Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2019 13:44:00 |
Składania : | 21-10-2019 08:00:00 |
Otwarcia : | 21-10-2019 08:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Budowa i doposażenie siłowni zewnętrznej.
2. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
1) Zakres zamówienia obejmuje budowę i doposażenie siłowni zewnętrznej na części działki nr 80195/7, na terenienie utwardzonym w m. Mokrz, 64-510 Wronki.
Na projektowanym placu będzie siłownia z6 urządzeniami do rekreacji czynnej. Urządzenia będą mocowane do pylonu, po dwa do każdego.
W celu zamontowania urządzeń należy wykonać następujące prace:
-wykonanie wykopów pod fundamenty urządzeń siłowni wraz z wywozem ziemi,
- wykonanie fundamentów,
-montaż urządzeń siłowni i pozostałych elementów,
-wykonanie koryta.
Kolorystyka szaro-żółta. RAL: 7015, 1021lub inna, uzgodniona z inwestorem.
Typy urządzeń:
1.Biegacz i orbitrek- kmpl 1
2.Twister i wahadło - kmpl 1
3.Siedzący przywodziciel nóg i trenażer bicepsu - kmpl 1
Pozostałe:
1.Tablica z regulaminem - kmpl 1
2.Ławka drewniana z oparciem na postumencie żeliwnym - kmpl 2
3.Kosz na śmieci stalowy - kmpl 1
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załączonym Kosztorysie ofertowym i Projekcie budowlanym.
Inwestycja realizowana jest na podstawie zgłoszenia Starostwa Powiatowego BR.6743.515.2019z dnia 23.08.2019 r. dotyczącego zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (Załącznik nr 6).
2) Towar, o którym mowa powyżej będzie nowy, w I gatunku. Do towaru Wykonawca dołączy kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim, wraz z innymi dokumentami, które posiada(np.: certyfikaty itp.). Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach: kosztorysach ofertowych i projektach budowlanych. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub ich pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, pod warunkiem zapewnienia minimalnych określonych w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej.
3) Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 9, - „Wykaz danych technicznych” oraz dołączyć do oferty certyfikaty zgodności z normą wydane przez akredytowaną jednostkę, karty techniczne (zdjęcia, wymiary, opis) proponowanych urządzeń i wyposażenia(uwzględniające minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego). Tolerancja w wymiarach wynosi +/- 10%. Wykonawca, który zastosował materiały, urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić,jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje oraz wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Jeżeli urządzenia nie będą odpowiadały minimalnym parametrom(uwzględniającym w wymiarach tolerancję +/- 10%) wskazanym przez Zamawiającego, tj. nie będą odpowiadały treści Ogłoszenia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona (nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert). Minimalne parametry urządzeń wskazane zostały w projektach budowlanych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innej kolorystyki urządzeń niż ta, która została określona w projektach, po wcześniejszym jej uzgodnieniu.
3. Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość:najniższa cena ogółem w zł brutto: 100%= 100 pkt.
4. Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia: Arkadiusz Sakowski, tel. nr: 67 25 45 306, adres e-mail:a.sakowski@wronki.pl
5. Termin składania ofert przez platformę zakupową:
a) Dzień: 21.10.2019 r.
b) Godzina: 08:00
6. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
7. Termin wykonania zamówienia: 35 dni od dnia podpisania umowy.
8. Okres gwarancji: 36 miesięcy.
9. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedno zamówienie polegające na dostawie/wykonaniu dwóch siłowni zewnętrznych o wartości minimum20.000,00 zł każda. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu dostaw złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 4).
2) Wykonawca dysponuje osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu osób złożonego przez Wykonawcę(załącznik nr 5).
10. Warunki płatności: Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę(po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
11. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Cenę ofertową należy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysu ofertowego, opracowanego w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego stanowiący załącznik nr 2.
2) Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) cenę za wykonanie zamówienia, która to cena musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o kosztorysy ofertowe Zamawiającego.
3) Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia –wszystkie elementy, wymienione w załączniku nr 2.
12. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.
1) formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
2) kosztorys ofertowy – sporządzony zgodnie z kosztorysem ofertowym Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 2do niniejszego ogłoszenia. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego. W kosztorysie ofertowym wycenione muszą być wszystkie elementy (pozycje).
3) wykaz dostaw – sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia,
4) wykaz osób - sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia,
5) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO (załącznik nr 8),
6) Wykaz danych technicznych - zaoferowanych elementów siłowni zewnętrznej, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9.
7) aktualne certyfikaty ze znakiem PCA - zawierające nazwę, kod oraz producenta oferowanych urządzeń dla poszczególnych urządzeń zabawowych, potwierdzające zgodność tych urządzeń z normą PN-EN 1166030:2016-06, wydany przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA, karty techniczne (zdjęcia, wymiary, opis)proponowanych urządzeń i wyposażenia (uwzględniające minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego).
13. Informacje dodatkowe:
Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Kosztorys ofertowy Zamawiającego
3. Projekt umowy
4. Wykaz dostaw
5. Wykaz osób
6. Projekt budowlany
7. Obowiązek informacyjny RODO
8. Oświadczenie Wykonawcy RODO
9. Wykaz danych technicznych
2019-10-28 15:05 | Ewelina Szubert |
Wronki,
dnia
28
października
2019
r. NIiPP.271.2.20.2019 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Gmina Wronki informuje, że postępowanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych do kwoty 30.000 euro na: „Budowa i doposażenie siłowni zewnętrznej” zostało rozstrzygnięte. W przedmiotowym postępowaniu złożona została jedna oferta: Wybrana została oferta złożona przez: Herkules Sp. z o. o., Sp. Komandytowa, ul. Pogorska 34C, 32-500 Chrzanów za kwotę w wysokości 24.489,30 zł brutto (słownie: dwadzieścia cztery tysięce czterysta osiemdziesiąt dziewięć złotych 30/100). Uzasadnienie wyboru oferty: Oferta Wykonawcy jest zgodna z Ogłoszeniem o zamówieniu. Wszystkie wymogi obligatoryjne określone w ogłoszeniu, dotyczące przedmiotu zamówienia, zostały przez Wykonawcę spełnione. |
Komunikaty