Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania badań obrazowych – rezonans magnetyczny dla potrzeb Szpitala w Lęborku - szacowanie wartości zamówienia

Termin:
Zamieszczenia : 16-10-2019 14:44:00
Składania : 21-10-2019 14:00:00
Otwarcia : 21-10-2019 14:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 

Przedmiot postępowania - świadczenie usług diagnostycznych całodobowych w zakresie rezonansu magnetycznego oraz adaptacja pomieszczeń budynku warsztatowego znajdującego się na terenie Szpitala na potrzeby uruchomienia pracowni MRI  wraz z uzyskanych niezbędnych zgód administracji publicznej.

Wymagania: 

1) w zakresie świadczenia usług medycznych:- świadczenie usług przez 24h na dobę,- możliwość wykonywania badań w znieczuleniu, - ilość badań w miesiącu - do 30.

2) w zakresie sprzętowym:- Rezonans Magnetyczny 1,5T,- Udźwig stołu 250 kg- Cewki umożliwiające wykonanie wszystkich typów badań - Aparatura umożliwiająca wykonywanie badań w znieczuleniu tj.: respirator – pracujący w polu MR + kardiomonitor, - Instalacja tlenu oraz sprężonego powietrza,- Wyposażenie obiektu w niezbędne urządzenia medyczne zgodnie z wymaganiami płatnika publicznego. 

3) w zakresie technicznym:- dostosowanie budynku  do wymagań Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.- Dostosowanie pomieszczeń do wymagań Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.- Przebudowa przyłącza energetycznego do celów zasilenia pracowni MRI. 

Dodatkowe informacje:- Oczekiwany termin uruchomienia do 29 lutego 2020 r.- Umowa na okres trzech lat, z możliwością jej przedłużenia do 10 lat - Powierzchnia użytkowa budynku objętego adaptacją około 182 m2.- Zamawiający posiada decyzję celu publicznego, w zakresie planowanej adaptacji budynku warsztatowego.- Płatność za dzierżawę powierzchni użytkowej z góry za trzy lata, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku przedłużenia umowy do 10 lat, płatności z góry co dwa lata. 

Informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości i nie zostanie zakończone wyborem oferty. Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia szacowania wartości zamówienia w myśl artykułów 32-35 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W celu zapewnienia rzetelności i transparentności procesu, Zamawiający zdecydował się na zastosowanie w tym celu platformy zakupowej. 

Ponadto informujemy, że: 

  • zgodnie z art. 35 ust. 1 i 2 ustawy szacowanie wartości odbywa się nie wcześniej niż 3 miesiące od planowanego postępowania; 
  • celem precyzyjnego określenia przedmiotu zamówienia, Zamawiający poza szacowaną wartością zamówienia zwraca się do Państwa również z serią pytań o szczegóły techniczne oraz warunki formalne dotyczące zamówienia; 

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie ceny?

Informujemy, iż niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze zapytanie w zakresie szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 
  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 
  • zawarcia umowy, której przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu. 

W przypadku pytań:  

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 59 86 35 248 (Dział Zamówień Publicznych) lub 59 86 35 280 (Dział Techniczny) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00.  
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.    


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 cena za dzierżawę powierzchni użytkowej proszę o podanie proponowanego czynszu dzierżawnego za 1 rok 3 rok - (0)
2 cena za badanie MRI proszę o podanie uśrednionej ceny za 1 badanie (podana ilość miesięczna) 30 inna - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Dodatkowe informacje - Jeżeli Zamawiający nie wskazał wszystkich informacji we wstępnym opisie przedmiotu, proszę o wskazanie braków w opisie (jeśli występują) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 586