik nr 6 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 6 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
14 oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 7 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 7 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
15 Tajemnica przedsiebiorstwa - Proszę wymienić, które z elementów oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, uzasadnić ją oraz załączyć obok wraz z uzasadnieniem dokumenty stanowiące "tajemnicę przedsiębiorstwa" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 5184